H Generali, συνεπής στις δεσμεύσεις της να συνδέει την ασφάλιση με τον άνθρωπο και τις πραγματικές του ανάγκες, προχωρά σε πρωτοπόρες αναβαθμίσεις, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών.
Με εγκύκλιο που απεστάλει στο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας γίνεται αναφορά στις παρακάτω καινοτόμες αλλαγές:
PPS: Απλή & Σύγχρονη Επικοινωνία
Στην πρόκληση να ανταποκριθούμε στο αίτημα -τόσο το δικό σας όσο και των πελατών σας- για πιο απλή, κατανοητή και προσιτή πληροφόρηση, σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουμε, υλοποιήσαμε το φιλόδοξο έργο Policy Print Simplification (PPS).
Συγκεκριμένα, μελετήσαμε και χαρτογραφήσαμε κάποια σημαντικά σημεία επαφής μας με τους ασφαλισμένους, τα οποία διαμορφώνουν την εμπειρία αλλά και τις προσδοκίες τους από την ασφαλιστική τους σχέση. Αυτό μας επέτρεψε να προχωρήσουμε σε σημαντικές αλλαγές στην επικοινωνία μας και να υλοποιήσουμε ουσιαστικές αναβαθμίσεις στο σύνολο των εγγράφων που λαμβάνουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ασφάλισης τους. Επιπλέον, προχωρήσαμε σε σημαντικές ενέργειες που διασφαλίζουν για τους Συνεργάτες και Ασφαλισμένους, την εύκολη πρόσβαση στις υπηρεσίες μας.
Αναλυτικά αναφέρουμε:
- Νέα Ψηφιακή Υπηρεσία My Generali
Δημιουργήσαμε μια εύκολα προσβάσιμη πλατφόρμα για τους ασφαλισμένους, στην οποία θα μπορούν να ανατρέξουν ανά πάσα στιγμή, για να βρουν όλες τις πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλιστική τους σχέση με την εταιρία. Μια ηλεκτρονική βιβλιοθήκη που χαρτογραφεί και ταξινομεί όλες τις χρήσιμες πληροφορίες τους, όπως πληρωμές, ανανεώσεις, συμβόλαια που έχουν με την εταιρία σε πολλαπλούς κλάδους κ.α
- Ανανεωμένοι Όροι Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων
Προχωρήσαμε στην επαναδιατύπωση του συνόλου των όρων των βασικών μας προγραμμάτων στον κλάδο retail ζωής και γενικών, χρησιμοποιώντας γλώσσα λιτή και κατανοητή, προκειμένου να μετατρέψουμε του όρους μας από ένα τεχνικό, δυσνόητο έγγραφο, σε μία χρήσιμη πηγή πληροφόρησης.
Αποφασίσαμε να προσφέρουμε τους όρους των προγραμμάτων μας σε ηλεκτρονική μορφή, για να περιορίσουμε των όγκο των πληροφοριών που λαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, αλλά παράλληλα να διασφαλίσουμε ότι έχουν πάντα εύκολη πρόσβαση σε αυτές και άλλες πληροφορίες, που αφορούν στην ασφάλισή τους.
- Χρήσιμοι Οδηγοί Ασφάλισης
Για να διασφαλίσουμε ότι ο ασφαλισμένος θα αξιοποιήσει στο μέγιστο την ασφαλιστική του κάλυψη, σχεδιάσαμε πολύτιμους χρηστικούς οδηγούς ασφάλισης για τα βασικότερα retail προϊόντα μας.
Μέσα από την κατηγοριοποίηση των παροχών σε διακριτές ενότητες και τη χρήση εικονιδίων αναδεικνύονται για πρώτη φορά με σαφή και εύληπτο τρόπο τα προνόμια του κάθε προγράμματος. Ο ασφαλισμένος καθοδηγείται με φιλικό και προσιτό τρόπο για την χρήση των παροχών που του παρέχονται, μέσω του προγράμματος που έχει επιλέξει, καθώς και των σημείων που χρήζουν την προσοχή του. Ο οδηγός καθίσταται ένα χρήσιμο εργαλείο, στο οποίο ο ασφαλισμένος μπορεί να ανατρέχει ξανά και ξανά.
