" /> Το πρόβλημα στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας - Insurance Innovation

Του Σπηλιόπουλου Διονύσιου, CEO / Co-founder eHOSP

mobile : 030 6986926473

email: info@ehosp.eu

Linkedin : dspiliop/

Η ιδιωτική ασφάλιση υγείας αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα επιπλέον μέσο προστασίας για έναν ιδιώτη και την οικογένειά του, που λειτουργεί ως ομπρέλα στην περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε καλά.

Είναι αποδεδειγμένο πλέον, πως μια σύγχρονη κοινωνία δε μπορεί να λειτουργήσει ομαλά, δίχως την στήριξη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας. Παρ’ όλη την αναγκαιότητά της όμως, η διαδικασία για την ασφάλιση κάποιου είναι ασαφής και θολή, δημιουργώντας προβλήματα τόσο στις ασφαλιστικές εταιρείες, όσο και στους ασφαλισμένους της.

Το πρόβλημα ξεκινάει εκεί που τελειώνει η πρόσβαση στα ιατρικά δεδομένα. Μετά από τις τελευταίες εξελίξεις του GDPR και την κατάργηση πρόσβασης σε ΗΔΙΚΑ και ΑΜΚΑ, σύμφωνα με τα άρθρα 83 και 84 (Ν.4600 / 2019) για τις ασφαλιστικές εταιρείες και συμβούλους, οι διαδικασίες έχουν, για άλλη μια φορά, καταστεί γραφειοκρατικές και χρονοβόρες,  ταξιδεύοντάς μας μερικά χρόνια πίσω.

Τα τμήματα Underwriting των ασφαλιστικών εταιρειών και μετά από αυτές τις αλλαγές δυσκολεύονται να αξιολογήσουν αποτελεσματικά ένα υποψήφιο προς ασφάλιση πελάτη.

Οι διαδικασίες ανάληψης κινδύνου δε χαρακτηρίζονται από διαφάνεια και αμεσότητα, καθώς υπάρχει μεγάλη δυσκολία στη συλλογή, ανάκτηση και διαμοιρασμό των ιατρικών δεδομένων των υποψήφιων ασφαλισμένων – πελατών.

Η αναποτελεσματική και χρονοβόρα διαδικασία ανάληψης του κινδύνου, έχει αντίκτυπο τόσο στον πελάτη, όσο και στην ασφαλιστική εταιρεία. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αναλαμβάνουν επιπρόσθετο ρίσκο και καλούνται να καταβάλουν αυξημένες αποζημιώσεις ενώ οι πελάτες, από την πλευρά τους, αντιμετωπίζουν πολλές καθυστερήσεις, όταν υποβάλουν αίτημα αποζημίωσης. Και έτσι, σε αμφότερες τις περιπτώσεις, οδηγούμεθα σε συνεχώς αυξανόμενο κόστους στην παροχή των υπηρεσιών .

Το ιδανικό, πλέον, σενάριο

Τα ιατρικά δεδομένα κάθε πελάτη / ασθενούς είναι, βάσει της νομοθεσίας, αποθηκευμένα στους servers των παρόχων υγείας. Οι ιδιωτικοί πάροχοι υποχρεούνται να τηρούν αρχείο για 20 έτη, ενώ οι δημόσιοι φορείς για 30 έτη, μετά από την τελευταία επίσκεψη του ασθενούς.

Σύμφωνα με την υπάρχουσα διαδικασία, ο κάθε πάροχος (ιδιωτικός ή δημόσιος) κρατά (αποθηκεύει) απομονωμένα στη βάση δεδομένων του, τα ιατρικά αρχεία κάθε ασθενούς για αποκλειστική χρήση, με αποτέλεσμα, το ιατρικό ιστορικό των ασθενών να βρίσκεται διασκορπισμένο σε πολλούς και διαφορετικούς προορισμούς. Το γεγονός αυτό προκαλεί εξαιρετική δυσκολία τόσο στην ανάκτηση, όσο και στο διαμοιρασμό αλλά και τη χρήση αυτών των δεδομένων από τους ίδιους τους κατόχους, όταν αυτοί το επιθυμούν.

Στο ιδανικό σενάριο, στην εποχή της τεχνολογίας που διάγουμε, ο ασθενής / κάτοχος των εξετάσεων θα έπρεπε να είναι σε θέση, χρησιμοποιώντας μια online πλατφόρμα να μπορεί να ανακτά και να διαμοιράζει σε ελάχιστο χρόνο με ευκολία, φιλικότητα και ασφάλεια όλα τα ιατρικά του δεδομένα. Επιπλέον, η εποχή απαιτεί πελατοκεντρικά μοντέλα και διαδικασίες διασφάλισης της ανωνυμίας κατά τον διαμοιρασμό των όποιων πληροφοριών. Ο ασθενής θα πρέπει να βρίσκεται σε θέση ισχύος, ώστε ο ίδιος να ορίζει ποιος πάροχος ή επαγγελματίας θα αποκτήσει πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες του και για ποιο χρονικό διάστημα.

eHOSP! The only health insurance app you will ever need!

Το eHOSP δημιουργεί μια online B2B SaaS ενιαία, φιλική στο χρήστη και ασφαλή πλατφόρμα για τις ασφαλιστικές εταιρείες και τους πελάτες τους.

Σκοπός της πλατφόρμας αυτής είναι να δημιουργήσει ένα οικοσύστημα που θα βοηθά αφ’ ενός μεν τις ασφαλιστικές εταιρείες στη διαδικασία ανάληψης κινδύνου προκειμένου, εν τέλει, να διευκολυνθεί / αυτοματοποιηθεί και η διαδικασία των αποζημιώσεων, αφ΄ ετέρου δε τους πελάτες / ασθενείς που διαθέτουν ιδιωτική ασφάλιση υγείας να έχουν την δυνατότητα να ελέγχουν, να ανακτούν και να μοιράζονται τα ιατρικά τους δεδομένα με τις ασφαλιστικές εταιρείες και άλλους παρόχους υπηρεσιών υγείας.

Εφαρμόζονται κορυφαία πρότυπα ασφαλείας για την εξασφάλιση της βελτιωμένης ποιότητας υπηρεσιών, με επίκεντρο τον πελάτη. Η online πλατφόρμα του eHOSP συμμορφώνεται πλήρως με τις επιταγές της GDPR νομοθεσίας.

Όραμα της ομάδας του eHOSP είναι η δημιουργία ενός online παγκόσμιου οικοσυστήματος υγείας με αμεσότητα και ασφάλεια στην πρόσβαση και στο διαμοιρασμό της πληροφορίας.

Το eHOSP έρχεται και αλλάζει τα δεδομένα προσφέροντας μια οικολογική λύση σε ένα πραγματικό πρόβλημα.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στον σύνδεσμο : http://ehosp.eu/

Print Friendly, PDF & Email