Αντίβαρο στο απαξιωμένο δημόσιο σύστημα υγίειας

Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η δημόσια δαπάνη στον τομέα της υγίειας κσαι της ιατρικής περίθαλψης έχει μειωθεί σημαντικά, υποχωρώντας περίπου στο 5% του ΑΕΠ. Από την άλλη, οι ανάγκες των ασφαλισμένων για εξειδικευμένες υπηρεσίες υγίειας συνεχώς αυξάνονται, θέτοντας την ιδιωτική ασφάλιση στην πρώτη γραμμή για την κάλυψη αυτού του κενού.

Σε ιδανική λύση αναδεικνύεται η ομαδική ασφάλιση, η οποία μπορεί να προσφέρει αμοιβαίο οικονομικό όφελος στον εργοδότη αλλά και τον εργαζόμενο, ο οποίος εξασφαλίζει ευρεία γκάμα παροχών, απαλλασσόμενος σημαντικά από το βάρος της ατομικής ασφάλισης.

Μεταξύ των καλύψεων που μπορεί να παρέχει η ομαδική ασφάλιση είναι η ασφάλιση μόνιμης ολικής ανικανότητας από ασθένεια, ατύχημα (θάνατος, μόνιμη ολική και μερική ανικανότητα), απώλεια εισοδήματος από ασθένεια ή και ατύχημα, αλλά και προγράμματα νοσοκομειακής και εξωνοσοκομειακής περίθαλψης. Τα τελευταία περιλαμβάνουν απευθείας κάλυψη εξόδων εντός νοσοκομείου (δωμάτιο και τροφή, αμοιβές γιατρών, φάρμακα, χειρουργείο, εξετάσεις κ.ά.), απευθείας κάλυψη εξόδων εκτός νοσοκομείου (αμοιβές γιατρών, διαγνωστικές εξετάσεις, φάρμακα, φυσικοθεραπείες κ.λπ.), νοσοκομειακό και χειρουργικό επίδομα (καταβολή ημερήσιας αποζημίωσης για κάθε ημέρα παραμονής στο νοσοκομείο), παροχές μητρότητας, προληπτική ιατρική, επείγουσα υγειονομική μεταφορά.

Τα προγράμματα αυτά συμπληρώνουν την, ελλειμματική στις μέρες μας, κοινωνική ασφάλιση, προσφέρουν λύσεις στα προβλήματα που δημιουργεί το πλαφόν του ΕΟΠΥΥ, δίνοντας έμφαση, πρωτίστως, στα σοβαρά περιστατικά υγείας, αλλά και εμπλουτίζονται συνεχώς με καλύψεις και υπηρεσίες που προσεγγίζουν τις ανάγκες και την υγεία των ασφαλισμένων ολιστικά.

Όρια, καλύψεις, κόστος συμβολαίων: Πόσο επηρεάστηκαν από την κρίση;

Σίγουρα, στο παρόν κοινωνικό οικονομικό πλαίσιο, οι επιχειρήσεις αναζητούν το πιο συμφέρον ομαδικό πρόγραμμα. Έχει παρατηρηθεί, για παράδειγμα, η τάση να μειώνουν το εύρος των καλύψεων, με στόχο τη μείωση του ασφαλίστρου. Έτσι οι εταιρείες –και λόγω του υφιστάμενου ανταγωνισμού– καλούνται να δημιουργήσουν έξυπνα, “value for money” προϊόντα, που συνδυάζουν πολλαπλές παροχές, αλλά παραμένουν συμφέρουσες λύσεις για εργοδότες και εργαζομένους.

Σημαντική είναι η αναβάθμιση που έχει γίνει σε επίπεδο ψηφιακών υπηρεσιών (e-services), όπως για παράδειγμα η ηλεκτρονική υπηρεσία Μy Generali, η οποία δίνει τη δυνατότητα στη διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού του πελάτη να ενημερώνεται για όλα τα τρέχοντα θέματα του συμβολαίου. Επίσης, η επιτυχημένη συνεργασία ασφαλιστικών εταιρειών και ιδιωτικών φορέων υγείας ανοίγει, μέσω της ομαδικής ασφάλισης, την πόρτα σε άριστης ποιότητας υπηρεσίες, υψηλού κόστους για τους ασφαλισμένους, με πολλαπλές δυνατότητες και διευκολύνσεις, όπως η απευθείας πληρωμή παρόχων, η ελεύθερη επιλογή νοσοκομείου και ο συνδυασμός λύσεων νοσοκομειακής και εξωνοσοκομεικαής περίθαλψης.

Μπορούμε, λοιπόν, να πούμε ότι, λόγω της συγκυρίας και της υπάρχουσας ζήτησης, τα ομαδικά προγράμματα αναβαθμίστηκαν ποιοτικά

του Γιάννη Κατσάνη, Διευθυντή Πωλήσεων Ομαδικών Ζωής της Generali

Πηγή : Brocker’s Time, Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]