Μια είναι η μεγάλη ευκαιρία. Και την λένε “Υγεία” (underwriter.gr)

Κατά 60% έχει αυξηθεί η ζήτηση για συμβόλαια υγείας κατέληξε επίσημη έρευνα της ΓΣΕΕ (διαβάστε προηγούμενο άρθρο εδώ), κάτι που άλλωστε επιβεβαιώνει και το ρεπορτάζ του Underwriter.gr στην περιφέρεια: Σχεδόν σε κάθε Νομό που έχει «επισκεφθεί», όλα ανεξαιρέτως τα στελέχη της αγοράς αναφέρουν δύο πράγματα: υγεία και αύξηση της ζήτησης. 

Κάτι συμβαίνει εδώ. Κάτι που πρέπει, όποιος δεν το έχει ήδη κάνει, να το πάρει στα σοβαρά. Δεν μιλάμε βεβαίως για τις εταιρείες, που προφανώς και κάνουν μακροχρόνιους σχεδιασμούς και στρατηγικές προβλέψεις και σίγουρα ήδη προετοιμάζονται για το μέλλον.

Μιλάμε για τον κάθε ένα Διαμεσολαβητή που δεν έχει ιδιαίτερη επαφή με τον κλάδο υγείας και σύνταξης, που δεν έχει πιστοποιήσεις Χρηματοοικονομικού Συμβούλου και συνεχίζει να πιστεύει ότι τον “συμφέρουν” περισσότερο οι λοιποί κλάδοι – με κορωνίδα βεβαίως το αυτοκίνητο από το οποίο εν τω μεταξύ τα εισοδήματά του μειώνονται.

Οι εκπρόσωποι της αγοράς σε κάθε ευκαιρία τον φετινό χειμώνα, προέβλεψαν εξελίξεις στον κλάδο υγείας.

Η κρίση είναι ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά, δεν κουράστηκε να επαναλαμβάνει από εκδήλωση σε εκδήλωση φέτος ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.  Παρόλα όσα αδιανόητα έχουμε ζήσει τα τελευταία  5 χρόνια, ως κλάδος είμαστε καλά, είμαστε ζωντανοί, είμαστε δραστήριοι, έλεγε πριν από λίγο καιρό στο Συνέδριο του ΠΣΑΣ. Το πορτοφόλι του κόσμου μπορεί να είναι άδειο, αλλά επειδή η Πολιτεία είναι απούσα, είναι ευκαιρία και ευθύνη να καλύψουμε το κενό. Πόσο μάλλον τη στιγμή που η αξιοπιστία της αγοράς έχει αλλάξει. Έστω και αν δεν το έχει αντιληφθεί στην ολότητά του ο κόσμος, το Solvency II έφερε επανάσταση εδώ και στην Ευρώπη, ανέβασε την ποιότητα και τον πήχη για όλους μας, είπε χαρακτηριστικά.

Μέσα σε όλα αυτά, ο ρόλος του Ασφαλιστικού Συμβούλου παραμένει κεντρικός.

Του Ασφαλιστικού Συμβούλου όμως, που ενημερώνεται, πιστοποιείται και επαναπιστοποιείται. Το «είμαι 20 χρόνια στην αγορά» δεν φτάνει πλέον, δεν είναι επιχείρημα ικανό να πείσει για την ικανότητα κάποιου, τόνισε ο Πρόεδρος.

Η τεχνολογία, η κοινωνία, τα προϊόντα όλα μεταβάλλονται ταχύτατα, δεν υπάρχει χώρος για όσους δεν θέλουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις.

Και οι εξελίξεις “επιβάλλουν” Υγεία και Σύνταξη.

sarrigeorgiou

“Κανείς δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή. Όσο πιο πολύπλοκα γίνονται τα πράγματα τόσο πιο πολύ αναδεικνύεται η ανάγκη για έναν Ασφαλιστικό Σύμβουλο που όμως είναι διαβασμένος, πιστοποιημένος και επανεκπαιδευμένος. Το «μπήκα 20 χρόνια πριν»  στην αγορά, αυτό πλέον δεν φτάνει. Όσο πιο δύσκολα είναι τα πράγματα  τόσο μεγαλύτερη είναι η ευκαιρία για τον Σύμβουλο αλλά θα μείνουν και λιγότεροι Σύμβουλοι. Το επάγγελμα πρέπει να κλείσει, όχι ν’ ανοίξει, υπό την έννοια η στρατολόγηση να έχει έναν πήχη ψηλό, να έχει στάνταρ απαιτήσεις, έτσι ώστε να ανέβει το επίπεδο. Για όσους δε είναι ήδη μέσα, η ευκαιρία είναι πολύ μεγάλη”.

 Ο κόσμος δεν θέλει να πληρώνει πλέον δυσανάλογα ποσά για υπηρεσίες δήθεν δωρεάνΥγείας, που ουσιαστικά δεν έχει, έλεγε στο ίδιο Συνέδριο ο Πρόεδρος του ΕΕΑ Γιάννης Χατζηθεδοσίου. Σύμφωνα με έρευνα που επικαλέστηκε, το 70% των καταναλωτών στη χώρα μας είναι δυσαρεστημένοι από την δημόσια Υγεία, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη είναι 30%.

Κατά τον πρόεδρο του ΕΕΑ, η συζήτηση για την σύμπραξη δημοσίου – ιδιωτικού τομέα θα ανοίξει, στη λογική της συνεργασίας των επιχειρήσεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Η Υγεία δεν θα πάψει να είναι δημόσια, αλλά θα έχει λιγότερο κόστος για τον καταναλωτή.

“Αν αύριο το πρωί οι ασφαλιστικές εταιρείες απέσυραν όλα τα νοσοκομειακά προγράμματα, ή  αντιστρόφως εάν οι καταναλωτές δεν είχαν ιδιωτικά προγράμματα υγείας, ο τελευταίος πολίτης που θα περίμενε να εξυπηρετηθεί στον Ευαγγελισμό θα ήταν τρία χλμ. παρακάτω”, σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ρεπορτάζ: Βάσω Βεγίρη

πηγή: www.underwriter.gr

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]