Ταχύτατη προσαρμογή στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Γράφει ο Μιχάλης Τζωρτζωρής, πρόεδρος ΣΕΜΑ

Όσοι από εμάς ήμασταν παιδιά ή νέοι τη δεκαετία του ’70 ή του ’80, μπορούμε να αντιληφθούμε τις σαρωτικές αλλαγές που έχει επιφέρει η τεχνολογία στη ζωή των ανθρώπων τα τελευταία 30 χρόνια. Στην πραγματικότητα ζήσαμε σε μια τελείως άλλη εποχή. Η κινητή τηλεφωνία δεν υπήρχε, ενώ κάποιες φορές απουσίαζε ακόμα και η σταθερή. Όσον αφορά το Internet υπερέβαινε τη φαντασία μας, ενώ οι πρώτοι υπολογιστές ήταν σπάνιοι, δύσχρηστοι και πανάκριβοι. Αν τους συναντούσαμε κάπου, αυτό θα ήταν μόνο στα περιοδικά να «ποζάρουν» στα μεγάλα ερευνητικά κέντρα της εποχής.

Πόσο μακρινά όμως, φαίνονται σήμερα όλα αυτά. Η κοινωνία μας μέσα σε 2-3 δεκαετίες, βασιζόμενη στην εξέλιξη της τεχνολογίας μετασχηματίστηκε και πλέον βιώνουμε έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο. Νιώθουμε τη δύναμη των κοινωνικών δικτύων. Αντιλαμβανόμαστε τη συγκέντρωση της ανθρώπινης γνώσης στην ψηφιοποίηση των πάντων. Και παρατηρούμε την τεχνητή νοημοσύνη να επιδρά καταλυτικά και να ανοίγει νέους ορίζοντες στις μεταφορές, στις επιστήμες, ακόμα και στην μακροβιότητα των ανθρώπων. Εν έτη 2020, και μόνο στην συσκευή του κινητού μας διαθέτουμε πολλαπλάσια υπολογιστική δύναμη από αυτή που χρειάστηκε η ανθρωπότητα για να πάει στο φεγγάρι. Τα πάντα εξελίχθηκαν με φρενήρεις ρυθμούς, ενώ οι επιχειρήσεις είναι πλέον απόλυτα εξαρτημένες από την τεχνολογική τους αναβάθμιση.

Οι 3 καθοριστικοί άξονες που παγκοσμίως αναφέρονται στην ανάγκη της τεχνολογικής εξέλιξης τους, σύμφωνα με έρευνες είναι:

1ον Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Improved Communication Processes)

Τα κανάλια επικοινωνίας (εσωτερικά και εξωτερικά) πολλαπλασιάστηκαν, έγιναν φιλικότερα και προσαρμόστηκαν στην εποχή μας. Πλέον, οι πελάτες επιθυμούν και επιλέγουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν πλατφόρμες επικοινωνίας (Viber, What’s UP, Messenger, Skype κ.ά). Η ανάγκη προσαρμογής είναι πια δεδομένη, καθώς η ευκολία στην επικοινωνία ενισχύει τις σχέσεις εμπιστοσύνης. Η χρήση των νέων μεθόδων είναι πιο οικεία και περισσότερο αποτελεσματική, ενώ τελικώς βελτιώνει την παρεχόμενη υπηρεσία.

2ον Η ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ (Securing Sensitive Information – Collaboration and Outsourcing)

Τα αρχεία ψηφιοποιήθηκαν και κρυπτογραφήθηκαν, έτσι ώστε να περάσουμε σε μια νέα εποχή προστασίας των ευαίσθητων ή προσωπικών δεδομένων. Παράλληλα με τη συνδρομή Cloud Servers, οι συνεργάτες μας απέκτησαν απομακρυσμένη πρόσβαση και τη δυνατότητα να μπορούν να εργαστούν από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου. Ταυτοχρόνως, η συνεργασία των τμημάτων βελτιώθηκε, ενώ η αναζήτηση της πληροφορίας έγινε ταχύτερη και αποτελεσματικότερη.

3ον Η συνδρομή των συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης και τα προγράμματα διαχείρισης εργασιών. (Increased Productivity & Artificial Intelligence)

Σημαντικές αλλαγές στη συνεργασία, την ενημέρωση και την αλληλεπίδραση των στελεχών των επιχειρήσεων προσδίδουν τα προγράμματα διαχείρισης εργασιών (Task Management). Πλέον οι αρμοδιότητες είναι καλύτερα καθορισμένες, καθώς και το χρονοδιάγραμμα ελέγχου και εξέλιξης μιας εργασίας (ανάληψης, αποζημίωσης, τροποποίησης κλπ.). Οι account managers, εκμεταλλευόμενοι την σύγχρονη τεχνολογία, μπορούν πλέον να παρακολουθούν και να συντονίζουν πολύ αποτελεσματικότερα την ομάδα τους. Τελικά, η ταχύτητα προσαρμογής είναι καθοριστική! Οι Μεσίτες Ασφαλίσεων κατά τον μετασχηματισμό τους, δεν αρκεί μόνο να υιοθετούν την τελευταία λέξη της Τεχνολογίας, αλλά να επιδιώκουν να την παράγουν κιόλας!

Πηγή: Brokers Time

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]