Συνέντευξη – Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Marketing Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών

Ο κ. Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Marketing Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών μιλάει στο insuranceforum.gr, για τις τεχνικές marketing που συμβάλλουν στην ανάπτυξη ενός ασφαλιστικού γραφείου και για τις στρατηγικές ανάπτυξης των επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Με ποιους τρόπους συμβάλλει το marketing στην ανάπτυξη ενός ασφαλιστικού γραφείου;

To marketing είναι το όπλο που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε ασφαλιστικό γραφείο (και γενικότερα κάθε επιχείρηση) ώστε να αναπτυχθεί. Το marketing αναδεικνύει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, φέρνει την επιχείρηση στο μυαλό του υποψήφιου πελάτη και βέβαια τον οδηγεί στο να την αναζητήσει όταν έχει ανάγκη αυτό που η επιχείρηση προσφέρει. Τέλος, δημιουργεί και χτίζει το κύρος που έχει ανάγκη σήμερα ο σημερινός Έλληνας πελάτης για την εγγύηση της «επένδυσής» του και την ασφάλεια που αναζητά στις επιλογές του. Όμως από μόνο του το marketing δεν αρκεί στον κλάδο αυτό. Ακόμα μεγαλύτερη σημασία παίζουν οι τεχνικές πωλήσεων και πειθούς που έχει ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής που συνδυαστικά με το αποτελεσματικό marketing φέρνουν την επιτυχία.

Ποιες μέθοδοι προώθησης έχουν ικανοποιητική απόδοση και πως μπορεί κάποιος να τις επεκτείνει για περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων;

Αυτή η ερώτηση δεν μπορεί να απαντηθεί εύκολα και άμεσα. Χρειάζεται συνδυασμός ενεργειών μάρκετινγκ για να πετύχουμε το στόχο μας. Σίγουρα όμως, αυτό που μπορώ να πω, είναι πως δεν αρκεί μόνο το internet marketing αλλά χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν και παραδοσιακές μέθοδοι που αφενός μεν είναι κλασικές, αφετέρου δε είναι αποτελεσματικές ! Σημαντικό ρόλο βέβαια παίζει και το networking που για μένα είναι το μελλοντικό μάρκετινγκ. Η διαχείριση των σχέσεων και η εξέλιξη τους σε συμμαχίες (δηλαδή σχέσεις απόλυτης εμπιστοσύνης) είναι το κλειδί για να ξεπεράσουμε τον έντονο ανταγωνισμό, να διαφοροποιηθούμε και φυσικά να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.

Πως μπορείτε να βοηθήσετε έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή στο να δημιουργήσει μια επιτυχημένη επιχείρηση;

Με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή θα δουλέψουμε αρχικά στο χτίσιμο του Personal Brand του ώστε να δημιουργήσουμε μια επαγγελματική εικόνα με κύρος, που θα εμπνέει εμπιστοσύνη. Θυμηθείτε πως η επαγγελματική εικόνα είναι θέμα αντίληψης και αν είναι ισχυρή, δημιουργεί θετική προδιάθεση του πελάτη, ευνοϊκότερη αντίδραση σε πιθανό λάθος και πιστότητα. Στη συνέχεια θα πρέπει να επικοινωνήσουμε το πιθανό target group την ύπαρξή του και να τον «τοποθετήσουμε» στις 3 πρώτες επιλογές του υποψήφιου πελάτη όταν αναζητήσει αντίστοιχες υπηρεσίες. Τέλος, θα δουλέψουμε στο sales pitch και στην πελατειακή προσέγγιση.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την κρίση των πελατών και με ποια κριτήρια τελικά οι ίδιοι αγοράζουν;

Η εμπιστοσύνη και –δυστυχώς- η τιμή. Καλώς η κακώς η Ελλάδα βρίσκεται σε ύφεση πολλά χρόνια τώρα, η ανάγκη για ιδιωτικές ασφαλιστικές λύσεις είναι πιο αναγκαίες από πότε, όμως το διαθέσιμο εισόδημα των Ελλήνων συρρικνώνεται διαρκώς. Έτσι η τιμή πολλές φορές μας αναγκάζει να κάνουμε εκπτώσεις στις παροχές και να βολευτούμε όπως – όπως. Από την άλλη, το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή στηρίζεται πάνω την εμπιστοσύνη που πηγάζει από την ίδια του την επαγγελματική εικόνα. Και πάλι, όμως, έχουν γίνει καταχρήσεις στον τομέα αυτό, με πιεστικούς διαμεσολαβητές που ξεπερνούν το όριο και δημιουργούν μια γενικότερη αρνητική εικόνα για όλους τους υπόλοιπους επαγγελματίες.

Ποια πιστεύετε πως είναι η συμβουλή-κλειδί για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή του αύριο;

Ενεργητική ακοή, σεβασμός στα θέλω του πελάτη, ισχυρό προσωπικό Brand και χρήση των νέων τεχνολογιών (όχι μόνο internet αλλά και mobile marketing).

“Η ανάπτυξη μιας ασφαλιστικης επιχείρησης στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον.” αποτελεί ένα από τα κεντρικά θέματα που θα αναλυθούν και θα συζητηθούν  κατά την διάρκεια των εργασιών της 17ης ημερίδας του insuranceForum.gr στη Θεσσαλονίκη με εισηγητή τον κ. Θέμη Σαρανταένα.

Να υπενθυμίσουμε πως η ημερίδα του insuranceforum.gr  θα διεξαχθεί την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017 στο  ξενοδοχείο THE MET HOTEL και ώρες 17.00 – 21.00.

Διαβάστε εδώ το αναλυτικό πρόγραμμα της ημερίδας καθώς και όλες τις πληροφορίες της ημερίδας

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

Breaking News

Το insuranceforum.gr είναι πάλι κοντά σας

Επισκεφτείτε το ανανεωμένο insuranceforum.gr