Νέα διαφημιστική καμπάνια Generali “Generali σημαίνει φροντίδα, απλότητα, καινοτομία”

Με μία νέα διαφημιστική καμπάνια η Generali συστήνεται στο ευρύ κοινό, εισάγοντάς μας στον κόσμο της #Reditude (<red attitude) φιλοσοφία της. Το νέο διαφημιστικό βίντεο της καμπάνιας κυκλοφορεί σε 50 χώρες, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος και επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά που κάνουν την Generali να ξεχωρίζει.

Στην πρώτη της παγκόσμια καμπάνια, η Generali συνεργάζεται με την Dentsu, μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες παγκοσμίως, για να επικοινωνήσει, ότι «το Κόκκινο δεν είναι μόνο το χρώμα της, αλλά η στάση ζωής της!».

Η καμπάνια αναδεικνύει τα καινοτόμα στοιχεία ενός οργανισμού, που με πάνω από 180 χρόνια ιστορίας, συνεχίζει να καινοτομεί. Με πάθος και δυναμισμό η Generali στέκεται καθημερινά δίπλα σε εκατομμύρια ασφαλισμένων ανά τον κόσμο, προστατεύοντας τα όνειρά τους, αλλά και όλα όσα έχουν αξία για αυτούς, μέσα από:

– Εξατομικευμένη συμβουλευτική, μέσω ενός καταρτισμένου δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων
– Ψηφιακά εργαλεία και εξυπηρέτηση 24/7
– Καινοτόμες υπηρεσίες ευ ζην

Το κόκκινο της Generali συμβολίζει
 τη φροντίδα, με την οποία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών της, κατανοώντας τις ανάγκες τους
 το δυναμισμό με τον οποίο αναζητά ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις
 την απλότητα που ενσωματώνει στις υπηρεσίες της, ώστε να παραμένουν εύκολα προσβάσιμες
 την ενσυναίσθηση με την οποία προσεγγίζει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται

Όπως τονίζει η καμπάνια,

“We are all about simplicity, innovation, empathy, care
We are all about you!”

To νέο βίντεο σηματοδοτεί τη δεύτερη φάση της 360° καμπάνιας της Generali, η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο. Η καμπάνια θα προβάλλεται το επόμενο διάστημα σε διαφορετικά μέσα: ραδιόφωνο, τηλεόραση, τύπο καθώς και στα social media, ανοίγοντας έτσι έναν δυναμικό διάλογο με το καταναλωτικό κοινό.

Η κα Μαρία Λαμπροπούλου, Marketing & Communication Manager της Generali τονίζει: «H νέα καμπάνια συμπυκνώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά του brand μας που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε και καθορίζουν την καθημερινή μας λειτουργία. Το κόκκινο του δυναμισμού, της φροντίδας και του πάθους δεν είναι απλά το χρώμα του λογοτύπου μας, είναι η φιλοσοφία μας, που δίνει την προστιθέμενη αξία σε ό,τι κι αν κάνουμε. Χάρη σε αυτήν τη φιλοσοφία μπορούμε να διεκδικούμε το προνόμιο να είμαστε συνοδοιπόροι των πελατών μας, να δίνουμε λύσεις που τους διευκολύνουν καθημερινά και όχι απλώς μία υπόσχεση για κάλυψη σε μία δύσκολη στιγμή της ζωής τους. Αυτή είναι και η ουσία της στρατηγικής μας, να αποτελούμε Lifetime Partners των συνεργατών και των πελατών μας και η νέα καμπάνια υπογραμμίζει αυτήν μας τη δέσμευση».

Δείτε το βίντεο εδώ

Ο ΌΜΙΛΟΣ GENERALI
Η Generali είναι ένας από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους οργανισμούς ασφαλίσεων και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων. Ιδρύθηκε το 183, έχει παρουσία σε 50 χώρες και συνολικά ασφάλιστρα που ξεπέρασαν τα 69,7 δις ευρώ, το 2019. Με 72.000 εργαζόμενους ανά τον κόσμο, και 61 εκατομμύρια πελάτες, ο Όμιλος κατέχει ηγετική θέση στη Δυτική Ευρώπη και μια ολοένα και πιο σημαντική παρουσία στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και της Ασίας. Φιλοδοξία της Generali είναι να αποτελεί τον Δια Βίου Εταίρο- Lifetime Partner των πελατών, προσφέροντας καινοτόμες και εξατομικευμένες λύσεις.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]