Οι Ευρωπαίοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές διατηρούν τα μερίδιά τους στην Αγορά

Η 3η έκδοση του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών η οποία δημοσιεύθηκε από την CGPA Ευρώπης, επιβεβαίωσε την ηγετική θέση που κατέχουν οι Ευρωπαίοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές στη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων, παρά την ύπαρξη και εναλλακτικών καναλιών διανομής.
Αυτό εξηγείται από την ανθεκτικότητα των διαμεσολαβητών στους non-life κλάδους ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Στους κλάδους ζωής η θέση τους είναι λιγότερο ευνοϊκή καθ’ ότι αντιμετωπίζουν ανταγωνισμό από τα τραπεζικά δίκτυα. Το μερίδιο αγοράς που μοιράζονται οι Ασφαλιστικοί Πράκτορες και οι Μεσίτες Ασφαλίσεων στα non-life ασφαλιστικά προϊόντα υπολογίστηκε από το Παρατηρητήριο ότι φτάνει στο 66%. Αντίθετα το μερίδιο της αγοράς τους στα προϊόντα του κλάδου Ζωής πέφτει στο 33% στην Ηπειρωτική Ευρώπη και εξαίρεση αποτελεί η Βρετανική αγορά όπου οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές κατέχουν ποσοστό 70,5%.

Μελέτη της Ευρωπαϊκής Αγοράς, Ασφαλίσεων αυτοκινήτου

Η Deloitte δημοσίευσε τη 2η έκδοση της «Μελέτης Ευρωπαϊκής Ασφάλισης Αυτοκινήτου – Η άνοδος της ψηφιακής ασφάλισης αυτοκινήτου» το Νοέμβριο του 2016. Η μελέτη αυτή περιέχει αποτελέσματα από ένα δείγμα 15.000 καταναλωτών σε 11 χώρες (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Πολωνία, Ολλανδία, Ισπανία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο). Η Deloitte στη μελέτη αυτή, εκτιμά ότι το δυνητικό μέγεθος της αγοράς ψηφιακής ασφάλισης αυτοκινήτου, μπορεί να φτάσει τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ έως το έτος 2020.

Η μελέτη αναφέρει ότι οι συνδεδεμένες συσκευές γίνονται ένα σημαντικό μέρος της καθημερινής μας ζωής και ότι σε μία αυξανόμενα τυποποιημένη και κυμαινόμενη αγορά, η άνοδος της ψηφιακής ασφάλισης ανοίγει ένα πλαίσιο ευκαιριών για τις ασφαλιστικές εταιρίες αυτοκινήτων να επεκτείνουν την παροχή τους από υπηρεσίες αποζημιώσεων έως ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών σχετιζόμενο με την κίνηση. Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, αυτό το είδος ασφάλισης προσφέρει έναν τρόπο για να διασφαλιστεί η πιστότητα των πελατών της ασφαλιστικής εταιρίας αντί της υιοθέτησης ανταγωνιστικών ασφαλίστρων και μόνο.

«Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να δεχτούν μία προσφορά ασφάλισης στην οποία οι ασφαλιστές θα είναι κάτι παραπάνω από φορείς μεταφοράς ρίσκου. Οι ασφαλιστές που θα ακολουθήσουν αυτό το μονοπάτι, μπορούν να αναδειχθούν νικητές στην αναδιανομή της αγοράς στις ασφαλίσεις των αυτοκινήτων. Η μελέτη μας έδειξε μία σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στους ανθρώπους εκείνους που είναι πρόθυμοι να αλλάξουν, και σε εκείνους που είναι πρόθυμοι να μοιραστούν με τους ασφαλιστές τους τα δεδομένα της οδήγησής τους. Οι ασφαλιστές είναι μεταξύ των 3 κορυφαίων παραγόντων όπου οι καταναλωτές εμπιστεύονται για να αποκαλύψουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Παρ’ όλα αυτά, η αποκάλυψη των προσωπικών δεδομένων δημιουργεί ηθικά ζητήματα τα οποία θα πρέπει να αντιμετωπιστούν από την ασφαλιστική εταιρία» δηλώνει η Deloitte.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε την ολοκληρωμένη μελέτη της Deloitte

Αναδημοσιεύσεις Άρθρων και Ειδήσεων από το Bipar Press Δεκέμβριος 2016

Πηγή : τεύχος 26, διασφαλίζω ΕΕΑΕ,  Σεπτέμβριος- Οκτώβριος 2015

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]