Ιnterlife, η Aσφαλιστική που φροντίζει τους ανθρώπους της

Πολλά και χρήσιμα συμπεράσματα για το μάνατζμεντ που ασκεί μία επιχείρηση μπορεί κάποιος να εξάγει από το πως αντιμετωπίζει τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες της. Άλλωστε όπως με απλό τρόπο λέγεται, ο σωστός επιχειρηματίας φροντίζει τους υπαλλήλους του και αυτοί με τη σειρά τους, είναι που φροντίζουν τους πελάτες.

Είναι διαπιστωμένο ξανά και ξανά, πως οι επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν τη διαφορά έχουν αντιληφθεί τη σημασία της δημιουργίας καλού εργασιακού περιβάλλοντος, της δια βίου εκπαίδευσης και της επανακατάρτισης των εργαζομένων σε αυτές, της διοργάνωσης ενδοεταιρικών δραστηριοτήτων που βοηθάνε στην ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ των υπαλλήλων αλλά και κάνουν τους εργαζομένους να συνειδητοποιούν το πόσο σημαντικοί είναι για την καλή λειτουργία και ανάπτυξη της επιχειρήσης στην οποία εργάζονται.

Παραδείγματα τέτοιων καλών πρακτικών υπάρχουν ευτυχώς αρκετά αν και όχι πολλά, κυρίως σε μεγαλύτερου μεγέθους εταιρείες. Ωστόσο υπήρξε κάτι που έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στο GrTimes.gr και εξηγεί και την κεντρική φωτογραφία αυτού του θέματος. Όχι, η Εταιρεία στην οποία αναφέρεται η φωτογραφία δεν είναι επιχείρηση εστίασης, ούτε πρόκειται για κάποιο διαφημιστικό έντυπο εστιατορίου. Είναι μόνο ένα μικρό δείγμα από τα πιάτα που προσφέρονται στους υπαλλήλους της Ασφαλιστικής Interlife, η οποία στις κεντρικές εγκαταστάσεις της δεν έχει μόνο  διαμορφωμένο ένα πολύ ωραίο, άνετο, φωτεινό, ευχάριστο χώρο εστιατορίου για τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες της, αλλά επιπλέον, στο τέλος κάθε εβδομάδας, ανακοινώνει το μενού για την επόμενη.

Έτσι, όποιος από τις 121 υπαλλήλους των Κεντρικών επιθυμεί, δηλώνει αν θα θελήσει με ένα χαμηλό κόστος για κάθε γεύμα, να παραγγείλει και να φάει από τα προσφερόμενα πιάτα ή ακόμη, να πάρει φαγητό και για σπίτι του, πακέτο, κάτι που εξυπηρετεί πλέον πολλούς εργαζόμενους. Αλλά κι’ όσοι δεν δηλώνουν για το μεσημεριανό γεύμα όπως και συνεργάτες της Εταιρείας ή επισκέπτες που θέλουν κάτι να τσιμπήσουν, μπορούν να διαλέξουν από μία αρκετά μεγάλη ποικιλία γρήγορων πιάτων, από διάφορες ομελέτες, τοστ, κρέπες ως και μακαρονάδες φούρνου.

Αυτή η φροντίδα που δείχνει το ενδιαφέρον του επιχειρηματία για τους ανθρώπους, όλους τους ανθρώπους που ανήκουν στην ομάδα της επιχείρησης, μαρτυρά και την φιλοσοφία του επικεφαλής μίας εταιρείας και εν προκειμένω του Γιάννη Βοτσαρίδη. Δημιούργησε την υποδομή, τους χώρους, τον εξοπλισμό, απασχολεί επιπλέον σε τακτική βάση δύο μαγείρους ενώ όταν χρειάζεται, για εταιρικές εκδηλώσεις της Interlife ή και φορέων που υποστηρίζουν την επιχειρηματικότητα, υπάρχει πρόσθετη βοήθεια. Γιατί, πάντοτε, σε όλους τους τομείς δραστηριότητας, την διαφορά κάνουν οι άνθρωποι και όχι τα τετραγωνικά μέτρα σαν αξία ακινήτου.

Το θετικό, όπου το βλέπουμε πρέπει να το αναγνωρίζουμε, να το επικροτούμε και να το προβάλλουμε σαν παράδειγμα προς μίμηση. Για τους επιχειρηματίες που αντιλαμβάνονται πως πίσω από τους φαντεζί νέους όρους τύπου human resources management, ήταν, είναι και θα είναι η ανθρώπινη και έξυπνη ταυτόχρονα αντιμετώπιση και διαχείριση των υπαλλήλων της κάθε εταιρείας. Δεν αρκούν τα σύγχρονα management tools, χρειάζεται πραγματικό ενδιαφέρον.

Αναδημοσίευση από: grtimes.gr

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]