Αρ. Βασιλειάδης | Η ετήσια ασφαλιστική ενημέρωση του 33rd THINC επιστρέφει ψηφιακά

Ενάντια στις ανατροπές που επήλθαν και στον ασφαλιστικό κλάδο από την πανδημία του COVID19, το 33rd Thessaloniki Insurance Conference αποτελώντας πια θεσμό για την ετήσια συνάντηση της ασφαλιστικής αγοράς επιστρέφει σε digital περιβάλλον.

Ο γενικός διευθυντής της Insurance Innovation κ Βασιλειάδης Αριστείδης, μιλάει στο seleo.gr για το συνέδριο καθώς και για τα προβλήματα που έφερε η πανδημία στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση.

Συνέντευξη στον Κωστή Ουζούνογλου.

Κ. Βασιλειάδη, δώστε μας καταρχήν μερικές πληροφορίες για την digital μεταφορά του  33rd Thessaloniki Insurance Conference.

Λένε πως οι δυσκολίες σε κάνουν να εξελίσσεσαι  και γιατί όχι να αλλάζεις ριζικά. Μία τέτοια κατάσταση βιώσαμε όλοι μας (και συνεχίζουμε να βιώνουμε) το τελευταίο σχεδόν τρίμηνο με την έλευση της πανδημίας, το lock – down και τις συνθήκες «επιστημονικής φαντασίας» που ήρθαν από το πουθενά στη ζωή μας. Έτσι, σεβόμενοι τα πρωτόκολλα ασφαλείας αλλά και τους περιορισμούς που συνεχίζουν να υφίστανται λόγω του Covid19 αποφασίσαμε φέτος να διεξάγουμε το μεγάλο ετήσιο Thessaloniki Insurance Conference σε Digital περιβάλλον και με αυτό τον τρόπο να δοθεί η ευκαιρία σε εκατοντάδες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές -και όχι μόνο Θεσσαλονικείς- από όλη τη χώρα να το παρακολουθήσουν για πρώτη φορά.

Έτσι λοιπόν, στα τέλη Μαΐου έπρεπε να αποφασίσουμε τι θέλουμε να προσφέρουμε στους αναγνώστες και τους συμμετέχοντές μας τόσα χρόνια από όλη την χώρα και πως θα προχωρήσουμε στο εξής σε αυτό το αναδυόμενο περιβάλλον με τους υφιστάμενους περιορισμούς. Και αυτό πράξαμε, με σκληρή δουλειά και πυρετώδη προετοιμασία.

Με ιδιαίτερα προσεκτικό σχεδιασμό και υιοθετώντας καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό του μοναδικού ασφαλιστικού συνεδρίου για την Β. Ελλάδα σε Digital Περιβάλλον. Η φιλοσοφία μας λοιπόν, ήταν πολύ συγκεκριμένη.

Στόχος μας ήταν η δημιουργία  ενός Digital περιβάλλοντος ειδικά διαμορφωμένου μόνο για εμάς, με τη δική μας φιλοσοφία, όπου οι on line συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όχι μία σειρά ομιλιών αλλά ένα πραγματικό διαδικτυακό συνέδριο με διάδραση, ομιλίες, διάλογο, πάνελ συζήτησης και δραστηριότητες, όπως η δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ τους, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, περιήγηση σε ψηφιακά περίπτερα των χορηγών κλπ.

Το σύνθημα σας για φέτος είναι η λέξη “THINC”. Τι θέλετε να δηλώσετε με αυτό;

Το συνέδριο έχει ως διακριτικό τίτλο το ΤΗΙΝC εκ του Thessaloniki Insurance Conference, το οποίο ηχητικά παραπέμπει στο αγγλικό ρήμα think (= σκέφτομαι). Έτσι, το φετινό ασφαλιστικό συνέδριο καλεί τους επαγγελματίες του χώρου να σκεφτούν για τις ανάγκες του κλάδου και να οραματιστούν το επάγγελμά τους για τα επόμενα χρόνια. Ειδικά στην περίοδο που διανύουμε και μετά τις απρόσμενες ανατροπές που επήλθαν στον κόσμο συμπεριλαμβανομένου και του ασφαλιστικού κλάδου από την πανδημία του COVID-19, η ανάγκη εκτίμησης της νέας κανονικότητας, η ανασύνταξη των δυνάμεων και η δημιουργία μίας νέας φιλοσοφίας στον κλάδο είναι επιβεβλημένη.

Με την έλευση της νέας δεκαετίας, ο ασφαλιστικός κλάδος καλείται να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης των καταναλωτών αλλά και στην ενημέρωση των επιχειρηματιών. Ταυτόχρονα, οι προκλήσεις αλλά και οι ευκαιρίες που ανοίγονται είναι ακόμη πιο μεγάλες και απαιτούν πιο διεξοδική ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για τα προϊόντα και τις τάσεις στην ασφαλιστική αγορά.

