" /> Νέο Προϊόν Πρωτοβάθμιας Φροντίδας «First Care» από την INTERASCO - Insurance Innovation
To νέο πρόγραμμα φροντίδας υγείας First Care ήρθε για να αντικαταστήσει όσα γνωρίζατε μέχρι σήμερα για τις κάρτες ασφάλισης υγείας. Σας παρέχει τη δυνατότητα να απευθυνθείτε σε υψηλού κύρους Νοσηλευτικά Ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα, για τις διαγνωστικές εξετάσεις και τις ιατρικές επισκέψεις που ενδέχεται να πραγματοποιήσετε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, για προγραμματισμένα αλλά και για έκτακτα περιστατικά, για την πλήρη στήριξη της υγείας σας. Με αυτό τον τρόπο δεν αποκτάτε απλά μια κάρτα ασφάλισης υγείας αλλά ένα ολοκληρωμένο ασφαλιστικό προϊόν πρωτοβάθμιας ιατρικής περίθαλψης που εξασφαλίζει εσάς και την οικογένειά σας. Ταυτόχρονα, αποκτάτε ένα επιπλέον κεφάλαιο προστασίας για εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα από σοβαρά περιστατικά ατυχήματος.

Δείτε εδώ όλες τις «Παροχές Προσωπικού Ατυχήματος First Care»

→ OΜΙΛΟΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
→ METROPOLITAN HOSPITAL
→ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ – ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗ
→ EUROMEDICA
→ ΟΜΙΛΟΣ ΙΑΣΩ
→ MEDITERRANEO
→ ΠΑΙΔΩΝ-ΜΗΤΕΡΑ

Σε περίπτωση κατά την οποία χρειασθεί να κάνετε χρήση, κάποιας από τις παροχές του προγράμματός σας, παρακαλούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

1. Επίσκεψη σε Νοσοκομείο – Έκτακτο Περιστατικό

  • Επικοινωνήστε με τη γραμμή βοήθειας First Care, η οποία λειτουργεί, 7 ημέρες/εβδομάδα & 24 ώρες / 24ωρο, στο τηλέφωνο 210 67 93 200.
  • Μεταβείτε στο Νοσοκομείο που θα σας υποδειχθεί, έχοντας μαζί σας την κάρτα μέλους του προγράμματος, την αστυνομική σας ταυτότητα ή το βιβλιάριο υγείας.
  • Σε περίπτωση αδυναμίας πραγματοποίησης τηλεφωνικής επικοινωνίας, μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας κατά τη μετάβασή σας στο Νοσοκομείο, την κάρτα μέλους του προγράμματος με την αστυνομική σας ταυτότητα.

2. Επίσκεψη σε Νοσοκομείο – Προγραμματισμένο Περιστατικό

  • Επικοινωνήστε με τη γραμμή βοήθειας First Care, η οποία λειτουργεί, 7 ημέρες/εβδομάδα & 24 ώρες/24ωρο, στο τηλέφωνο 210 67 93 200, για τον προγραμματισμό του ραντεβού σας.
  • Μεταβείτε στο Νοσοκομείο που θα σας υποδειχθεί, έχοντας μαζί σας την κάρτα μέλους του προγράμματος, την αστυνομική σας ταυτότητα ή το βιβλιάριο υγείας.

3. Χρήση Ιατροφαρμακευτικών Εξόδων από Ατύχημα

  • Συλλέξτε οπωσδήποτε τις πρωτότυπες αποδείξεις εξόδων.
  • Μην παραλείψετε να ειδοποιήσετε την εταιρεία, εντός 8 (οκτώ) εργασίμων ημερών, από την ημερομηνία του ατυχήματος, στο τηλέφωνο 210 67 93 140 ή στο e-mail health@interasco.gr, προκειμένου να καθοδηγηθείτε για τη διαδικασία αποζημίωσης.

4. Χρήση Παροχών Θανάτου & Ανικανότητας από Ατύχημα

  • Σε περίπτωση σοβαρού περιστατικού ατυχήματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τα Κεντρικά Γραφεία της Interasco, στο τηλέφωνο 210 67 93 140 ή στο e-mail health@interasco.gr, προκειμένου να σας καθοδηγήσουν για τα απαραίτητα βήματα.

Προσωπικό Ατύχημα

Προστατέψετε τον εαυτό σας και τα αγαπημένα σας πρόσωπα από αιφνίδια και απρόβλεπτα περιστατικά, που μπορεί να διαταράξουν την καθημερινή σας ζωή. Στην Interasco σχεδιάζουμε ολοκληρωμένα ασφαλιστικά προγράμματα με σκοπό να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε κινδύνους που, αν και ακούγονται μακρινοί, δεν μπορούν να αποκλειστούν. Είτε πρόκειται για ένα ελαφρό περιστατικό που σας κρατά για κάποιο χρονικό διάστημα από την εργασία σας ή απαιτεί κάποια άμεσα ιατροφαρμακευτικά έξοδα, είτε για ένα γεγονός πιο σοβαρό, που θα επηρεάσει με μόνιμο τρόπο τη ζωή τη δική σας και των αγαπημένων σας προσώπων, στην Interasco σας προσφέρουμε την κατάλληλη κάλυψη για να αντισταθμίσετε το οικονομικό σκέλος της απώλειας που μπορεί να επέλθει σαν συνέπεια ενός ατυχήματος. Καλύπτουμε περιστατικά που μπορεί να επιφέρουν: Απώλεια Ζωής, Μόνιμη Ολική / Μόνιμη Μερική Ανικανότητα, Πρόσκαιρη ανικανότητα για εργασία, Ιατροφαρμακευτικά έξοδα, Ημερήσιο Νοσοκομειακό / Μετανοσοκομειακό επίδομα, Έξοδα Επείγουσας αερομεταφοράς.

Δείτε περισσότερα για τις υπηρεσίες και τα προγράμματα της INTERASCO στην ιστοσελίδα interasco.gr
Print Friendly, PDF & Email