ERGO – Είχατε τροχαίο ατύχημα; Δείτε τι πρέπει να κάνετε:

Το αυτοκίνητο είναι το βασικό και αγαπηµένο µας µέσο µεταφοράς. Η χρήση του διασφαλίζει την οµαλότητα της καθηµερινότητάς µας. Όταν ξαφνικά λόγω ζηµιάς ή ατυχήµατος δεν µπορούµε να το χρησιµοποιήσουµε, τα πράγµατα δυσκολεύουν εξαιρετικά τη µετακίνησή µας, ιδιαίτερα όταν είµαστε εργαζόµενοι ή έχουµε παιδιά. Τι πρέπει, λοιπόν, να γνωρίζουµε προκειµένου ακόµα και σε ένα ατύχηµα ή µία ζηµιά να διεκπεραιώσουµε όλες τις διαδικασίες πιο άµεσα και πιο εύκολα, αλλά και να µην κινδυνεύσουµε να χάσουµε την αποζηµίωσή µας;

Η πρώτη κίνηση που κάνουμε σε ένα ατύχημα είναι να σταματήσουμε χωρίς να δημιουργήσουμε πρόσθετο κίνδυνο στην κυκλοφορία.

Δεν επιτρέπουμε να γίνει οποιαδήποτε μεταβολή στοιχείων, όπως μετακίνηση οχημάτων, εκτός εάν είναι απαραίτητο για λόγους ασφάλειας ή παρεμπόδισης της κυκλοφορίας.

Καταγράφουμε τα ονόματα, τις διευθύνσεις, τα τηλέφωνα των οδηγών ή των πεζών που εμπλέκονται στο ατύχημα. Επίσης, σημειώνουμε τον αριθμό αυτοκινήτου και τον αριθμό ασφαλιστηρίου του άλλου οδηγού και σε σοβαρά τροχαία ή όταν υπάρχει διαφωνία καλό είναι να καταγράψουμε
και στοιχεία μαρτύρων.

Καλούμε τη Φροντίδα Ατυχήματος της ERGO, το τηλέφωνο της οποίας μπορούμε να βρούμε στην πρώτη σελίδα του ασφαλιστηρίου μας, και μεταφέρουμε βασικές πληροφορίες όπως: τον τόπο του ατυχήματος, την περιγραφή του ατυχήματος, την εμπλοκή πεζού ή άλλου οχήματος. Η ΦροντίδαΑτυχήματος θα μας προσανατολίσει σωστά ως προς τα επόμενα βήματά.

Εάν υπάρχει τραυματισμός, καλούμε ασθενοφόρο και αστυνομία.

Εάν υπάρχει διαφωνία όσον αφορά την υπαιτιότητα στο ατύχημα, καλούμε επίσης την αστυνομία.

Εάν το όχημα φέρει ξένες πινακίδες για να είμαστε διασφαλισμένοι ότι θα αποζημιωθούμε πρέπει: α) να καλέσουμε την τροχαία, β) να καταγράψουμε τον αριθμό κυκλοφορίας του αλλοδαπού οχήματος, τη χώρα προέλευσης, τη μάρκα και τον τύπο του αλλοδαπού αυτοκινήτου, γ) να ζητήσουμε την πράσινη κάρτα και να την φωτογραφίσουμε με το κινητό μας ή να αντιγράψουμε λεπτομερώς τις παραγράφους 3 ,4, 5 και 10 της πράσινης κάρτας.

Εάν έχουμε τρακάρει με ανασφάλιστο όχημα, επίσης καλούμε την αστυνομία. Πώς μπορούμε να ελέγξουμε αν το άλλο όχημα είναι ασφαλισμένο; Μπαίνουμε από το κινητό τηλέφωνο στην ιστοσελίδα https://www.hic.gr/hic/ (Επικουρικό κεφάλαιο) και βάζουμε τον αριθμό Κυκλοφορίας και τον ΑΦΜ του κατόχου του οχήματος.

Εάν έχουμε κινητό τηλέφωνο με κάμερα, παίρνουμε λήψεις από το σημείο του ατυχήματος πριν πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε μεταβολή στο χώρο. Φροντίζουμε οι φωτογραφίες να αποτυπώνουν τόσο τις ζημιές στα οχήματα, όσο και γενικότερα τον τόπο του ατυχήματος.

Αν συμφωνούμε με την άλλη πλευρά για το ποιος ευθύνεται για το ατύχημα, συμπληρώνουμε το έντυπο της Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος, το οποίο έχουμε παραλάβει μαζί με το ασφαλιστήριό μας. Το έντυπο συμπληρώνεται και υπογράφεται από τους δυο οδηγούς και στη συνέχεια κατατίθεται το συντομότερο στην ERGO.

Αν δεν προχωρήσουμε σε συμφωνία Φιλικού Διακανονισμού, ο συνεργάτης από τη Φροντίδα Ατυχήματος της ERGO που θα έρθει άμεσα στον τόπο του ατυχήματος θα βγάλει φωτογραφίες και θα συμβάλλει στη συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος

Πριν προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε επισκευή του οχήματος, επικοινωνούμε με τον ασφαλιστή μας για να γίνει πραγματογνωμοσύνη.

Γι περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τα προγράμματα της ERGO επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.ergohellas.gr.

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]