8+1 Social media marketing συμβουλές αποκλειστικά για επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές!

Καθώς η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή εξελίσσεται ραγδαία, στον ασφαλιστικό κλάδο οι πλατφόρμες Social media έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος του μάρκετινγκ των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Γνωρίζετε πώς να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά αυτά τα εργαλεία για να προσεγγίσετε νέους χρήστες στη σελίδα σας και να μετατρέψετε κάποιους από αυτούς σε πελάτες σας; Ακολουθούν 8+1 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης στο έπακρο!

Εντοπίστε σε ποια μέσα βρίσκεται η αγορά-στόχος: Μάθετε σε ποια κοινωνικά δίκτυα συχνάζουν περισσότερο οι πελάτες σας. Πρέπει να εστιάσετε σε στοχευμένο περιεχόμενό στις κατάλληλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για τη βέλτιστη απόδοση της επένδυσης σας. Για παράδειγμα αν απευθύνεστε σε επαγγελματίες ή επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο για το Linkedin σας ή αν το κοινό σας είναι κατά κύριο λόγο γυναίκες πρέπει να εστιάσετε παραπάνω την προβολή σας στο Instagram ή στο Pinterest.

Ξεκινήστε θέτοντας έναν στόχο για κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ξεχωριστά: Έχετε σελίδα στο Facebook ή παρουσία στο Instagram; Έχετε ακούσει τα παιδιά σας να μιλούν για το TikTok; Κάθε κανάλι κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιείται διαφορετικά και παρουσιάζει άλλα δημογραφικά στοιχεία: το Facebook, το Twitter και το Pinterest προσελκύουν διαφορετικό κοινό και δεν είναι κάθε κανάλι κατάλληλο για εσάς. Μόλις καθορίσετε σε ποια κανάλια θα επικεντρωθείτε, ορίστε τους στόχους σας για το καθένα από αυτά. Ποιοι είναι μερικοί καλοί στόχοι; Αυξήστε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, αυξήστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, αυξήστε την αφοσίωση και το κοινό-στόχο και δημιουργήστε δυνητικούς πελάτες.

Δημιουργήστε σχετικό και χρήσιμο περιεχόμενο: Είτε πρόκειται για ανάρτηση ιστολογίου είτε για infographic, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που δημιουργείτε είναι σχετικό με τους πελάτες που εξυπηρετείτε. Μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τα θέματα του ασφαλιστικού κλάδου και δημιουργήστε ή αναδημοσιεύεστε περιεχόμενο που καλύπτει αυτά τα θέματα. Μην ξεχνάτε ότι στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, η ποιότητα είναι καλύτερη από την ποσότητα.

Κοινή χρήση επιλεγμένου περιεχομένου: Είστε ασφαλιστική εταιρεία και όχι εκδότης περιεχομένου. Αν και είναι σημαντικό να δημιουργείτε εγγενές περιεχόμενο όταν μπορείτε, είναι επωφελές να μοιράζεστε επίσης δημοσιεύσεις από τους ηγέτες της ασφαλιστικής αγοράς. Η ανάπτυξη σχέσεων με κλαδικά και τοπικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να αυξήσει την προβολή σας και να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό στις αγορές -στόχους σας.

Δημοσιεύστε τακτικά: Η τακτική προσέγγιση της βάσης των οπαδών σας είναι απαραίτητη για την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ανάπτυξη σχέσεων. Ένας καλός βασικός κανόνας είναι να δημοσιεύετε μία φορά την ημέρα στο Facebook και το Twitter και δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα στο LinkedIn.

Χρήση εικόνων και βίντεο: Η χρήση μέσων με το περιεχόμενό σας μπορεί να αυξήσει την αλληλεπίδραση των ακολούθων σας και την κοινοποίηση των δημοσιεύσεων. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες και τα βίντεο που χρησιμοποιείτε ταιριάζουν με το περιεχόμενο που δημοσιεύετε, ενώ αποφύγετε την επαναχρησιμοποίηση των ίδιων εικόνων πολύ συχνά. Ειδικότερα, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν βίντεο για να προβάλλουν ένα νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα στους υποψήφιους πελάτες τους στα εταιρικά τους social media, δίνοντας την ευκαιρία ακόμα και σε πολυάσχολους ασφαλισμένους να ενημερωθούν για νέα ή υπάρχοντα ασφαλιστικά προϊόντα.

Δημιουργήστε μια αμφίδρομη συνομιλία με το κοινό σας: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το τέλειο μέσο για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να δημιουργήσετε έναν ανοιχτό διάλογο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει μια πλατφόρμα για τους πελάτες για να θέτουν ερωτήματα σχετικά με την εταιρεία σας και τα ενεργά τους συμβόλαια. Θα πρέπει να απαντάτε σε κάθε αρνητικό ή θετικό σχόλιο, κριτική ή ερώτηση που δημοσιεύεται στη σελίδα σας το συντομότερο δυνατό. Η εταιρεία σας μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού και να αποπνέει γνησιότητα απαντώντας σε κριτική αλλά και επιλύοντας οποιοδήποτε ζήτημα μπορεί να προκύψει.

Μείνετε αυθεντικοί και επώνυμοι: Καθιερώστε την εικόνα που θέλετε να προβάλλετε σε υποψήφιους και ενεργούς πελάτες και δημιουργήστε μια φωνή που συμπίπτει με τους στόχους και τη δήλωση της αποστολής της εταιρείας σας. Μην υπερβαίνετε και μην δημοσιεύετε θέματα που δεν σχετίζονται με την επιχείρησή σας ή μην χρησιμοποιείτε ανεπίσημη γλώσσα και λέξεις στα κοινωνικά δίκτυα για να προσπαθήσετε να συνδεθείτε με ένα νέο κοινό, γιατί μπορούν να βλάψουν την επωνυμία σας.

Αναλύστε τα αποτελέσματα των δημοσιεύσεών σας και επαναπροσδιορίστε τις ενέργειες σας: Είτε πρόκειται για το Facebook Insights είτε για το Google Analytics, είναι σημαντικό να εξετάσετε τα αποτελέσματα των αναρτήσεων σας στα κοινωνικά μέσα. Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε ποια θέματα είναι επιτυχημένα στη δημιουργία αλληλεπίδρασης με οπαδούς, καθώς και ποιοι τύποι περιεχομένου και συζητήσεων δημιουργούν μέσα. Μόλις κατανοήσετε σωστά το περιεχόμενο που αναζητούν οι οπαδοί σας, προσαρμόστε τις μελλοντικές αναρτήσεις σας, ώστε να ταιριάζουν στο καθιερωμένο πρότυπο.

Insurance Innovation και το Insurance Forum webtv δίνουν την δυνατότητα σε ασφαλιστικούς πράκτορες να προβάλλουν το εταιρικό τους βίντεο στην εβδομαδιαία εκπομπή ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΓΚΑΖΙΝΟ! Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο sales@insuranceinnovation.gr ή για περισσότερες ιδέες μπορείτε να παρακολουθήσετε παλιότερες εκπομπές σχετικά με το digital και social media marketing στο κανάλι μας στο Youtube!

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]