Στόχος της Carglass® είναι να ορίζουμε τις εξελίξεις και όχι απλά να τις ακολουθούμε!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Η Carglass® έλαβε μέσα στο χρόνο πιστοποίηση από το Institute of Motor Industry αποδεικνύοντας την ασυναγώνιστη τεχνική υπεροχή της μέσα από την αυστηρή εφαρμογή πρότυπων διαδικασιών τόσο στην επισκευή και στην αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτων, όσο και στην Παραμετροποίηση Κάμερας ADAS, υπηρεσία που βραβεύτηκε στα Mobility Awards 2020 στην κατηγορία “Innovation and Convenience”. Ο Κανάρης Παπαναστασόπουλος, General Manager & CEO της Carglass® μιλάει στο insuranceforum.gr και στον Αντώνη Αντωνόπουλο για τις διακρίσεις που έλαβε η εταιρεία αλλά και για την προσήλωσή της στην παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών.

Η Carglass® έλαβε την πιστοποίηση του Institute of Motor Industry. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό για την εταιρεία;

Κ.Π.: Αρχικά, θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας ότι η Πιστοποίηση που λάβαμε από το IMI, αποτελεί μια πολύ υπερήφανη στιγμή για εμάς, καθώς αναδεικνύεται για ακόμα μια φορά η τεχνική μας υπεροχή και η άριστη ποιότητα εργασίας που παρέχουμε όλα αυτά τα χρόνια στους πελάτες μας.

Το Institute of the Motor Industry αποτελεί ένα κορυφαίο ανεξάρτητο φορέα, ο ρόλος του οποίου είναι να αξιολογεί και να πιστοποιεί εταιρείες και επαγγελματίες του χώρου του αυτοκινήτου, θέτοντας παράλληλα τα standards που πρέπει να τηρούνται για ένα άρτιο και ασφαλές αποτέλεσμα. Στη δική μας περίπτωση, λοιπόν, το IMI ορίζει πλέον το Belron® Way of Fitting (BWoF), που εφαρμόζει η Carglass® Ελλάδος, ως την αποκλειστικά ενδεδειγμένη διαδικασία για όλο τον κλάδο, όπως αυτή ακολουθείται από όλους τους τεχνικούς του Ομίλου παγκοσμίως. Μάλιστα, ο τρόπος με τον οποίο έχουν εκπαιδευτεί οι τεχνικοί μας να πραγματοποιούν επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων, καθώς και παραμετροποίηση καμερών ADAS, αποτελούν πλέον μέρος του Προγράμματος Διασφάλισης Ποιότητας του IMI.

Παράλληλα, έχοντας πάντα ως στόχο την καινοτομία και με το βλέμμα πάντα στραμμένο προς το μέλλον της αυτοκίνησης, η Carglass® έλαβε πιστοποίηση από τον ίδιο φορέα για την εφαρμογή των ενδεδειγμένων πρακτικών από τους άρτια εκπαιδευμένους τεχνικούς μας κατά την πραγματοποίηση εργασιών σε ηλεκτροκίνητα οχήματα. Στη σημερινή εποχή, που τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα αυξάνουν συνεχώς μερίδιο στην παγκόσμια αλλά και στην ελληνική αγορά, είμαστε σε θέση να εγγυόμαστε πως οι τεχνικοί μας μέσα από εξειδικευμένη εκπαίδευση εφαρμόζουν όλα τα απαραίτητα μέτρα και διαδικασίες που διασφαλίζουν ασφάλεια για τον οδηγό, τους επιβαίνοντες, τον ίδιο τον τεχνικό αλλά και τη λειτουργικότητα αυτής της κατηγορίας οχημάτων.

Σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, και κατέχοντας ηγετική θέση στην αγορά, έχουμε ξεκινήσει την πρόσφατη καμπάνια ενημέρωσης «Carglass® More than Glass» σχετικά με τις προϋποθέσεις που πρέπει να ισχύουν προκειμένου να διασφαλίζεται ένα ασφαλές και εγγυημένο αποτέλεσμα. Αυτές είναι: Η εξυπηρέτηση των οχημάτων από πιστοποιημένους τεχνικούς και διαδικασίες, η χρήση προηγμένης τεχνολογίας εργαλείων στο επίπεδο, που ικανοποιούν τα standards των κατασκευαστών, και η χρήση γνήσιων κρυστάλλων από τους πιστοποιημένους κατασκευαστές. Αυτή τη στιγμή, η Carglass® αποτελεί τη μοναδική εταιρεία του κλάδου που μπορεί να εφαρμόζει ταυτόχρονα και τις τρεις προϋποθέσεις, καθώς πέρα από την πιστοποίηση του IMI, διαθέτουμε πατενταρισμένα εργαλεία, την αποκλειστική χρήση προηγμένων τεχνολογικά λογισμικών, ενώ παράλληλα, προμηθευόμαστε πιστοποιημένα γνήσια κρύσταλλα από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο, όπως, η FUYAO και η AGC που εμπιστεύονται οι Mercedes, BMW, VW, Tesla κ.λπ..

Η Υπηρεσία Παραμετροποίησης Κάμερας ADAS που προσφέρει η Carglass® πρόσφατα βραβεύτηκε στα Mobility Awards 2020. Τι προσφέρει η υπηρεσία αυτή στον καταναλωτή; Είναι τα συστήματα ADAS πλέον τόσο διαδομένα; Και πώς η Carglass® ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών;

Κ.Π.: Σήμερα, 6 χρόνια μετά την ένταξη της Παραμετροποίησης Κάμερας ADAS στις υπηρεσίες μας, η βράβευση στα Mobility Awards στην κατηγορία “Innovation and Convenience” και φυσικά, η Πιστοποίηση IMI έρχονται να αναγνωρίσουν την υπευθυνότητα με την οποία αντιμετωπίζουμε την οδηγική ασφάλεια και το ρόλο μας σε αυτή.

Στόχος της Carglass® είναι να ορίζουμε τις εξελίξεις και όχι απλά να τις ακολουθούμε! Σε αυτό συμβάλλει σημαντικά το γεγονός ότι η Belron, ο όμιλος στον οποίο ανήκει η Carglass®, αποτελεί παγκόσμια ηγέτιδα δύναμη στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων. Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη και θέτοντας σε προτεραιότητα την ασφάλεια των αυτοκινητιστών, διαθέτουμε Παγκόσμιο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης με βασικό στόχο τη συστηματική παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων στον τομέα του αυτοκινήτου και την ταχύτατη ανταπόκριση της εταιρείας με τη δημιουργία αντίστοιχων υπηρεσιών.

Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι η Carglass® Ελλάδος ήδη από το 2014, όταν ακόμα συστήματα ADAS έφερε ένα πολύ μικρό ποσοστό των οχημάτων, ενέταξε την υπηρεσία Παραμετροποίησης Κάμερας ADAS στην γκάμα των υπηρεσιών της.

Τα ADAS, ή αλλιώς Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδήγησης (ADAS – Advanced Driver Assistance Systems) αποτελούν μια από τις πιο καθοριστικές εξελίξεις τα τελευταία χρόνια στον τομέα του αυτοκινήτου, και καθορίζουν σημαντικά το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης, καθώς εξοπλίζουν πλέον μεγάλο ποσοστό των σύγχρονων οχημάτων.

Η εταιρεία μας, όπως ανέφερα και προηγουμένως, έχει επιλέξει να ορίζει τις εξελίξεις, και γι’ αυτό το λόγο επενδύει συστηματικά προκειμένου να παρέχουμε πανελλαδικά στα 22 εταιρικά μας καταστήματα την υπηρεσία αυτή. Μάλιστα, έχουμε αποκλειστική παγκόσμια συνεργασία με την AsTech, προκειμένου να μπορούμε αυτήν τη στιγμή να εγγυόμαστε κάλυψη σχεδόν 100% για όλα τα μοντέλα που διαθέτουν κάμερα ADAS και απαιτούν παραμετροποίηση.

