Γ. Παπαγιαννόπουλος: Η Enterprise εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους της (insurance-eea.gr)

Τα συμβόλαια της enterprise εξυπηρετούνται κανονικά από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας στην Eλλάδα. Οι ασφαλισμένοι οι οποίοι έχουν ζημιά μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα τα οποία αναγράφονται στην βεβαίωση ασφάλισης τους ώστε να λάβουν τις απαιτούμενες υπηρεσίες.

Αυτό αναφέρει στο insurance-eea ο ειδικός αντιπρόσωπος της εταιρείας στην Ελλάδα κ. Γιώργος Παπαγιαννόπουλος τονίζοντας ότι ακόμα και σήμερα υπάρχουν κλήσεις για οδική βοήθεια στα κέντρα της εταιρείας για τις οποίες και αποστέλλεται η τεχνική εξυπηρέτηση προς τους ασφαλισμένους.

Ο κ. Παπαγιαννόπουλος διευκρινίζει επίσης ότι βρίσκεται σε επαφή με τους εκπροσώπους της μητρικής στο Γιβραλτάρ  και με ειδικούς νομικούς που υποστηρίζουν την εταιρεία καθώς αυτή βρίσκεται σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης και σε περιβάλλον solvency 2 οπότε και υπάρχουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις και κανόνες τους οποίους η εταιρεία οφείλει να τηρήσει. Προς το παρόν λέει ο κ. Παπαγιαννόπουλος δεν βαραίνει το επικουρικό κεφάλαιο καμία αποζημίωση της εταιρείας και εμείς αποστέλλουμε τους φακέλους προς αποζημίωση στην μητρική στο Γιβραλτάρ προκειμένου να λάβουμε τις σχετικές εγκρίσεις.

Ωστόσο τονίζει ότι περιμένουν κεντρικές οδηγίες δεδομένου ότι η εκκαθάριση περιλαμβάνει κανόνες και προϋποθέτει ενέργειες στις οποίες και με σαφήνεια θα πρέπει η μητρική να περιγράψει στην εδώ εταιρία προκειμένου να ακολουθηθούν. Σε κάθε περίπτωση η enterprise hellas τηρεί στάση αναμονής και αναφέρει ότι δεν αφήνει εκτεθειμένους τους ασφαλισμένους αλλά ακολουθεί τα δέοντα προκειμένου να εξυπηρετηθούν όπως αυτό προβλέπεται από τη νέα κοινοτική οδηγία solvency 2 η οποία και εφαρμόζεται παγκοσμίως.

Από την άλλη πλευρά στο ελληνικό επικουρικό κεφάλαιο συλλέγονται στοιχεία προκειμένου να υπάρχει μία σαφής εικόνα στο ποιες κατευθύνσεις πρέπει να ακολουθηθούν και ποιες είναι οι τυχόν επιβαρύνσεις και ο αντίκτυπος από αυτη την απόφαση της εταιρίας enterprise στο Γιβραλτάρ να τεθεί σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης. Οι πληροφορίες αναφέρουν  οτι επειδή για πρώτη φορά συνέβη αυτό το γεγονός αντιμετωπίζεται με ιδιαίτερη προσοχή καθώς είναι άγνωστες οι διαδικασίες και τώρα γίνεται πρεμιέρα εφαρμογής και αντιμετώπισης καταστάσεων όπως αυτή.

Πηγή: www.insurance-eea.gr

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]