Το underwriter.gr στην ασφαλιστική αγορά της Θεσσαλονίκης”

Καίριοι στις κρίσεις και επικρίσεις τους, οι έμπειροι Συνεργάτες της συμπρωτεύουσας, που σήμερα έχει την τιμητική της στο Underwriter (για πρώτη, πάντως όχι για τελευταία φορά),  γνωρίζουν πολύ καλά την αγορά, τις παθογένειες και τις ευκαιρίες της: Εταιρείες και Διαμεσολάβηση πρέπει να συνεννοηθούν επιτέλους για να πείσουν την κοινωνία, που ακόμη ψάχνει το φθηνότερο, εφόσον δεν έχει πεισθεί για την αξία του προϊόντος. Πριν την κρίση κυρίαρχο ρόλο στην επιλογή έπαιζε το όνομα της ασφαλιστικής, τώρα παίζει το τιμολόγιο. Ωστόσο ο κλάδος Ζωής δίνει αισιόδοξες ενδείξεις και αποτελεί μονόδρομο για ανάπτυξη εργασιών. Η αγορά υπολείπεται σε ελέγχους, οι κανόνες είναι μόνο για λίγους και ο αθέμιτος ανταγωνισμός συνεχίζεται κανονικά. Η σωστή ενημέρωση πελάτη σαφώς απαιτεί επικοινωνία πρόσωπο όμως θα πρέπει και οι Διαμεσολαβητές να μπορούν να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις και σε επίπεδο τεχνολογίας και σε επίπεδο κατάρτισης και τεχνικών. Αυτά είναι κάποια απο τα μηνύματα που στέλνει η Θεσσαλονίκη

Στο Underwriter.gr μίλησαν η Εταιρεία Infotrust ΑΕ Μεσίτες Ασφαλειών– Κοπτσής Γεώργιος, η General Insurance Products – Στρατόπουλος Αθανάσιος και ο  Ευάγγελος Μυλωνάς – Ασφαλιστικό Πρακτορείο ΜΥΛΩΝΑΣ.

Φυσικά, ασφαλιστικό αφιέρωμα στην συμπρωτεύουσα δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την συμμετοχή των δύο Ασφαλιστικών Εταιρειών που εδρεύουν στην Θεσσαλονίκη τηςIntersalonicα και της Ιnterlife.  Σε ξεχωριστή ανάρτηση καταθέτουν τις απόψεις τους  οι CEO κ.κ. Κώνσταντίνος  Γιαννιώτης και Ιωάννης Βοτσαρίδης.

Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου

“Η κρίση “φωτίζει” αυτά που δεν θέλαμε να δούμε”

Thessaloniki-Tab1

 

 

 

 

 

Η κρίση περισσότερο “φωτίζει” καταστάσεις που δεν ήθελε κανείς να δει στην αγορά ασφαλειών παρά τις επιδεινώνει, δηλώνει ο κ. Κοπτσής από την Infotrust. Είναι λογικό όλοι, να ψάχνουν το φθηνότερο -εφόσον δεν έχουν πεισθεί για την αξία του προϊόντος- όμως το πρόβλημα είναι η εμπιστοσύνη. Σε μία χώρα με 70-80% ιδιοκατοίκηση, οι ασφαλισμένες κατοικίες είναι κάτω του 20% και αυτό μετρώντας και τις υποχρεωτικές ασφαλίσεις που γίνονται λόγω δανεισμού! Μάλλον αποτύχαμε όλοι, τονίζει.  Οι εταιρίες οφείλουν να έχουν: Σωστά προϊόντα & σωστή αντιμετώπιση στην ζημία, η Διαμεσολάβηση να εκπαιδευτεί σε προϊόντα και στις μεθόδους πωλήσεων και επικοινωνίας και οι πελάτες πρέπει να κατανοήσουν την ευθύνη τους απέναντι στην οικογένειά τους καταρχήν αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους. Οι ασφαλιστικές που λογικά φροντίζουν καταρχήν για την επιβίωσή τους, πρέπει να καταφέρουν να συνεννοηθούν για να “πείσουμε” την κοινωνία για τα οφέλη της ασφάλισης. Οι μέθοδοι υπάρχουν. Συνεννόηση χρειάζεται. Όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα θέματα με εύκολες λύσεις. Ψάχνουμε νοοτροπίες, καταλήγει. Και να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας να διαχειριστούν κινδύνους. «Αυτό ΜΟΝΟ εμείς μπορούμε να το παρέχουμε. Γι’ αυτό είμαι αισιόδοξος».

