Διαδικτυακό Πάνελ από την Synergon Partners | Από την κρίση στην ευκαιρία: Κλειδιά η ταχύτητα στις αποφάσεις και η προσαρμογή στις αλλαγές

Τα ευρήματα της έρευνας την οποία σχεδίασε για να αξιολογήσει τις στάσεις και συμπεριφορές πολιτών και καταναλωτών μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας παρουσίασε η εταιρία συμβούλων SYNERGON Partners, σε διαδικτυακή συζήτηση που διοργάνωσε την Τετάρτη, 10 Ιουνίου.

Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Κώστας Τσαούσης, ενώ στο panel συμμετείχαν οι Μπέττυ Γιαϊλόγλου (ψυχίατρος), Νίκος Δελένδας (ΓΔ της Eurolife FFH), Δρ. Γεωργία Ζούνη (Τουριστικό Marketing, ΠΑΠΕΙ), Φωτεινή Ιωάννου (ΓΔ της ΕΤΕ), Νικολέτα Καραΐσκου (senior manager EY) και Αλέξανδρος Ρούστας (CEO της IQbility, Ομίλου Quest).

Τόσο η έρευνα όσο και οι ομιλητές ανέδειξαν ως πιο σημαντικά ευρήματα τα ισχυρά συναισθήματα ανασφάλειας και άγχους στους πολίτες σχετικά με το διάστημα των επόμενων 3-6 μηνών, την ισχυρή πρόθεση (πάνω από 60%) για μερική απασχόληση από το σπίτι, και τη διάθεση μόνιμης υιοθέτησης συνηθειών που αποκτήθηκαν εν μέσω των περιοριστικών μέτρων.

Σημαντικό κομμάτι της έρευνας εξειδικεύτηκε στις αγορές Τραπεζών και Ασφαλιστικών εταιριών, για τα προϊόντα των οποίων εκδηλώνεται χαμηλή τάση αγοράς τους επόμενους μήνες με εξαίρεση τα αποταμιευτικά προγράμματα Τραπεζών και ασφαλίσεις Υγείας. Πολύ σημαντικό στοιχείο για την επόμενη ημέρα στον Τραπεζικό κλάδο αποτελεί ότι το 50% όσων έχουν ήδη δάνεια εκτιμούν ότι η οικονομική τους κατάσταση θα τους οδηγήσει να αιτηθούν ρυθμίσεις και διευκολύνσεις.

Και για τους δύο κλάδους, πάντως, σημαντικό εύρημα αποτελεί η στάση των πελατών απέναντι στα μέχρι τώρα συστήματα εξυπηρέτησης και η στροφή σε ηλεκτρονικά μέσα. Ενδεικτικά, μόλις το 10% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα επιλέγουν αποκλειστικά το τραπεζικό κατάστημα στο μέλλον, ενώ ο συνδυασμός ψηφιακής τεχνολογίας για τα απλά προϊόντα και φυσικής επαφής για τα πιο εξειδικευμένα και πολύπλοκα, φαίνεται να είναι η κυρίαρχη τάση στην οποία θα κληθούν να προσαρμοστούν οι Ασφαλιστικές εταιρίες.

Εξέχουσας σημασίας, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε από όλους, είναι η ταχύτητα λήψης και υλοποίησης των αποφάσεων για την διοχέτευση των μεγάλων πακέτων στήριξης της οικονομίας καθώς και αυτές των επιχειρήσεων για ενσωμάτωση νέων λειτουργικών μοντέλων που θα απορροφήσουν τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Όπως δήλωσε ο Μίνος Μωυσής, συνιδρυτής της SYNERGON Partners, «η συνεπής και έγκαιρη ανάγνωση των επιπτώσεων της πανδημίας στην Οικονομία και την Αγορά, είναι απολύτως αναγκαία για την ασφαλή οργάνωση της επόμενης ημέρας και την ανάπτυξη πρωτοβουλιών από τις επιχειρήσεις. Επιδίωξη της SYNERGON Partners είναι να φέρει σε επαφή τα αποτελέσματα των ερευνών με την Αγορά και με τον τρόπο αυτό να συμβάλει στη συλλογική προσπάθεια αντιμετώπισης των επιπτώσεων της πανδημίας».

Η έρευνα υλοποιήθηκε σε αντιπροσωπευτικό πανελλαδικό δείγμα 803 ατόμων, μέσω online συνεντεύξεων, από την εταιρία Ipsos-Opinion.

Το υλικό της συζήτησης, η πλήρης ανάλυση της έρευνας καθώς και ολόκληρη η συζήτηση βρίσκονται διαθέσιμα, εδώ.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]