Χρ. Αχής | Η Ορίζων Ασφαλιστική ενεργεί με κριτήριο την προστασία και την ασφάλεια των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων της

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Κάθε επαγγελματική δραστηριότητα επηρεάστηκε ως κάποιο βαθμό στο πέρασμα της υγειονομικής κρίσης που διανύουμε τους τελευταίους μήνες. Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση αρκετά νωρίς έλαβε μέτρα στον αγώνα κατά της πανδημίας με αποτέλεσμα ασφαλιστικές εταιρείες από την πρώτη στιγμή να λειτουργούν με το πλαίσιο της εξ’ αποστάσεως εργασίας και ασφαλιστικά γραφεία να αναστέλλουν την εργασία τους. Η δημοσιογραφική ομάδα του Insuranceforum.gr ετοίμασε ένα αφιέρωμα σχετικά με τον αντίκτυπο της πανδημίας στην ασφαλιστική αγορά. Ο Χρήστος Αχής, Εκτελεστικός Σύμβουλος Διοίκησης της Ορίζων Ασφαλιστικής έδωσε τη δική του εικόνα από τη διαχείριση της κρίσης του COVID 19 στην Ορίζων Ασφαλιστική.

Κύριε Αχή,

Είχατε προετοιμάσει σχέδιο έκτακτης ανάγκης και επιχειρησιακής συνέχειας και πώς αυτό λειτούργησε στην πράξη;

Η Εταιρεία ενήργησε με κριτήριο την προστασία και την ασφάλεια των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων της, υιοθετώντας μια σειρά από προληπτικά μέτρα. Από την πρώτη στιγμή πραγματοποιήθηκε με επιτυχία άσκηση επιχειρησιακής ετοιμότητας στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.

Από τη Δευτέρα 16/3/2020 λειτούργησε με το ελάχιστο απαιτούμενο προσωπικό & σε καθεστώς τηλεργασίας, καθώς το τμήμα πληροφορικής είχε προετοιμάσει άρτια όλες τις υποδομές για να υποστηρίξει την απομακρυσμένη εργασία.

Το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας συνέχισε να πραγματοποιείται κανονικά, ενώ η επικοινωνία του προσωπικού πραγματοποιείτο μέσω τηλεδιασκέψεων, καθεστώς που σε μεγάλο βαθμό προληπτικά ισχύει ακόμα και σήμερα.

Πώς κινήθηκε η παραγωγή σας στην περίοδο του lockdown;

Είναι προφανές ότι, όπως και οι περισσότεροι κλάδοι της οικονομίας, λιγότερο ή περισσότερο επλήγησαν, έτσι και στη δική μας περίπτωση υπήρξε σχετική επιβράδυνση του δείκτη ανάπτυξης που είχαμε κατά το πρώτο δίμηνο του 2020, το οποίο είχε ξεκινήσει εξαιρετικά δυναμικά.

Παρόλα αυτά, με βάση τους στόχους του επιχειρηματικού μας πλάνου, η εξέλιξη της παραγωγής μας παραμένει εντός στόχων και ευελπιστούμε ότι με τη σταδιακή εξομάλυνση των συνθηκών θα επανέλθει σε ακόμα πιο δυναμική τροχιά. Σίγουρα, όλη η αγορά μας και η οικονομία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αχαρτογράφητα νερά και ένα πιθανό δεύτερο lockdown μπορεί να αποβεί οδυνηρό, αλλά πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά τα δεδομένα και με βάση αυτά να επαναπροσδιορίζουμε τη λειτουργία και τους στόχους μας καθημερινά.

Ποιοι κλάδοι επηρεάστηκαν αυτή την περίοδο;

Για την εταιρία μας ο μόνος κλάδος που είχε ελαφρά μείωση παραγωγής ήταν αυτός των μεταφερομένων εμπορευμάτων. Η κατάσταση που δημιουργήθηκε εξαιτίας του γενικευμένου lockdown στις αγορές παγκοσμίως, που είχε ως συνεπακόλουθο να επηρεαστούν σχεδόν όλοι οι κλάδοι της οικονομίας, οδήγησε σε σημαντική μείωση των εξαγόμενων εμπορευμάτων και  κατ’ επέκταση και της δικής μας δραστηριότητας στον εν λόγω κλάδο.

Πώς διατηρήσατε την επικοινωνία σας με συνεργάτες και πελάτες;

Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί σημαντικά και παρέχει πλειάδα επιλογών για την απομακρυσμένη επικοινωνία, οπότε και εμείς μέσα από διάφορες πλατφόρμες βίντεο-συσκέψεων και τηλεσυσκέψεων επικοινωνούσαμε όλο αυτό το δύσκολο χρονικό διάστημα με όλους αυτούς τους ανθρώπους που είχαμε συνηθίσει να βρισκόμαστε πολύ συχνά, τόσο σε επαγγελματικό, όσο και σε πολλές περιπτώσεις, σε φιλικό επίπεδο από κοντά.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us