Το μέλλον της ασφάλισης εξαρτάται από την τεχνολογία.

Από τους Millennials και τους Gen Xers έως τους Boomers, όλο και περισσότερα άτομα παρακάμπτουν τις παραδοσιακές μεθόδους και χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια για τις καθημερινές συναλλαγές τους, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας για ασφάλιση και της αγοράς συμβολαίου. Καθώς είναι συνηθισμένοι και εξοικειωμένοι σε αυτή την ψηφιακή διαδικασία από τις εταιρείες BigTech αλλά και τους κατασκευαστές προϊόντων, στρέφονται για την κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών στο διαδίκτυο.

Επιπλέον, τα τρέχοντα μέτρα κοινωνικής απόστασης που εφαρμόζει ο πλανήτης λόγω του COVID-19 μόνο επιταχύνουν αυτήν την τάση.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Παγκόσμια Έκθεση Ασφαλίσεων 2020 από την Capgemini και την Efma διερευνά τον αντίκτυπο της ψηφιακής κοινωνικής συμπεριφοράς στους ασφαλισμένους του σήμερα και του αύριο και εξετάζει την μεταβαλλόμενη εξίσωση εμπιστοσύνης μεταξύ ασφαλιστών και πελατών.

Προσφέρει επίσης, πληροφορίες για το πώς οι ασφαλιστές πρέπει να στραφούν σε μια προσέγγιση με γνώμονα την εμπειρία, προσφέροντας τα σωστά προϊόντα, τη σωστή στιγμή και μέσω των σωστών καναλιών, αξιοποιώντας τις κατάλληλες συνεργασίες και τεχνολογίες.

Δείτε την έκθεση World Insurance Report 2020 ΕΔΩ

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]