Πειραματισμοί στις ασφαλιστικές πωλήσεις (insurance-eea.gr)

Οι προσφορές στα ασφαλιστικά συμβόλαια δίνουν και παίρνουν. Κληρώσεις δώρων και εκπτώσεις ασφαλίστρων από τα τραπεζικά γκισέ. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Δεν είναι η περιπτωσιολογία αλλά η τάση που αναπτύσσεται.

Πρώτα το ιντερνέτ, μετά τα φυλλάδια στο δρόμο, ύστερα το «κουπόνι» στην εφημερίδα, μετά η ασφάλιση «πακέτο» με την αγορά επίπλων,  με την κινητή τηλεφωνία, με τις αγορές σε σούπερ μάρκετ.

Και παράλληλα το bancassurance.

Οι ευκαιρίες στα συμβόλαια και στις τιμές -έτσι- παρουσιάζονται στην αγορά πολλαπλασιάζονται. Βασικό κριτήριο επιλογής –η τιμή- αλλά ίσως και η ευκολία και η ταχύτητα αγοράς.

Ραγδαία το παραδοσιακό περιζώνεται από το «νέο».  Οι παραδοσιακές δικτυακές καταστάσεις συνεχίζουν να πατούν στην γη και υποδέχονται τους «αρειανούς». Οι εισβολείς όμως είναι πολλοί.

Οι εταιρείες ακολουθούν η μία μετά την άλλη με τον δικό τους τρόπο το «ισχυρό ρεύμα» και ανάλογα με τις αντιστάσεις τους δοκιμάζουν λίγο ή πολύ να παρασυρθούν. Σαφώς όχι όλες. Όμως είναι τόσες ώστε το φαινόμενο γίνεται καθεστώς.

Τα ασφαλιστικά προϊόντα τείνουν να γίνουν συνοδευτικό κάποιων άλλων ευρείας κατανάλωσης..

Έτσι για πειραματισμό.. αλλάζει η αγορά.

Του Γιάννη Βερμισσώ
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]