Νέα ασφαλιστικά προϊόντα, νέες τεχνικές πωλήσεων και marketing για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, νεοφυείς ιδέες για τον ασφαλιστικό κλάδο αλλά και απόψεις ανθρώπων της αγοράς θα αποτελέσουν τον κορμό του προγράμματος του 33rd Thessaloniki Insurance Conference.

Δώστε μας κάποιες πρακτικές πληροφορίες για το συνέδριο, αν είναι δωρεάν η συμμετοχή, πώς μπορεί κάποιος να το παρακολουθήσει κλπ.

Όπως σας προανέφερα, το φετινό ασφαλιστικό συνέδριο είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της περιόδου που διανύουμε και θα διεξαχθεί σε Digital περιβάλλον. Το συνέδριο θα διεξαχθεί από το www.thinc.gr την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020, από τις 17.00 έως τις 20.00. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου μας θα έχουμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε 12 καταξιωμένους ομιλητές, οι οποίοι έχουν ετοιμάσει εξαιρετικές παρουσιάσεις και ομιλίες, που είναι βέβαιο πως θα είναι απόλυτα χρήσιμες για όλους μας.

Βεβαίως και το πρόγραμμα του συνεδρίου μας, από άποψη θεματολογίας, ήταν απολύτως λογικό να προσαρμοστεί αναλόγως των καιρών που διανύουμε. Και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχουμε πιά ένα 3ωρο περίπου πρόγραμμα που περιλαμβάνει τα πάντα.

Ομιλίες από στελέχη της αγοράς, στρογγυλά τραπέζια συζήτησης και βέβαια πολλές επιπλέον παροχές και δυνατότητες λόγω της Digital διοργάνωσης.

Η προεγγραφή είναι απαραίτητη και είναι εντελώς δωρεάν και γίνεται από το www.thinc.gr.  Αξίζει να σημειώσουμε πως όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε κλήρωση που κάθε χρόνο κάνουμε στο τέλος των συνεδρίων μας με δεκάδες δώρα.

Παράλληλα, με τις παρουσιάσεις ο κάθε συμμετέχοντας θα έχει την ευκαιρία να περιηγηθεί στα ψηφιακά περίπτερα των χορηγών και να λάβει δωρεάν πλούσιο ενημερωτικό και εκπαιδευτικό υλικό. Είναι αυτονόητο πως το συνέδριο μπορεί να το παρακολουθήσει κάποιος από κινητό, tablet και pc.

ThinC_Digital_Πρόσκληση__Εγγραφείτε_890_490.jpg

Πόσο έχει επηρεάσει η πανδημία του COVID-19  την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση;

Η ασφαλιστική βιομηχανία παγκοσμίως, σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα διαθέσιμα δεδομένα, επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά στις νέες, διαμορφούμενες από την πανδημία συνθήκες λειτουργίας. Ειδικότερα, σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο τα Δημόσια Συστήματα Υγείας ανέλαβαν την περίθαλψη και κάλυψαν το μεγαλύτερο μέρος των απαιτήσεων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, γεγονός που περιόρισε το μέγεθος των ζημιών στον κλάδο Υγείας.

Σε αρκετές περιπτώσεις όμως, ακόμα και εάν υπήρξε η Δημόσια κάλυψη του COVID- 19, πολλές ασφαλιστικές εταιρίες ανά τον κόσμο προχώρησαν στη δημιουργία νέων προϊόντων για την κάλυψη του ιού (stand-alone contracts) ή προσέθεσαν την κάλυψη σε υφιστάμενα συμβόλαια (additional cover). Επιπλέον, αρκετές χώρες ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας, με σχετικά οικονομικά μέτρα που έλαβαν περιόρισαν την οικονομική ζημιά απόρροια της πανδημίας, διασφαλίζοντας σε ένα μέρος τα εισοδήματα των πολιτών. Σε αρκετές περιπτώσεις η ασφαλιστική βιομηχανία προσέφερε σημαντική βοήθεια ιατρικού υλικού στη δημόσια διοίκηση των χωρών, ενώ παράλληλα προσέφερε εκπτώσεις σε ασφάλιστρα και διευκολύνσεις κοινωνικού χαρακτήρα στους πολίτες δείχνοντας έτσι, το κοινωνικό της πρόσωπο που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον ρόλο της στον κοινωνικό ιστό.

Όσον αφορά στα δίκτυα πωλήσεων, ο ασφαλιστικός κλάδος πλήγηκε σημαντικά σε χώρες με εκτεταμένα δίκτυα agency των οποίων η παραγωγή βασίζονταν κυρίως στην άμεση επαφή με τους καταναλωτές. Σε αυτές τις περιπτώσεις το lock-down επέφερε αρκετά προβλήματα και μειώσεις. Οι ευρύτερες δυσκολίες στην προώθηση και διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων αυτή την περίοδο συνέβαλαν σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας, στην επιτάχυνση της κάλυψης των αναγκών ψηφιακής πώλησης και στη βελτίωση της υφιστάμενης ψηφιακής πελατειακής εμπειρίας, έτσι ώστε σε παρόμοιες συνθήκες το πλήγμα στην παραγωγή να είναι περιορισμένου μεγέθους.

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]