Η EUROSTATUS Ασφάλειες Α.Ε αμέσως μετά την αναστολή των εργασιών της ALPHA INSURANCE στην Ευρώπη, απέστειλε άμεσα σε όλο το δίκτυο συνεργατών της ενημερωτικό email μέσω του οποίου επιλύονται όλες οι απορίες σε μορφή ερωτήσεων-απαντήσεων για το πώς θα συνεχιστούν ομαλά όλες οι ασφαλιστικές εργασίες των συνεργατών της εταιρείας. Η συγκεκριμένη κίνηση (και μάλιστα άμεσα) δείχνει ξεκάθαρα πως δεν υπάρχει κανένα θολό τοπίο για του τι μέλλει γενέσθαι από εδώ και στο εξής.
Δείτε παρακάτω τις 11 ερωτήσεις με τις αντίστοιχες απαντήσεις.
Α. ΕΤΑΙΡΙΑ
- Ερώτηση: Έκλεισε η ALPHA INSURANCE A/S;
Απάντηση: Όχι, η εταιρία αποφάσισε την αναστολή λήψης νέων εργασιών. Η ALPHA INSURANCE A/S ως εταιρία συνεχίζει να υφίσταται, διατηρεί τα εποπτικά κεφάλαιά της και από αυτά θα καλύψει εξ’ ολοκλήρου τις υποχρεώσεις της.
- Ερώτηση: Η απόφαση αυτή αφορά μόνο την εκπροσώπηση στην Ελλάδα;
Απάντηση: Η απόφαση αφορά στο σύνολο των ασφαλιστικών εργασιών της ALPHA σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς και την λειτουργία της στην Δανία.
Β. ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΝ ΙΣΧΥ
- Ερώτηση: Τι συμβαίνει με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που είναι σε ισχύ μέχρι σήμερα;
Απάντηση: Όλα τα συμβόλαια που είναι σε ισχύ παραμένουν ως έχουν, μέχρι την ημερομηνία λήξεως τους.
- Ερώτηση: Μπορώ να κάνω πρόσθετη πράξη σε συμβόλαιο που είναι σε ισχύ;
Απάντηση: Οι πρόσθετες πράξεις που επιτρέπονται είναι μόνο η έκδοση πράσινης κάρτας και η προσθήκη Οδικής Βοήθειας.
- Ερώτηση: Τι συμβαίνει αν έχω εκτυπώσει συμβόλαιο με μεταγενέστερη ημερομηνία έναρξης της 04/03/2018;
Απάντηση: Το συμβόλαιο ισχύει κανονικά.
Γ. ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
- Ερώτηση: Τι συμβαίνει με τις ζημιές που έχουν δημιουργηθεί ή πρόκειται να δημιουργηθούν από το εν ισχύ συμβόλαιο;
Απάντηση: Δεν αλλάζει τίποτα! Όλες οι ζημιές που έχουν αναγγελθεί ή πρόκειται να αναγγελθούν, θα εξυπηρετούνται και θα αποζημιώνονται κανονικά από την EUROSTATUS, ως νόμιμος και ειδικός αντιπρόσωπος ζημιών της ALPHA INSURANCE A/S στην Ελλάδα.
- Ερώτηση: Αλλάζει ο αριθμός κλήσης Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας;
Απάντηση: Οι αριθμοί κλήσης ισχύουν όπως είναι τυπωμένοι στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
- Ερώτηση: Υπάρχει αλλαγή στη διαδικασία αποζημίωσης;
Απάντηση: Ισχύει η υπάρχουσα διαδικασία.
Δ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ
- Ερώτηση: Τι συμβαίνει με τις προτάσεις ανανέωσης;
Απάντηση: Οι προτάσεις ανανέωσης θα είναι αναρτημένες στο Portal της EUROSTATUS (και ισχύουν οι ίδιοι κωδικοί πρόσβασης) με τα ίδια τιμολόγια και τις ίδιες καλύψεις. Η ασφαλιστική κάλυψη θα παρέχεται από την QUDOS INSURANCE A/S, με αντασφαλιστές την MUNICH RE και την SWISS RE. Ότι γινόταν μέχρι σήμερα!
Ε. ΝΕΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
1.Ερώτηση: Τι συμβαίνει με τις νέες εργασίες;
Απάντηση: Τα πακέτα ασφάλισης, οι καλύψεις και τα τιμολόγια, εξακολουθούν να παρέχονται μέσω του Portal της EUROSTATUS, με την ασφαλιστική κάλυψη της QUDOS INSURANCE A/S.
ΣΤ. ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
- Ερώτηση: Τι συμβαίνει με τη σύμβαση που έχω στην EUROSTATUS;
Απάντηση: Η σύμβαση παραμένει αμετάβλητη (πιστωτικά όρια και προμήθειες).