Βαρύ πρόστιμο σε μεσίτη ασφαλίσεων για υπερβολικές και ασαφείς χρεώσεις σε πελάτες

Η Κεντρική Τράπεζα  της Ιρλανδίας επέβαλε  πρόστιμο 40.000 ευρώ σε μεσίτη ασφαλίσεων  αφού διαπίστωσε ότι  πελάτες του  είχαν χρεωθεί υπερβολικά και δεν τους δόθηκε σαφής διευκρίνιση για τις χρεώσεις 

Οπως αναφέρει η ιστοσελίδα thejournal.ie στην Keystone Insurance Limited  καταλογίστηκε πρόστιμο 41.385 ευρώ για έξι παραβιάσεις του Κώδικα Προστασίας των Καταναλωτών  μεταξύ Απριλίου 2012 και Δεκεμβρίου 2017.

Η Κεντρική Τράπεζα διαπίστωσε ότι πάνω από πέντε χρόνια, τουλάχιστον 62 πελάτες χρεώθηκαν  συνολικά με  9.964,36 €.

Η Keystone έχει αποζημιώσει από τότε τους πελάτες.

Η Κεντρική Τράπεζα εξέτασε 265 τιμολόγια και διαπίστωσε  ασαφή αιτιολογία των χρεώσεων για 190 πελάτες,  πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες δεν γνώριζαν πλήρως την αιτιολογία των  χρεώσεων

Η Κεντρική Τράπεζα δήλωσε ότι η Keystone παρείχε «ελλιπείς και ασαφείς απαντήσεις για πληροφορίες που οδήγησαν σε καθυστερήσεις στην έρευνα».

Η Διευθύντρια της Κεντρικής Τράπεζας για την επιβολή και την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, Seána Cunningham, δήλωσε ότι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές «υποχρεούνται να προτείνουν τα πιο κατάλληλα προϊόντα για να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών τους και να ενεργούν πάντα προς το συμφέρον τους».

«Η αγορά καθημερινών χρηματοοικονομικών προϊόντων από τους καταναλωτές μπορεί να είναι μια πολύπλοκη και τρομακτική διαδικασία. Ετσι πολλοί καταναλωτές βασίζονται σε επαγγελματίες και σε αυτήν την περίπτωση σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, για να τους βοηθήσουν », δήλωσε  η Cunningham.

Πηγή : thejournal.ie / asfalisinet.gr

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]