Hellenic Responsible Business Awards 2016 : Ισχυρή παρουσία της ΑΧΑ με δύο διακρίσεις σε καίριες κατηγορίες για την ασφάλιση

  • Ασημένια διάκριση στην κατηγορία «Υγεία & Ασφάλεια» για τις ενέργειες σχετικά με «360ο προγράμματα οδικής ασφάλειας»
  • Χάλκινη διάκριση στην κατηγορία «Υπεύθυνο Προϊόν» για το τις ενέργειες που αφορούν σε «360ο προστασία πελατών»

Μία ασημένια και μία χάλκινη διάκριση έλαβε η ΑΧΑ στην εκδήλωση των Hellenic Responsible Business Awards 2016, την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου. Οι διακρίσεις αυτές αντικατοπτρίζουν τη μακροχρόνια δέσμευση των ανθρώπων της Εταιρείας να ενισχύουν την πρόληψη μέσα από την εκπαίδευση και να παρέχουν ολοκληρωμένα προγράμματα προστασίας στους πελάτες της.

12

Η ασημένια διάκριση στην κατηγορία «Υγεία & Ασφάλεια» για τις ενέργειες που σχετίζονται με «360ο προγράμματα οδικής ασφάλειας» αφορούσε στη μακροχρόνια δέσμευση της ΑΧΑ για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων. Ενδεικτικοί πυλώνες είναι η συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» με το οποίο η Εταιρεία σε πέντε χρόνια έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 25.000 μαθητές ηλικίας 13 – 18 ετών σε όλη την Ελλάδα, η συνεργασία με το Driving Academy για την εκπαίδευση πελατών, συνεργατών και υπαλλήλων, η προώθηση μηνυμάτων προστασίας με αρωγούς όπως ο Παραολυμπιονίκης μας Γιάννης Κωστάκης, η εταιρική σελίδα της ΑΧΑ στο Facebook με σχετικές αναρτήσεις, οι mobile εφαρμογές «AXA Drive» και «Ασφαλής Οδήγηση» και οι Εβδομάδες Εταιρικής Υπευθυνότητας για τους ανθρώπους της Εταιρείας με δράσεις οδικής ασφάλειας.

Η χάλκινη διάκριση στην κατηγορία «Υπεύθυνο προϊόν» ήρθε ως επιβράβευση για τη στρατηγική δέσμευση «360ο προστασία πελατών» στους τομείς ασφάλισης αυτοκινήτου, υγείας και επιχείρησης. Ενδεικτικά αναφέρεται το πρόγραμμα Mediσυν2 που προσφέρει υπηρεσίες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη νοσηλεία και το πρόγραμμα Business4all που προσφέρει συμβουλευτική χωρίς κόστος προς τους επιχειρηματίες για προστατεύουν καλύτερα την επιχείρησή τους. Επιπλέον, η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει την υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» που προσαρμόζει το προϊόν του αυτοκινήτου στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών προσφέροντας με αυτό τον τρόπο μια ολοκληρωμένη λύση ασφάλισης.

13

Ο Διευθυντής Marketing, Προϊόντων και Επικοινωνίας της ΑΧΑ, Μπάμπης Αναστασιάδης, δήλωσε σχετικά: «Η εμπιστοσύνη των πελατών μας αποτελεί τη βάση της ανάπτυξής μας. Η οικοδόμηση αυτής της εμπιστοσύνης βασίζεται σε πολλούς παράγοντες τους οποίους καλύπτουμε μέσα από τις στρατηγικές μας προτεραιότητες. Οι σημερινές βραβεύσεις μας δίνουν ώθηση να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο και παράλληλα μας “προκαλούν” να επιταχύνουμε, να αυξήσουμε την επίδραση των ενεργειών μας και να εισαγάγουμε ακόμα πιο πολύ την καινοτομία σε ό,τι κάνουμε».

Η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ, επεσήμανε: «Δραστηριοποιούμαστε σε μία κοινωνία που με δυσκολία εντάσσει έμπρακτα την πρόληψη στην καθημερινότητά της. Γνωρίζουμε καλά πως τα εμπόδια που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι πολλά και τα δεδομένα μάς αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι πρέπει να συνεχίσουμε δυναμικά τις προσπάθειές μας. Οι σημερινές βραβεύσεις μάς γεμίζουν δύναμη για να συνεχίσουμε, εστιάζοντας στο πραγματικό κοινωνικό αποτύπωμα κάθε ενέργειάς μας».

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]