Η αμερικανική νομοθεσία κατέστρεψε την Bugatti Chiron

Η νομοθεσία των ΗΠΑ συχνά επιβάλλει μικρές αλλαγές στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων, σε θέματα που αφορούν στην ασφάλεια. Τις περισσότερες φορές… ανώδυνες.
Οι πιο προτεταμένοι προφυλακτήρες και τα φλασάκια στα πλαϊνά είναι οι συνηθέστερες αλλαγές. Και όλα αυτά βέβαια συνδέονται με τη δυνατότητα ασφάλισης και το κόστος του συμβολαίου. Λοιπόν στην Αμερική, οι ασφαλιστικές εταιρείες επιβάλλουν να τοποθετηθούν στην κομψή ουρά της Chiron δύο πλαστικά «καρούμπαλα», για την προστασία του αμαξώματος σε μανούβρες χαμηλής ταχύτητας, δηλαδή στο παρκάρισμα. Επειδή προφανώς τα αυτοκίνητα αυτά καλύπτονται από μικτή ασφάλεια, καμία ασφαλιστική εταιρεία δεν θα ήθελε να αποζημιώνει τους ιδιοκτήτες, πληρώνοντας πανάκριβα ανταλλακτικά για απροσεξίες στο παρκάρισμα. Αν και μάλλον η δαιμονισμένη επιτάχυνση της Chiron και η ικανότητα των οδηγών της να την διαχειριστούν θα έπρεπε να απασχολούν περισσότερο τις Αρχές και τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Από την άλλη, το ζήτημα μοιάζει να είναι τυπικό. Γιατί τα δύο καρούμπαλα προεξέχουν λίγα μόνο εκατοστά και προσφέρουν υποτυπώδη προστασία μόνο αν το αυτοκίνητο κινηθεί εντελώς κάθετα σε σχέση με το εμπόδιο, το οποίο θα πρέπει να έχει μεγάλη μετωπική επιφάνεια. Θέλουμε να πούμε, ένα κολωνάκι θα την κάνει τη ζημιά. Και σε διαγώνια επαφή με άλλο αυτοκίνητο, οι συγκεκριμένοι προφυλακτήρες δεν θα κάνουν απολύτως τίποτα.
Η Bugatti φτιάχνει μόνο 500 αντίτυπα της Chiron, από τα οποία τα 250 τουλάχιστον έχουν ήδη πουληθεί. Το 1/3 της παραγωγής προορίζεται για την Β. Αμερική. Η ταυτότητα της Chiron συνοψίζεται στα εξής νούμερα: 1.500 άλογα και 163,1 kgm ροπής (!) από έναν νέο 8λιτρο W16 με 4 τούρμπο. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 2,5 και τελική ταχύτητα 420 km/h.
Πηγή: drive.gr 

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]