Beautiful-view-the-city-of-thessaloniki-greece-1600x1063“Οι κανονισμοί δεν εφαρμόζονται από όλους τους διαμεσολαβητές”

 Τα πράγματα είναι ρευστά, μας είπε ο κ.Στρατόπουλος Αθανάσιος, της General Insurance Products. Λόγω της οικονομικής κρίσης ο κύκλος εργασιών περιορίστηκε κυρίως στην ασφάλιση του αυτοκινήτου. Πιο έντονο είναι το πρόβλημα στις δυτικές συνοικίες, είναι κυρίως εργατικές συνοικίες με  μεγάλο ποσοστό ανεργίας. Η κρίση συνέβαλε και στον τρόπο συμπεριφοράς των ασφαλιζομένων. Πριν, κυρίαρχο ρόλο στην επιλογή εταιρείας έπαιζε το όνομα της εταιρείας, άλλωστε τα στοιχεία προ και μετά το επιβεβαιώνουν. Τώρα το τιμολόγιο . Η ερευνά αγοράς περιορίζεται στην τιμή και στις υποχρεωτικές καλύψεις. Η οικονομική κρίση, εμφάνισε καινούργια δεδομένα όπως ασφαλίσεις μέσω internet, μέσω τραπεζών και εισαγόμενων εταιρειών. Χρειάζεται έλεγχος για να μην υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός από τραπεζικές εταιρείες και ΕΠΥ και να εφαρμόζονται οι κανονισμοί από όλους τους Διαμεσολαβητές. «Ασφάλεια ακόμα και του πιο απλού αντικείμενου απαιτεί ενημέρωση πρόσωπο με πρόσωπο, υπευθυνότητα, γνώσεις και πολλές φόρες την βοήθεια μας για την καλύτερη επιλογή. Αυτά δεν μπορεί να τα αντικαταστήσει, ούτε ένας υπάλληλος μέσω τηλεφώνου, ούτε  ένας υπάλληλος τράπεζας», είπε. Μια μεγάλη διαφορά μεταξύ ενός διαμεσολαβούντα και ενός τηλεφώνου είναι ότι ο Διαμεσολαβούντας είναι σύμβουλος του ασφαλιζόμενου και προστατεύει τα συμφέροντα του, σε αντίθεση με τον οποιοδήποτε υπάλληλο. Πολλά τα περιστατικά πάντως, όπου ασφαλιζόμενοι επέστρεψαν γιατί είδαν την διαφορά. Μεγάλο αγκάθι είναι η μείωση του εισοδήματος έως και 35% – 40% που έχουν υποστεί πολλοί Σύμβουλοι από την αλλαγή στη φορολογία (δυσβάστακτη), τη μείωση του τιμολογίου (περίπου 35%), τη μείωση των Ε.Ε.(κατάθεση πινακίδων) και την αύξηση των Ανασφάλιστων. Πρέπει να εφαρμόζονται οι κανόνες, η Πολιτεία να παρακολουθεί αυστηρά και να οριοθετούνται αρμοδιότητες.

«Πρέπει να γίνει στροφή στον προανατολισμό των Διαμεσολαβούντων»

