“Διότι οι πελάτες πρέπει πάντα να έρχονται πρώτοι.”

Του Αντώνη Αντωνόπουλου, Δημοσιογραφικό Τμήμα insuranceforum.gr

Πολλοί επαγγελματίες του ασφαλιστικού κλάδου δεν είχαν σκεφτεί ποτέ ότι θα εργαζόντουσαν σε αυτόν τον χώρο και μάλιστα αρκετοί δηλώνουν ότι ήρθαν τυχαία σε αυτόν. Είχαν φτιάξει στο μυαλό τους την εικόνα ενός πωλητή με κουστούμι και χαρτοφύλακα να γυρνάει και να χτυπάει πόρτες και κουδούνια.

Πλέον αυτή η εικόνα του επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή έχει ξεπεραστεί. Ο επαγγελματίας δεν είναι αυτός που θέλει να εκμεταλλευτεί τον καταναλωτή, για να του πουλήσει κάτι που δε χρειάζεται. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι ένας άνθρωπος που δίνει συμβουλές και φροντίζει τον πελάτη του. Αυτή είναι η εικόνα που πρέπει κάθε επαγγελματίας να μεταφέρει στο αγοραστικό κοινό.

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων υποστηρίζουν ότι οι πελάτες θα πρέπει πάντα να έρχονται πρώτοι. Το ίδιο συμβαίνει και με τη διαμεσολάβηση.

Η αλήθεια είναι ότι το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι αρκετά γρήγορο και οι επαγγελματίες αναγκάζονται πολύ συχνά να εργάζονται υπό πίεση. Οφείλουν όμως, να διατηρούν τους στόχους τους, να αξιοποιούν τις γνώσεις τους και τις εμπειρίες τους, ώστε να συμβουλεύουν τους πελάτες τους.

Αν και εσείς ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία, οφείλετε να παραμείνετε ήρεμοι και θετικοί, όταν αντιμετωπίζετε προκλήσεις και αντιρρήσεις από τους καταναλωτές, γιατί η ικανοποίηση των πελατών σας πρέπει να είναι το ευχάριστο κλείσιμο μιας δύσκολης ημέρας.

Όταν συζητάτε με τους πελάτες σας, να τους ακούτε πραγματικά και να προσπαθείτε να κατανοήσετε τις ανάγκες τους. Προτού παράσχετε συμβουλές ή συστάσεις περάστε λίγο χρόνο ξανακοιτώντας τις προτάσεις σας. Ταιριάζουν με τις ανάγκες του πελάτη; Να μια ερώτηση που οφείλει κάθε επαγγελματίας να υποβάλλει στον εαυτό του.

Βοηθήστε τους πελάτες να κατανοήσουν την αξία της ασφάλισης, τους συναφείς κινδύνους και τα κατάλληλα επίπεδα κάλυψης. Η ασφάλιση είναι εργαλείο που επιτρέπει στους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις να απομακρύνουν τις ανησυχίες τους και να επικεντρωθούν στα πράγματα που έχουν σημασία. Γίνετε εσείς ο έμπιστος σύμβουλος που θα αποβάλλει κάθε ανησυχία και ενδοιασμό.

Αναδημοσίευση από το τεύχος του The Insurer που κυκλοφορεί.

Γίνε συνδρομητής στο The Insurer με 16€ για έναν χρόνο ΕΔΩ.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]