Το 33rd Thessaloniki Insurance Conference 2020 ολοκλήρωσε τις εργασίες του με απόλυτη επιτυχία και για πρώτη φορά σε digital περιβάλλον μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας thinc.gr. Κεντρικό μήνυμα του συνεδρίου ήταν πως η τεχνολογία με τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία ήρθε να μετασχηματίσει τον παραδοσιακό χώρο των ασφαλίσεων με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας. Η Κατερίνα Καψάλη, Διευθύντρια Πωλήσεων Νοτίου Ελλάδας, INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ συμμετείχε στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου με τίτλο “Οι νέες τάσεις ασφάλισης στη νέα δεκαετία. Digital καταναλωτής – προσαρμοσμένα προϊόντα”. Με την ομιλία της «Η online Ασφάλιση ως εργαλείο πωλήσεων των Διαμεσολαβητών» παρουσίασε το ειδικό λογισμικό της εταιρείας το Sales4Net. Δίνοντας περισσότερες πληροφορίες για το Sales4Net και την Online Πώληση η κα. Καψάλη παρέθεσε συνέντευξη στο insuranceforum.gr και τον Αντώνη Αντωνόπουλο.
Κυρία Καψάλη,
Πώς επηρέασε η υγειονομική κρίση τον τρόπο εργασίας των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην Ελλάδα; Η on line πώληση είναι ένα επιπλέον κανάλι πρόσκτησης εργασιών στα χέρια των διαμεσολαβητών. Είναι οι Έλληνες διαμεσολαβητές έτοιμοι για αυτήν τη νέα προοπτική;
Κ.Κ.: Η πανδημία του Covid 19 επηρέασε όλους τους επαγγελματίες φέρνοντας, κυριολεκτικά, τα πάνω κάτω στον τρόπο εργασίας και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Επιπλέον, σε συνέχεια της μακροχρόνιας οικονομικής κρίσης η υγειονομική κρίση ανέδειξε την ανάγκη διαφοροποίησης και εξέλιξης του τρόπου εργασίας. Θα χαρακτήριζα θετικό το γεγονός ότι πολλοί διαμεσολαβητές ήταν ήδη έτοιμοι να ανταποκριθούν ψηφιακά στις απαιτήσεις της νέας πραγματικότητας, ενώ ακόμη περισσότεροι στράφηκαν στην on line πώληση ως κανάλι πρόσκτησης εργασιών.
Στην πράξη, η πλειοψηφία των Ελλήνων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών καλούνται σήμερα να παίζουν και το ρόλο του Online Marketer. Καλούνται να προσεγγίσουν τον πελάτη αξιοποιώντας τα online μέσα προβολής, να διατηρήσουν ανοιχτή επικοινωνία μαζί του εκμεταλλευόμενοι τα κοινωνικά δίκτυα και να αξιοποιήσουν τα εργαλεία που τους παρέχει η τεχνολογία.
Η INTERLIFE Ασφαλιστική έχει αποδείξει τη διαχρονική της μέριμνα προς τους συνεργάτες της παρέχοντάς τους, χωρίς καμία χρέωση από το 2015, τη δυνατότητα διεύρυνσης του τρόπου πρόσκτησης εργασιών μέσω του Sales4Net. Εξάλλου, για την Εταιρεία μας οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελούν εργαλείο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Αυτό αποτέλεσε για μας κίνητρο και, ταυτόχρονα, πρόκληση για να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να εξελιχθούν σε δυνατούς «παίκτες» στην ψηφιακή ασφαλιστική αγορά.
Μιλήστε μας για την καινοτομία της Interlife Ασφαλιστικής, την πλατφόρμα sales4net. Τι προσφέρει στους συνεργάτες σας;
Κ.Κ.: Το Sales4Net είναι μια ιντερνετική πλατφόρμα που ενσωματώνεται εύκολα και γρήγορα στην ιστοσελίδα του συνεργάτη μας, στο site δηλαδή του κάθε διαμεσολαβητή, και έτσι αυτή η ιστοσελίδα μετατρέπεται σε μια ιστοσελίδα on line ασφάλισης.
Όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για ένα εργαλείο πώλησης που είναι διαθέσιμο κάθε στιγμή χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία δίνοντας τη δυνατότητα στους διαμεσολαβητές να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών τους, να διευρύνουν την αγορά τους, να εξυπηρετήσουν υφιστάμενους πελάτες, αλλά και να κρατάνε ουσιαστικά το γραφείο τους ανοικτό 24/7χωρίς επιπλέον λειτουργικά έξοδα.
Με μεγάλη ευκολία λοιπόν, ένας πελάτης μπορεί να μπει στο site του συνεργάτη μας και να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του, το μηχανάκι του, το φορτηγό, το σκάφος του ή ακόμη και να κάνει μια ταξιδιωτική ασφάλιση.
Λαμβάνοντας υπόψιν και τη νέα πραγματικότητα, όπου πολλοί καταναλωτές επιλέγουν την ασφάλεια του σπιτιού τους ή του γραφείου τους για να κάνουν αγορές προϊόντων και υπηρεσιών εμπλουτίσαμε και συνεχίζουμε να εμπλουτίζουμε την εφαρμογή αυτή και με άλλα προγράμματα, όπως η ασφάλιση ποδηλάτου αλλά και προϊόντα πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
Η on line πώληση μπορεί να αντικαταστήσει τη φυσική διαπροσωπική σχέση πελάτη και διαμεσολαβητή;
Κ.Κ.: Τα τελευταία χρόνια αλλά ακόμη περισσότερο στις μέρες μας, οι on line Πωλήσεις κερδίζουν έδαφος και οι διαμεσολαβητές πρέπει να είναι μέρος αυτής της εξέλιξης. Οι On line Πωλήσεις δεν καταργούν σε καμμιά περίπτωση τη διαπροσωπική σχέση του διαμεσολαβητή με τον πελάτη, όμως ο συνδυασμός διαμεσολαβητή και διαδικτύου θα βοηθήσει στην πρόκτηση νέων εργασιών και θα επιφέρει επιπλέον έσοδα, καθώς υπάρχει μια μερίδα του καταναλωτικού κοινού, που επιλέγει το ίντερνετ για να ασφαλιστεί. Το κοινό αυτό πρέπει, και μπορούν, να το κερδίσουν οι διαμεσολαβητές.