Του Κωνσταντίνου Πατεράκη, Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) είναι ήδη στην Ασφαλιστική Βιομηχανία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Robot Bots, τα οποία βοηθούν στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.
Προσπαθήστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών
Ενώ τα ασφαλιστικά προϊόντα διερευνώνται από τους πελάτες όλο και περισσότερο online, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες αγωνίζονται να αντιγράψουν την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και την πειστικότητα ενός ανθρώπου πωλητή μεσίτη ή πράκτορα. Αυτό όμως αλλάζει. Τα ” Robot Bots ” (οι φορητοί υπολογιστές που λειτουργούν με AI και βασίζονται στην πρόβλεψη και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας) μπορούν να επικοινωνούν με καλύτερες προοπτικές και να προσαρμόζουν τις προσφορές στις μοναδικές ανάγκες του ατόμου. Για παράδειγμα, η Certua προσαρμόζει τα ασφαλιστικά της προϊόντα που προωθεί, για να ταιριάζουν στις υποχρεώσεις, τα περιουσιακά στοιχεία και το στάδιο ζωής του πελάτη. Ομοίως, η πλατφόρμα Elafris, που βασίζεται στην AI, επιτρέπει στις ασφαλιστικές εταιρείες να χρησιμοποιούν δημοφιλείς εφαρμογές messenger για να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Αυτή η συγκεκριμένη τεχνολογία προώθησης των ασφαλιστικών προιόντων μπορεί να βοηθήσει στην πώληση περισσότερων συμβολαίων, να δημιουργήσει υπενθυμίσεις σε πελάτες και να αυτοματοποιήσει και να απλοποιήσει τη διαχείριση των απαιτήσεων…
Ετοιμαστείτε για ρομπότ.
Οι αυστηρότεροι κανονισμοί ασφαλείας καθιστούν πιο δύσκολη την πώληση επιχειρηματικών ασφαλιστικών προϊόντων, οπότε η Meiji Yasuda χρησιμοποιεί τα ρομπότ για τον περιορισμό των λαθών, την άμεση απάντηση και πρόταση στον πελάτη.