χανθ

Ο νομός Θεσσαλονίκης δεν ξεφεύγει από την γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στην ασφαλιστική αγορά. Υπάρχει ο σταθερός παρονομαστής της υποχρεωτικότητας συγκεκριμένων κλάδων (αυτοκινήτου, ενυπόθηκων, σκαφών, κλπ) που απασχολεί καθημερινά, ωστόσο οι υπόλοιπες ασφαλίσεις εμφανίζουν μια περιοδικότητα. Δυστυχώς, τα φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού είναι πολλά και παρουσιάζονται συχνά, κυρίως μέσω των υπολοίπων καναλιών διανομής. Το θετικό είναι ότι η εξασφάλιση της υγείας, εμφανίζει αισιόδοξα μηνύματα και αποτελεί μονόδρομο για ανάπτυξη εργασιών. «Πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να γίνει μια στροφή στον προσανατολισμό των διαμεσολαβούντων, προς τους κλάδους Ζωής που δεν είναι όσο αναπτυγμένοι θα έπρεπε», δήλωσε ο κ. Ευάγγελος Μυλωνάς από το Ασφαλιστικό Πρακτορείο Μυλωνάς. Σαφώς και λόγω της ύφεσης οι περισσότεροι ασφαλίζονται δυσκολότερα. Ωστόσο, υπάρχει σημαντικό τμήμα του πληθυσμού, του οποίου η ασφαλιστική συνείδηση καλλιεργείται περισσότερο από ποτέ. Είναι τόσο δυσοίωνες οι προβλέψεις για τη δημόσια υγεία και και την παροχή της σύνταξης, που δεν γίνεται να μην σκεφθεί κάποιος την λύση του ιδιωτικού τομέα. Η πλειοψηφία εμπιστεύεται την λύση που προτείνει ο διαμεσολαβητής. Υπάρχουν βεβαίως και κάποιοι – αρκετοί – που μπορεί να απορρίψουν ακόμη και ευνοϊκότερους όρους και παροχές και να παραμείνουν στην ίδια εταιρεία – Είτε λόγω αυξημένης ικανοποίησης ή εξαιτίας της δυναμικής που αποδίδουν στην εκάστοτε επωνυμία. Γιατί τρώνε όλοι από την ίδια πίτα; Γιατί δεκαετίες τώρα, ο λαός μας δεν κατάφερε να αναπτύξει ασφαλιστική συνείδηση.

myth2

«Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης εστιάζεται σε μας τους διαμεσολαβούντες, που δεν φροντίσαμε τις οικονομικά καλύτερες εποχές να θέσουμε τις σωστές βάσεις. Με αποτέλεσμα σήμερα, όπου οι συνθήκες είναι ασφυκτικές, να επικεντρωνόμαστε στην προσπάθεια αυτή ως λύση σωτηρίας. Είναι δεδομένο ότι και οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν βοήθησαν με την κατώτερη από την απαιτούμενη πληθώρα προϊόντων. Βέβαια, δεν γίνεται να παραβλέψουμε και το γεγονός ότι οι πολλές ανακλήσεις εταιρειών, αποτέλεσαν γερά χτυπήματα στα θεμέλια του κλάδου δημιουργώντας αρνητικό αντίκτυπο στην κοινωνία που απευθυνόμαστε». Τα τελευταία έτη πάντως στο σύνολο τους οι ασφαλιστικές δείχνουν μια εξωστρέφεια που δεν υπήρχε προηγουμένως και ίσως αυτό να σχετίζεται με το φαινόμενο της “ίδιας πίτας” και του ότι υπάρχει μονίμος κίνδυνος για διαρροή χαρτοφυλακίου.

MEGAROMOUSIKISTHESSALONIKIS001“Η Θεσσαλονίκη δεν θέλει να μένει πίσω στο θέμα της Εκπαίδευσης”

Οι ανάγκες για εκπαίδευση στην ασφαλιστική αγορά της Θεσσαλονίκης είναι ιδιαίτερα μεγάλες, μας είπε ο Αριστείδης Βασιλειάδης από την Ιnsurance Innovation, που τα τελευταία χρόνια πραγματοποιεί συχνά σεμινάρια εκπαίδευσης στην Βόρεια Ελλάδα.  Η Θεσσαλονίκη αντιμετώπιζε πάντα το πρόβλημα του ότι βρισκόταν μακριά από την Αθήνα και δεν μπορούσε να συμμετέχει σε προγράμματα που διεξάγονταν στην Αθήνα. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές της Θεσσαλονίκης όμως επιζητούν επιτακτικά πλέον την ενημέρωση και την επιμόρφωση. Οι ανάγκες τους εντοπίζονται κυρίως στον τομέα των πωλήσεων και τώρα τελευταία στους τομείς οργάνωσης και ανάπτυξης μίας ασφαλιστικής επιχείρησης.  Η Θεσσαλονίκη δεν θέλει να μένει πίσω οσον αφορά στην παροχή εκπαιδευτικών προγραμμάτων και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές επιζητούν σεμινάρια που θα τους βοηθήσουν να παρέχουν ένα καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους πελάτες τους.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5.Θεσ-νικη-Ψ

 

Πηγή: www.underwriter.gr

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]