Πως θα προσαρμοστούν στις αλλαγές του news feed του Facebook όσοι διαχειρίζονται εταιρικές σελίδες

Όποιος είναι διαχειριστής σελίδας στο Facebook εδώ και κάποιες εβδομάδες σίγουρα έχει παρατηρήσει μια πτώση στην απήχηση των δημοσιεύσεων του.

Aυτό είναι το επακόλουθο τις αλλαγής που πραγματοποίησε στον αλγόριθμό του news feed το ίδιο το Facebook.

Μην πανικοβάλλεσαι γιατί σε αυτό το άρθρο θα δούμε τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές, αλλά και που να εστιάσουν οι επιχειρήσεις και οι διαχειριστές των σελίδων για να προσαρμοστούν.

Facebook…εμείς;

Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος o Mark Zuckerberg στις 12 Ιανουαρίου το Facebook αλλάζει τον αλγόριθμο στο news feed του με σκοπό να αυξηθούν οι αλληλεπιδράσεις με νόημα.

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;

Ότι πλέον στην αρχική μας σελίδα θα βλέπουμε περισσότερες δημοσιεύσεις από φίλους και κοντινά μας πρόσωπα και λιγότερες από επιχειρήσεις, media και μάρκες.

Σκοπός αυτής της αλλαγής όπως λέει ο Zuckerberg είναι το Facebook να γυρίσει στις ρίζες του που είναι το να συνδέει ανθρώπους.

Η αλήθεια είναι ότι έχει παίξει ρόλο και η μειωμένη επισκεψιμότητα του Facebook τον τελευταίο καιρό σε συνδυασμό με τον κατακλυσμό από post εταιρικών σελίδων που φαίνεται να διώχνουν τον κόσμο από το Facebook.

Η αλήθεια είναι ότι αν είσαι διαχειριστής (εταιρικής) σελίδας δεν είναι τα καλύτερα νέα για εσένα.

Για αυτό πρέπει να δώσεις μεγάλη έμφαση σε αυτά που ακολουθούν.

social-media-connect

Τι πρέπει να κάνεις για να βγεις κερδισμένος

Σε κάθε μεγάλη αλλαγή αυτοί που προσαρμόζονται πιο γρήγορα βγαίνουν κερδισμένοι.

Έτσι και στην περίπτωση της αλλαγής του αλγόριθμου του news feed αυτά είναι κάποια πρώτα συμπεράσματα στο τι πρέπει να κάνεις για να προσαρμοστείς (αν είσαι marketer ή διαχειριστής business σελίδας).

Κοινοποίησε περισσότερο υλικό της σελίδας σου

Από τι στιγμή, που το Facebook δίνει πλεονέκτημα στις δημοσιεύσεις από προσωπικές σελίδες αν έχεις αρκετό κοινό στο προσωπικό σου προφίλ και πιστεύεις ότι κάποια δημοσίευση της σελίδας που διαχειρίζεσαι μπορεί να τους ενδιαφέρει, μην διστάσεις να την κοινοποιήσεις εκεί.

Ακόμα προέτρεψε άλλους εργαζόμενους αλλά και φίλους σου αν τους αρέσει κάτι να μην διστάσουν να το κοινοποιήσουν.

Προσέλκυσε comments και δες την απήχηση να αυξάνεται

Μέσα στα στοιχεία που μας έδωσε το Facebook για τον καινούριο αλγόριθμο είναι ότι θα δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στα σχόλια από τα likes.

Μάλιστα θα δίνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στα “μεγάλα σχόλια” δηλαδή σε αναλυτικά σχόλια που έχει αφιερώσει χρόνο κάποιος και έχει γράψει μια εμπεριστατωμένη άποψη και θα επιβραβεύει τις δημοσιεύσεις που λαμβάνουν τέτοια.

Συμπέρασμα;

Όταν ανεβάζεις ένα άρθρο, μια φωτογραφία είναι ένα βίντεο προσπάθησε να ευνοεί το διάλογο και προέτρεψε το κοινό σου να σχολιάσει.

Συνήθης τεχνική είναι να συνοδεύεις το post με μια ερώτηση που θα ξεκινάει το διάλογο με το κοινό.

see-first-facebook

Μάθε στο κοινό σου πώς μπορεί να σε βλέπει πρώτο.