- Layout στα Ασφαλιστήρια Συμβόλαια
Υιοθετήσαμε μία σύγχρονη αισθητική, πιο φιλική στον ασφαλισμένο. Προχωρήσαμε στην ομαδοποίηση των καλύψεων στον Πίνακα Παροχών, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρη η δομή του προγράμματος που έχει επιλεγεί, και οι παροχές που προσφέρονται. Ο όγκος των σελίδων του συμβολαίου μειώθηκαν σημαντικά, ενώ η συνολική του εικόνα αναβαθμίστηκε τόσο αισθητικά όσο και ουσιαστικά από πλευράς περιεχομένου.
- Καινοτόμες Προτάσεις στον Κλάδο Ατομικών Ζωής
Με στόχο να βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης των Συνεργατών και των ασφαλισμένων, προχωρήσαμε στην ανανέωση των ατομικών και οικογενειακών ασφαλιστικών μας λύσεων στον κλάδο Ζωής. Προϊόντα που έχουν ήδη διαγράψει μία πολύ πετυχημένη πορεία στην αγορά, γίνονται ακόμη πιο ανταγωνιστικά και ελκυστικά.
Συγκεκριμένα:
- New Medical Safety:
Το καινοτόμο νοσοκομειακό πρόγραμμα Medical Safety, γίνεται ακόμη πιο ευέλικτο και πρωτοπόρο, καθώς πλέον αποτελεί το πρώτο στην ελληνική αγορά που θα μπορεί να μετατρέπεται σε ανοιχτού ή κλειστού δικτύου συνεργαζόμενων νοσηλευτικών ιδρυμάτων, με την αντίστοιχη τιμολόγηση και σύμφωνα με την επιθυμία του ασφαλισμένου. Έτσι, ο ίδιος, θα έχει την δυνατότητα να επιλέξει την προσβασιμότητα που επιθυμεί στα Νοσοκομειακά Ιδρύματα που τον εξυπηρετούν. Επιπλέον, το πρόγραμμα εμπλουτίστηκε περαιτέρω παρέχοντας για πρώτη φορά, ασφαλιστική κάλυψη – και όχι απλώς έκπτωση – για μια σειρά αναγκών όπως: οπτικά, φαρμακευτικά, οδοντιατρικά έξοδα και αισθητικές επεμβάσεις.
Επίσης, θέλοντας να σας παρέχουμε και πωλησιακά εργαλεία για την ανάπτυξη του πελατολογίου σας, εισάγουμε, ειδικά για τους ασφαλισμένους με το Medical Safety, ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης (client reward programme), το Famiglia Grande.
- Medical Family & Health Keeper:
Διατηρώντας την πληρότητα των προγραμμάτων οικογενειακής ασφάλισης, προχωρήσαμε σε περαιτέρω βελτιώσεις και αποσαφηνίσεις, οι οποίες θα ενισχύσουν την ποιότητά τους. Ταυτόχρονα, ακούγοντας τις ανάγκες των ασφαλισμένων – μέσω εσάς – κάναμε ακόμη πιο δυνατή τη σχέση ποιότητας- τιμής της εξωνοσοκομειακής ασφάλισης, η οποία παραμένει μία από τις πιο πλήρεις προτάσεις της αγοράς.
Επιπλέον,
Παρακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς, και επιδιώκοντας σταθερά την καινοτομία, δημιουργήσαμε ένα νέας φιλοσοφίας προϊόν στο κλάδο Ζωής την Απλή Ασφάλιση Ζωής. Πρόκειται για ένα αξιόπιστο, ιδιαίτερα προσιτό οικονομικά πρόγραμμα, με ασφάλιστρο που προσαρμόζεται ανάλογα με την ηλικία του ασφαλισμένου και το οποίο περιλαμβάνει στοιχεία ανταποδοτικότητας, τόσο για τους ασφαλισμένους όσο και για τους Συνεργάτες μας.