Βοές, ψίθυροι και πρακτικές υποβιβάζουν την αγορά (insurance-eea.gr)

Του Γιάννη Βερμισσώ.
Με βοές, ψιθύρους και υποτιμολογήσεις συνεχίζει να πορεύεται η αγορά.
Τα θέματα της International Life και της έκβασης αυτής της υπόθεσης, της ERGO με την ΑΤΕ Ασφαλιστική, αλλά και των εξελίξεων για την αποζημίωση δικαιούχων της ΑΣΠΙΣ , παραμένουν στην διαδικασία των ψιθύρων… με έντονο συναίσθημα αγωνίας.
Οι φήμες επίσης διατρέχουν  τα γραφεία και αφορούν σε δράσεις  μεσιτικών εταιρειών, σε διαδικασίες ανάληψης –διεκπεραίωσης  ζημιών εταιρειών που έκλεισαν,  και πολλά ακόμη.
Στα χαμηλά ασφάλιστρα προκρίνονται οι ΕΠΥ που ανοίγουν αλλά και κλείνουν, ενώ  στις βοές…  μεταφέρονται ειδήσεις για ψευδείς ανακοινώσεις και δηλώσεις που ελέγχονται ενδεχομένως και μέσω δικαιοσύνης..
Τέλος στις υποτιμολογήσεις ο χορός διευρύνεται πολύ… ενώ η παροχή κινήτρου και δέλεαρ στους καταναλωτές μέσω της τιμής ρίχνει την ποιότητα της ασφάλισης όπως συμβαίνει και στα άλλα ευρείας κατανάλωσης προϊόντα.
Όταν όμως γίνει η ΖΗΜΙΑ τότε τρέχουν οι καταναλωτές και οι άλλες εταιρείες να την πληρώσουν.
Όλα αυτά, οι φήμες, η παραπληροφόρηση, οι δηλώσεις χωρίς αντίκρισμα, είναι πολλά και ανέλεγκτα. Έχουν όμως κάποια βάση.
Στο περίγραμμα αυτό κινείται η αγορά. Σκοπίμως δεν αναφέρουμε αναλυτικά για την κάθε περίπτωση (θα γίνει σταδιακά τις επόμενες ημέρες) διότι δεν έχει σημασία η αποσπασματική αναφορά. Σημασία έχει το σύνολο και η εικόνα που παρουσιάζεται στο εσωτερικό της αγοράς και στο εξωτερικό αυτής με την εντύπωση που δίνει.
Και εδώ θα πρέπει να εστιάσουμε: Με ποια σοβαρότητα αντιμετωπίζονται αυτές οι καταστάσεις; Ποιόν φορέα μπορεί να ρωτήσει σήμερα ένας καταναλωτής για να πάρει μια σαφή απάντηση για τις εταιρείες που αναπτύσσονται στον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης; Ποιόν επίσης μπορεί να ρωτήσει ένα επαγγελματίας ασφαλιστής για την δραστηριότητα αυτών των διαφόρων νεοφυών ασφαλιστικών εταιρειών;
Η αδυναμία παροχής απαντήσεων δείχνει ότι : η μέριμνα για τους καταναλωτές και  την  προστασία τους,  όσο και για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και την διαφύλαξη της επαγγελματικής τους σταθερότητας είναι περιορισμένη.
Και η ευθύνη για την μέριμνα αυτή ανήκει στο σύνολό της στο κράτος και τα αρμόδια όργανα. Είτε είναι υπουργεία είτε η εποπτική Αρχή της ΤτΕ είτε ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Όσον αφορά τα θεσμικά όργανα που εκπροσωπούν την αγορά και αυτά οφείλουν να δουλέψουν προς αυτή την κατεύθυνση και να πιέσουν προκειμένου να επικρατήσει η σοβαρότητα και ο επαγγελματισμός που υπάρχει και σήμερα συμπιέζεται και χάνεται από την ανάπτυξη του σαθρού περιβάλλοντος.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]