Αλαλούμ με τις εκδόσεις πιστοποιητικών από το solon.gov.gr για τις ανανεώσεις των αδειών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Τεράστιες δυσκολίες έχουν προκύψει τις τελευταίες ημέρες έπειτα από την αναγκαστική έκδοση των απαραίτητων δικαιολογητικών περί μη πτώχευσης από τους ίδιους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Από φέτος οι αιτήσεις πρέπει να γίνουν από τους ίδιους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές μέσα από την πλατφόρμα solon.gov.gr και αφού τις λάβουν να τις προσκομίσουν στα αρμόδια επιμελητήρια της χώρας.

Η εν λόγω διαδικασία δεν είναι αρκετά εύκολη και πολλοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές διαμαρτύρονται όχι μόνο για την δυσκολία ολοκλήρωσης της διαδικασίας αλλά και για τις τεράστιες καθυστερήσεις έκδοσης τους που υπάρχουν δεδομένου ότι θα πρέπει να προσκομίσουν τις εν λόγω βεβαιώσεις στα επιμελητήρια προκειμένου να ανανεωθούν οι άδειές άσκησης επαγγέλματος.

Μάλιστα πολλοί έχουν ζητήσει από δικηγόρους και λογιστές να αναλάβουν την έκδοση των βεβαιώσεων κάτι που συνήθως δε γίνεται χωρίς κόστος το οποίο πολλές φορές φθάνει τα 50 έως και 70 ευρώ.

Πολλοί επαγγελματίες ζητούν από τα επιμελητήρια να δέχονται  μαζί με τα απαραίτητα έγγραφα ανανέωσης και  μία υπεύθυνη δήλωση που θα αναφέρει πως μόλις έχουν τα απαραίτητα έγγραφα από τα πρωτοδικεία, θα τα παραδώσουν στο επιμελητήριο μεταγενέστερα.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του ένα αναλυτικό οδηγό έκδοσης των βεβαιώσεων τον οποίο μπορείτε να δείτε εδώ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]