
Ζει η έντυπη διαφήμιση;
Παρόλο που η ψηφιακή διαφήμιση έχει αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, η έντυπη διαφήμιση εξακολουθεί επηρεάζει έντονα το αγοραστικό κοινό με την παρουσία της να
Παρόλο που η ψηφιακή διαφήμιση έχει αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, η έντυπη διαφήμιση εξακολουθεί επηρεάζει έντονα το αγοραστικό κοινό με την παρουσία της να
Όταν το ιδιωτικό επενδυτικό κεφάλαιο CVC Capital Partners ξεκινούσε συζητήσεις για πιθανές επενδύσεις του στην Ελλάδα, το 2016, λίγοι θα φαντάζονταν ότι λιγότερο από πέντε
Σε σημερινή του ανακοίνωση ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Εθνικής Ασφαλιστικής αναφέρει τα εξής: «Ας μην προχωρήσουν στο ξεπούλημα Συνάδελφοι, Ας κάνουμε μια άσκηση εργασίας: Στο
Για 6η συνεχόμενη χρονιά επιστρέφει η, μοναδική στην Ελληνική τηλεόραση, τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice» που επιμελείται και παρουσιάζει
Γράφει ο Σωτήριος Μπερσίμης, αναπληρωτής καθηγητής και πρόεδρος του τμήματος στατιστικής και ασφαλιστικής επιστήμης Πανεπιστημίου Πειραιώς Σήμερα ο όγκος των δεδομένων, που έχουν στη διάθεσή
Όλα τα μηνύματα στο λένε και η κατάσταση στο δείχνει: πρέπει να φτιάξεις e-shop. “Πρέπει”, σκέφτεσαι, αλλά “μια κουβέντα είναι”. “Ολόκληρο έργο. Θα βγει σωστά;
Ενας όρος που ακούμε πολύ συχνά σε συζητήσεις για την ιδιωτική ασφάλιση είναι το συμβεβλημένο (ή όχι) νοσοκομείο. Αυτό μπορεί να γεννά μια σύγχυση για
Έπειτα από τις πολλές αντιδράσεις που προκάλεσε η ανακοίνωση της διάθεσής ενός νέου ασφαλιστικού προϊόντος στον κλάδο οχημάτων με την ονομασία PAOK INSURANCE το insuranceforum.gr
Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων του Fortune Global 500 (ετήσιες κατατάξεις εταιρειών με βάση τα έσοδα / 2010-2019) και του οίκου αξιολόγησης ΑΜ Βest (ετήσιες
Έρχεται μεγάλο ξεκαθάρισμα στα μακροχρόνια συμβόλαια υγείας – «Take it or leave it» το μήνυμα προς τους ασφαλισμένους – Πώς ευνοείται η υπόθεση πώλησης της
Τ. 2312 201 003, 2315 311282
Δευτέρα-Παρασκευή 9:00-17:00
E. info@insuranceinnovation.gr, sales@insuranceinnovation.gr