Σ. Κουφογεώργος: Οι «Συντονιστές» και το «Agency» με ρόλο στα πελατολόγια

Στα μοναδικά πλεονεκτήματα του agency,το οποίο χαρακτηρίζει ως τη «μητέρα» της ιδιωτικής ασφάλισης, καθώς «γεννά» Συντονιστές και ασφαλιστικούς συμβούλους οι οποίοι δημιουργούν τα πελατολόγια, αναφέρεται ο κ. Σωτήρης Κουφογεώργος που με 30 χρόνια επαγγελματική εμπειρία, διακρίνει «λαμπρό» μέλλον στις ασφαλίσεις, αλλά, υπό προϋποθέσεις.

Με κατασταλαγμένη άποψη για την αγορά, και αναγνωρίζοντας την συμβολή όλων των «δικτύων» στην ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης παρουσιάζει στο insurance-eea μέσα από την δική του ματιά, τον μεγαλειώδη και δημιουργικό ρόλο της αλυσίδας Agency- Συντονιστών-Ασφαλιστικών Συμβούλων-Ασφαλισμένων, μιας ισχυρής σχέσης που αποτελεί πυρήνα ανάπτυξης εργασιών.

Ο ίδιος ως Συντονιστής Ομάδας Γραφείου Εξυπηρέτησης Πελατών και Συνεργατών της Εθνικής Ασφαλιστικής (έτσι θεωρεί ότι πρέπει να ονομάζονται τα γραφεία παραγωγής), πιστεύει πώς οι Συντονιστές, «έχουν ιερό ρόλο».

Και εξηγεί ότι : κάνουν αγώνα μεγάλο και καταβάλλουν προσπάθειες ζωής, για να δημιουργήσουν ασφαλιστικούς συμβούλους, οι οποίοι με τη σειρά τους, «γεννούν» πελατολόγια, αναδεικνύουν την αξία της ασφάλισης, και εκτελούν μέσα από τη δωρεάν παρουσίαση ασφαλιστικών προτάσεων, κοινωνικό λειτούργημα.

Έτσι, διευκρινίζει, μέσα από αυτό το πρίσμα οφείλει να βλέπει η κοινωνία την ιδιωτική ασφάλιση και να αντιλαμβάνεται πώς ένα «συμβόλαιο» είναι η ασφάλεια, η σιγουριά, η βεβαιότητα μιας ολόκληρης ζωής.

Σε αυτό το σημαντικό θέμα, αναφέρει ο κ. Κουφογεώργος, πρωταγωνιστής είναι ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος, τον όποιο έχει ανακαλύψει, επιλέξει, και υποστηρίζει κάποιος Συντονιστής. Και εδώ, κατά την άποψή του, πρέπει να αναδειχθεί ένα κομβικό σημείο που αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη των ασφαλιστικών εργασιών.

«Θα πρέπει» επισημαίνει, «ο Συντονιστής να είναι μόνο Συντονιστής,για να ασκεί σωστά τον ρόλο του και ο ασφαλιστικός σύμβουλος επίσης, να ασχολείται αφοσιωμένα και αποκλειστικά με την ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης». Εάν, συνεχίζει, μπλέκονται οι ρόλοι και οι ευθύνες, τότε το αποτέλεσμα δεν είναι καλό και αυτό θα πρέπει να γίνει συνείδηση σε όλους.

Συνεχίζοντας, αναδεικνύει την «λεπτή» προσοχή που χρειάζεται να δίνουν οι Συντονιστές στην εκπαίδευση των συμβούλων. «Εμείς» αναφέρει, είμαστε αρμόδιοι να μεταδίδουμε τις τεχνικές ανάπτυξης πελατολογίων. Οφείλουμε να ξεκαθαρίζουμε ότι ο ασφαλιστικός σύμβουλος δεν είναι πωλητής, αλλά ο καθοριστικός παράγοντας ανάπτυξης εργασιών στην ιδιωτική ασφάλιση. Είναι λάθος, υποστηρίζει, να μιλάμε για πώληση όταν αναφερόμαστε στην παροχή Υπηρεσιών ιδιωτικής ασφάλισης και στα ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Πρωτεύοντα ρόλο δίνει ο κ. Κουφογεώργος και στην εκπαίδευση. Ο ίδιος, με την δική του γνωστική επάρκεια, βασίζεται στα πρότυπα της LIMRAκαι της GAMAINTERNATIONAL και θεωρεί ότι οι οργανισμοί αυτοί διαρκώς εξελίσσουν την γνώση και τη μεταδίδουν στα μέλη τους, διατηρώντας την κορυφαία θέση τους στην πυραμίδα της εκπαιδευτικής ιεραρχίας του κλάδου.

Πιστεύει ότι στο προϊοντικό κομμάτι, βασικό ρόλο έχουν οι εταιρείες που οφείλουν να εκπαιδεύουν σε βάθος τους συνεργάτες τους ώστε να μπορούν να νιώθουν και να είναι ενημερωμένοι. Διότι μόνο έτσι μπορούν να ετοιμάζουν σωστές προτάσεις και να έχουν «αυτοπεποίθηση» στην παρουσίασή τους.

Ωστόσο η ολοκλήρωση της εκπαίδευσης και η ωριμότητα ενός Ασφαλιστικού Συμβούλου έρχεται με την απόκτηση δεξιοτήτων τις οποίες παρέχει ο Συντονιστής και ξεκινούν από την εξεύρεση υποψηφίων πελατών, περνούν μέσα από ένα πλήρες σύστημα ολικής και ποιοτικής εξυπηρέτησης και καταλήγουν σε ικανοποιημένους ασφαλισμένους.

Πηγή: toepimelitiriomas.gr

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]