Αν πιστεύεις ότι έχεις φανατικό κοινό που ακολουθεί την εταιρική σου σελίδα, θύμισε τους μια λειτουργία ξεχασμένη από πολλούς.

Ποια είναι αυτή η λειτουργεία ?

Κάθε σελίδα που ακολουθείς, στην επιλογή “ακολουθείτε” έχει επιλογή “να εμφανίζονται πρώτα” στις ενημερώσεις σου.

Με αυτό τον τρόπο μπορείς να προτρέψεις όσους θέλουν να βλέπουν τις δημοσιεύσεις σου και με την ευκαιρία τις αλλαγής στον αλγόριθμο, να διαλέξουν η σελίδα σου να τους εμφανίζεται πρώτη.

Και δεν είναι μόνο αυτά που μπορείς να κάνεις.

Ανέβασε υλικό που κοινοποιείται εύκολα

Το να ανεβάζεις υλικό που αρέσει στο κοινό σου και συνηθίζεται να κοινοποιείται όπως τα infographics ή τα βίντεο ήταν σημαντικό και πριν.

Γιατί είναι ακόμα πιο σημαντικό τώρα ;

Με βάση τα νέα δεδομένα οι κοινοποιήσεις και τα σχόλια (όπως αναφέραμε προηγουμένως) αποκτούν μεγαλύτερη βαρύτητα.

Δείχνουν στο Facebook ότι η δημοσίευση σου έχει ενδιαφέρον και προάγει τον διάλογο.

Άρα είναι καλό να δώσεις βαρύτητα σε μέσα που είναι εύκολα κοινοποιήσιμα αλλά να βρεις και την θεματολογία που απασχολεί το κοινό που απευθύνεσαι.

Διαφοροποιήσου έγκαιρα, βρες ευκαιρίες.

Το σημαντικότερο είναι να καταλάβεις ότι στα social media οι μεταβολές είναι κάτι το συνηθισμένο από αλλαγές στον αλγόριθμο, μέχρι την ξαφνική παρακμή μιας πλατφόρμας και την ξαφνική δημοφιλία μιας άλλης.

Νομίζεις ότι υπερβάλλω ;

Σκέψου ποσά από αυτά που συζητάμε υπήρχαν πριν από μερικά χρόνια και ότι όσα αν υπήρχαν ήταν σε νηπιακό στάδιο.

Αρά  ποιο είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις ;

Αν δεν έχεις ακόμη εταιρικούς λογαριασμούς και σε άλλα social media όπως το Instagram, YouTube, Pinterest, LinkedIn, Snapchat δημιούργησε τώρα.

Προσπάθησε να καταλάβεις τις ιδιαιτερότητές του καθενός, διαφοροποίησε το υλικό που ανεβάζεις σε κάθε πλατφόρμα και άδραξε τις ευκαιρίες που σου παρουσιάζονται.

Προφανώς είναι κάτι που θέλει χρόνο, άλλα είναι καλύτερο από το να βασίζεις όλο το διαδικτυακό μάρκετινγκ σου σε μια σελίδα στο Facebook στο οποίο μπορεί να αλλάξουν τα δεδομένα από τη μία μέρα στην άλλη.

Και κάτι ακόμα για το τέλος

 facebook-ads

ΥΓ. Μάθε να κάνεις αποδοτική διαφήμιση 

Μπορεί μέχρι τώρα να μην σου χρειάστηκε γιατί η απήχηση και οι αλληλεπιδράσεις τις σελίδας σου μόνο με οργανική προβολή να ήταν υψηλή.

Η αλήθεια είναι όμως ότι τώρα μάλλον θα σου χρειαστεί.

Μπορεί για κάποια συγκεκριμένη δημοσίευση που θελεις να προωθήσεις ή για γενική διαφημιστική εκστρατεία . Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή να εξοικειωθείς με τις λεπτομέρειες που κάνουν αποδοτική μια διαφήμιση στο Facebook.

Για περισσότερα σχετικά με το marketing στα social media και την πληρωμένη διαφήμιση σε Facebook και Instagram μπορείς να απευθυνθείς στην iservices.

Πηγή: iservices.gr

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]