Α) Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα κατά τη συλλογή, αποθήκευση ή επεξεργασία, εντός του χώρου εργασίας.
- Αποφεύγετε να αφήνετε έγγραφα που περιέχουν προσωπικά δεδομένα πελατών σε κοινή θέα, αποτρέποντας την πρόσβαση σε μη εξουσιοδοτημένους χρήστες.
- Αποθηκεύστε τα έγγραφα όταν δεν χρησιμοποιούνται, σε χώρους με φυσική προστασία (πχ ερμάριο που κλειδώνει, δωμάτιο που ελέγχεται η πρόσβαση)
- Ενεργοποιήστε κωδικούς πρόσβασης (με έμφαση στην πολυπλοκότητα και συχνότητα αλλαγής τους) στο πληροφοριακό σύστημα του γραφείου σας, όπως υπολογιστές, ασύρματα δίκτυα, εκτυπωτικά μηχανήματα.
- ΜΗΝ κοινοποιείτε τους κωδικούς σας. Είναι αυστηρά προσωπικοί. Η Εταιρεία δεν θα σας ζητήσει να τους αποκαλύψετε.
- Αποφεύγετε την περιήγηση σε ιστοσελίδες που δεν γνωρίζετε την αξιοπιστία τους (η διεύθυνση τους δεν αρχίζει από HTTPS)
- Αποφεύγετε να κάνετε εγκατάσταση λογισμικών που δεν γνωρίζετε την προέλευση τους.
- Φροντίστε για την καλή λειτουργία του υπολογιστή σας εγκαθιστώντας σε τακτά χρονικά διαστήματα τις αναβαθμίσεις λογισμικού (updates)
- Χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε επίσημο λογισμικό προστασίας (antivirus)
- Χρησιμοποιήστε τεχνικές κρυπτογράφησης ή/και ψηφιακής υπογραφής κατά την αποστολή προσωπικών δεδομένων σε εξωτερικούς παραλήπτες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Β) Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα κατά τη συλλογή, αποθήκευση ή επεξεργασία, εκτός του χώρου εργασίας.
- Αποφεύγετε τη χρήση κοινόχρηστων υπολογιστών και δικτύων
- Ενεργοποιήστε τις δυνατότητες κρυπτογράφησης των συσκευών που περιέχουν προσωπικά δεδομένα. Αν δεν είναι εφικτό, κρυπτογραφήστε τα αρχεία προτού τα αποθηκεύσετε στις φορητές συσκευές.
- ΜΗΝ αφήνετε φορητές συσκευές ή φυσικό αρχείο χωρίς συνεχή εποπτεία
- ΜΗΝ αφήνετε εκτεθειμένους χαρτοφύλακες ή άλλα μέσα μεταφοράς σε κοινόχρηστους ή πολυσύχναστους χώρους (εμπορικά κέντρα, χώρους εστίασης κλπ).
- Μεταφέρετε το συντομότερο δυνατό τα δεδομένα στις εγκαταστάσεις της Εταιρείας ή στο συνεργαζόμενο γραφείο.