Η ανάπτυξη έρχεται μέσω….μαύρων κωδικών!

Ολοένα και περισσότερα μικρά ασφαλιστικά γραφεία και μεμονωμένοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές έρχονται σε επαφή με μεγάλα γραφεία από τα οποία ζητούν να μεταφέρουν την παραγωγή τους με παράλληλη διακοπή της επίσημης διαμεσολαβητικής τους δραστηριότητας και να λαμβάνουν μία μικρή αμοιβή επί των καθαρών ασφαλίστρων της παραγωγής τους.

Από πρόσφατες και πραγματικές πληροφορίες από ανθρώπους που συζητήσανε τέτοιες προοπτικές, το ποσοστό που συνήθως συμφωνείται κυμαίνεται μεταξύ 8% και 14%, ανάλογα με τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει η κάθε πλευρά και φυσικά τον όγκο της παραγωγής.

Οι λόγοι που οδηγούν πολλούς μικρούς και μεσαίους διαμεσολαβητές στην λύση αυτή, είναι πολλοί και γνωστοί σε όλους. Η βαριά φορολόγηση, η αύξηση της προκαταβολής φόρου, οι μεγάλες αλλαγές στον υπολογισμό των εισφορών προς τον Ο.Α.Ε.Ε. από 1/1/2017, οι αναλογικώς δυσβάσταχτες υποχρεώσεις που συνεχώς μεταφέρονται από την εποπτική αρχή και τις εταιρείες προς τους διαμεσολαβητές κ.λπ. Αποτέλεσμα, ο περιορισμός των περιθωρίων επιβίωσης και της περεταίρω ανάπτυξης μικρών μεμονωμένων γραφείων, σε ένα σχεδόν εχθρικό και άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου οι αθέμιτες πρακτικές τείνουν να γίνουν καθεστώς.

Ουδείς υποστηρίζει ότι η λύση για όλα αυτό είναι….. η μετατροπή σε μαύρο κωδικό. Στην πράξη όμως, αυτό συμβαίνει. Το ερώτημα είναι αν αυτό γίνεται… τυχαία ή καθοδηγούμενα από συμφέροντα της αγοράς που από την μία καταγγέλλουν τις εξελίξεις αυτές και από την άλλη αφήνουν το φαινόμενο να εξελίσσεται.

Όταν ένας πιστοποιημένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής “αναγκάζεται” να μετατραπεί σε «μαύρο κωδικό» τότε για ποια ανάπτυξη μιλάμε στον κλάδο μας? Εκτός αν το προσχεδιασμένο μοντέλο ανάπτυξης δεν περιλαμβάνει τους πολλούς, μικρούς και μεσαίους ανεξάρτητους διαμεσολαβητές και μέσω όλων αυτών των αποφάσεων τους διευκολύνουν στην έξοδο τους…

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]