Ποιοι θα έχουν απαλλαγή ή έκπτωση για τα διόδια στη Θεσσαλονίκη

Απαλλαγές ή μεγάλες εκπτώσεις θα προβλέπεται για τα διόδια που θα βρίσκονται εντός της Θεσσαλονίκης. Το κριτήριο θα είναι η προσβασιμότητα στον αστικό ιστό, είτε για δουλειά, είτε για λόγους αναψυχής και θα αφορά κατοίκους της περιοχής. 

Ως γνωστόν, τα έργα για τα διόδια στο Ωραιόκαστρο έχουν αρχίσει εδώ και λίγες εβδομάδες και έχουν ήδη υπάρξει αντιδράσεις πολιτών (τόσο από το Ωραιόκαστρο, όσο και από γύρω περιοχές), φορέων και πολιτικών προσώπων της Θεσσαλονίκης. Στην προσπάθειά του να αμβλύνει τις αντιδράσεις ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο FM 104,9» είπε: «Πράγματι μέχρι σήμερα δεν είχαν τοποθετηθεί αυτά τα πλευρικά διόδια, προβλέπονταν όμως η τοποθέτησή τους από το 2012-13 όταν και μπήκε η Εγνατία Οδός στο ΤΑΙΠΕΔ. Αυτό πρέπει να γίνει. Εκεί που βρίσκονται κοντά στον αστικό ιστό τη λύση την έχουν δώσει οι ευρωπαϊκές οδηγίες. Θα πρέπει αυτοί οι άνθρωποι, που δεν έχουν άλλον τρόπο επικοινωνίας και αυτός είναι ο τρόπος επικοινωνίας τους με το αστικό κομμάτι, με τον τόπο εργασίας, αναψυχής κ.λπ. να τύχουν είτε απαλλαγής, είτε δριμείας έκπτωσης. Το ορίζουν αυτό οι σχετικές οδηγίες και πρέπει και είναι μέλημα και τοπικών ΟΤΑ και ημών ιδίων και της διοίκησης της Εγνατίας».

Τι είπε για τον νέο ΚΟΚ

«Θέλουμε πρώτα να προσπαθήσουμε με άλλους τρόπους, δηλαδή με επίταση και αύξηση του χρόνου αφαίρεσης διπλώματος, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων» δήλωσε ο ίδιος σχετικά με τις διατάξεις στο νομοσχέδιο για τον νέο ΚΟΚ, με στόχο τη μείωση των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Ερωτηθείς σχετικά με την πρόβλεψη για αναλογική επιβολή προστίμων, ανέφερε: «Μέσα στο νομοσχέδιο δίνεται νομοθετική εξουσιοδότηση στον υπουργό να αποφασίσει εάν θα συνδεθούν ή όχι με τα εισοδήματα τα πρόστιμα σε κάποιες σημαντικές παραβάσεις και σε κάποιες άλλες […] Καταλήξαμε στην διακομματική επιτροπή της Βουλής, με τη συνδρομή και αστυνομίας και πολιτών από διάφορες πλευρές, ότι στις παραβάσεις που θεωρούμε επικίνδυνες –δηλαδή παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, μεγάλη περιεκτικότητα αλκοόλ στο αίμα, παραβίαση στοπ, παραβίαση πάνω από 30-40 χιλιόμετρα/ ώρα του ορίου ταχύτητας που κάθε φορά υπάρχει- ότι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν πρέπει να δώσουμε το σήμα ότι αυτός που έχει λιγότερα εισοδήματα μπορεί να το κάνει πιο εύκολα και αυτός που έχει περισσότερα εισοδήματα μπορεί να το κάνει πιο δύσκολα».

Διευκρίνισε δε ότι εκτός από τα μέτρα για την αύξηση του χρόνου αφαίρεσης εγγράφων και πινακίδων, σε συνεργασία με το υπουργείο Δικαιοσύνης θα προβλεφθούν βιωματικές ποινές, ήτοι έκτιση κοινωνικού έργου από όσους προκάλεσαν σε τροχαία σωματικές βλάβες ή τον θάνατο συνανθρώπων τους. «Θα υποχρεώνονται από τα Δικαστήρια και για την εκπλήρωση υποχρεώσεων απέναντι σε π.χ. σε νοσηλευτικά ιδρύματα και σε τραυματίες τροχαίων», εξήγησε ο κ. Μαυραγάνης, προσθέτοντας ότι το μέτρο αυτό δε συμπεριλαμβάνεται στο νομοσχέδιο που συζητείται τώρα, διότι «θα πρέπει να καταθέσουμε κοινό νομοθέτημα με το υπουργείο Δικαιοσύνης, που θα αλλάζει τον κώδικα ποινικής δικονομίας και τον ποινικό κώδικα στα ανάλογα άρθρα και θα δίνει τη δυνατότητα στα δικαστήρια να επιβάλλουν αυτή την ποινή». «Αφού κάνουμε όλα αυτά και εφόσον δούμε ότι δεν έχει μειωθεί ο αριθμός των σοβαρών ατυχημάτων, τότε θα δούμε και το θέμα της αναλογικής επιβολής προστίμων» τόνισε ο κ. Μαυραγάνης.

Πηγή: typosthes.gr

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]