Διαμεσολάβηση: Aλλαγές στην έκδοση πιστοποιητικών για τις εγγραφές και τις ανανεώσεις αδειών

Σε ενημέρωση το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ) προς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές αναφέρει ότι κατόπιν επικοινωνίας με την αρμόδια υπηρεσία του Πρωτοδικείου Αθηνών δεν είναι πλέον δυνατή η πολλαπλή και με ευθύνη του ΕΕΑ έκδοση των πιστοποιητικών, που απαιτούνται  για την εγγραφή, ή την  διατήρηση (ανανέωση) της εγγραφής στα τηρούμενα μητρώα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Όπως εξηγείται αυτό οφείλεται στο ότι η σχετική διαδικασία υποβολής της αίτησης και έκδοσης των πιστοποιητικών (πιστοποιητικό περί μη πτώχευσης, ή περί πτωχευτικής αποκατάστασης και πιστοποιητικό ότι, ο αιτών δεν έχει υποβληθεί σε στερητική ή επικουρική δικαστική συμπαράσταση) γίνεται πλέον μόνο ηλεκτρονικά μέσω της πύλης www.solon.gov.gr με την χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet του ενδιαφερομένου.

Όπως αναφέρεται στο insurance-eea ως εκ τούτου, θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να αναζητούν οι ίδιοι και ακολούθως να υποβάλλουν στο Επιμελητήριο τα πιστοποιητικά περί ¨μη πτώχευσης¨ και ¨δικαστικής συμπαράστασης¨ .

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]