Επιτρέψτε μου όμως, να τονίσω, πως όταν συζητάμε για επένδυση, δεν αναφέρομαι μόνο στο κομμάτι του εξοπλισμού. Γνωρίζετε ότι για να μπορέσει ένας τεχνικός μας να πραγματοποιήσει παραμετροποίηση Κάμερας ADAS, πρέπει να έχει εκπαιδευτεί για έναν ολόκληρο χρόνο; Τα ADAS έχουν σχεδιαστεί και εφαρμόζονται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες με στόχο να ενισχύσουν την ενεργητική ασφάλεια των οχημάτων και να αντιδρούν αυτόματα, όπου ο οδηγός δεν μπορεί. Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, πόσο σημαντικό είναι να πραγματοποιηθεί σωστά η παραμετροποίηση μετά την αντικατάσταση ενός κρυστάλλου, καθώς οποιοδήποτε λάθος μπορεί να αποβεί ακόμα και μοιραίο. Στην Carglass® λοιπόν αισθανόμαστε την ηθική υποχρέωση να «εξοπλίζουμε» τους ανθρώπους μας με την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία προκειμένου να μπορούμε να εγγυόμαστε για την ασφάλεια των πελατών μας και των οχημάτων τους.

Ποιος ο στόχος που θέτει η Carglass® στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών της;

Κ.Π.: Σκοπός του ομίλου της Belron και συνεπώς, της Carglass® Ελλάδας παραμένει να Κάνουμε τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον. Το όραμα μας είναι να αποτελούμε τη Φυσική Επιλογή των πελατών για τα περιστατικά θραύσης κρυστάλλων και σε αυτό το πλαίσιο επενδύουμε για να προσφέρουμε ολιστική εξυπηρέτηση και άρτιο αποτέλεσμα.

Η Carglass® αποτελεί το μεγαλύτερο εταιρικό δίκτυο επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων στην Ελλάδα, καθιστώντας έτσι δυνατό το να εγγυόμαστε πως όλοι οι πελάτες μας πανελλαδικά απολαμβάνουν ακριβώς το ίδιο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και την ίδια τεχνογνωσία, σε όποια πόλη κι αν βρίσκονται. Ο κεντρικοποιημένος έλεγχος των υπηρεσιών μας, η ενιαία εταιρική μας κουλτούρα και η συστηματική εκπαίδευση των τεχνικών μας αποτελούν κάποια από τα στοιχεία, που υπογραμμίζουν τη σπουδαιότητα λειτουργίας ενός εταιρικού δικτύου, και παράλληλα, συμβάλλουν στο στόχο μας για υπεύθυνη και ολοκληρωμένη διαχείριση των περιστατικών.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία διαθέτει ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, πολυβραβευμένο μάλιστα σε διαφορετικούς θεσμούς για το επίπεδο εξυπηρέτησης που σταθερά προσφέρουμε. Ενδεικτικά, το 2017 η εταιρεία μας ολοκλήρωσε το διακαναλικό σύστημα επικοινωνίας της για την ικανοποίηση των αναγκών τόσο των πελατών όσο και των συνεργατών, δίνοντας τους τη δυνατότητα εξατομικευμένης εξυπηρέτησης μέσω διαφορετικών καναλιών τα οποία συνδέονται μεταξύ τους αλλά και με τα κεντρικοποιημένα μηχανογραφικά εργαλεία μας. Συνεπώς, μέσα από την ιστοσελίδα μας, οι χρήστες μπορούν να κλείνουν άμεσα το ραντεβού τους, επικοινωνώντας με εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών ή επιλέγοντας οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα διαθέσιμα κανάλια (online booking, web chat, φόρμα email, Messenger/ Chatbot κ.α.).

Τέλος, η βαρύτητα, που δίνουμε στην εξυπηρέτηση των πελατών και συνεργατών μας διαφαίνεται και μέσα από την προσφορά πολλαπλών καναλιών αξιολόγησης των υπηρεσιών μας, όπως η ιστοσελίδα μας και τα social media, με βασικότερο, όμως, τη διεξαγωγή έρευνας Net Promoter Score σε όλους τους πελάτες μας, όπου οι 9 στους 10 δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us