" /> Ασφαλιστής - «μαϊμού»… χτυπά στην Κρήτη - Η αποκάλυψη της κομπίνας - Insurance Innovation

Την ένταξη των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στο πρόγραμμα “Ενίσχυση επιχειρήσεων που επλήγησαν από τον covid 19” ζητά η ΠΟΑΔ Latest News: Την ένταξη των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στο πρόγραμμα "Ενίσχυση επιχειρήσεων που επλήγησαν από τον covid 19" ζητά η ΠΟΑΔ Άρχισε η ηλεκτρονική συνταγογράφηση για τα εμβόλια Latest News: Άρχισε η ηλεκτρονική συνταγογράφηση για τα εμβόλια Κυκλοφόρησε το e-book με τίτλο «Η παγκόσμια ασφαλιστική αγορά 2010 – 2019» Latest News: Κυκλοφόρησε το e-book με τίτλο «Η παγκόσμια ασφαλιστική αγορά 2010 – 2019» ΕΕΑΕ: Άδικη η παράλειψη ασφαλιστικών διαμεσολαβητών από το μέτρο Μείωσης Προκαταβολής Φόρου Latest News: ΕΕΑΕ: Άδικη η παράλειψη ασφαλιστικών διαμεσολαβητών από το μέτρο Μείωσης Προκαταβολής Φόρου Στο σημερινό «Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο» συζητάμε περί δεοντολογίας Latest News: Στο σημερινό «Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο» συζητάμε περί δεοντολογίας Υδρόγειος Ασφαλιστική: Αναβάθμιση της υπηρεσίας Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας για κατοικίες και επαγγελματικούς χώρους Latest News: Υδρόγειος Ασφαλιστική: Αναβάθμιση της υπηρεσίας Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας για κατοικίες και επαγγελματικούς χώρους ΣΥΑΕ | Ομάδα Ψυχικής Ενδυνάμωσης & Ισορροπίας Latest News: ΣΥΑΕ | Ομάδα Ψυχικής Ενδυνάμωσης & Ισορροπίας Η Designia Insurance Brokers διακρίθηκε στα Impact BITE Awards 2020 Latest News: Η Designia Insurance Brokers διακρίθηκε στα Impact BITE Awards 2020 «Ψηφιακό κράτος» και «εμπειρία πολίτη» αναλύθηκαν διεξοδικά στο 11ο live video webcast της KPMG Latest News: «Ψηφιακό κράτος» και «εμπειρία πολίτη» αναλύθηκαν διεξοδικά στο 11ο live video webcast της KPMG Π. Τσακλόγλου: Στο ασφαλιστικό θέλουμε ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο Latest News: Π. Τσακλόγλου: Στο ασφαλιστικό θέλουμε ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο Η INTERLIFE «Προσφέρει …αλλιώς» στους πληγέντες της Καρδίτσας Latest News: Η INTERLIFE «Προσφέρει …αλλιώς» στους πληγέντες της Καρδίτσας Σε αναβολή η δίκη του Κρητικού ασφαλιστή Latest News: Σε αναβολή η δίκη του Κρητικού ασφαλιστή Τo Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα SUREFIT έχει ξεκινήσει! Latest News: Τo Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα SUREFIT έχει ξεκινήσει! Το αυριανό «Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο» συζητά περί δεοντολογίας Latest News: Το αυριανό «Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο» συζητά περί δεοντολογίας Μειώθηκαν οι καταθέσεις των ασφαλιστικών εταιρειών τον Αύγουστο Latest News: Μειώθηκαν οι καταθέσεις των ασφαλιστικών εταιρειών τον Αύγουστο Η Eurolife FFH στο πλευρό των ασφαλισμένων της στην Καρδίτσα Latest News: Η Eurolife FFH στο πλευρό των ασφαλισμένων της στην Καρδίτσα Πότε θα είναι διαθέσιμο εμβόλιο έναντι του SARS-CoV-2; Latest News: Πότε θα είναι διαθέσιμο εμβόλιο έναντι του SARS-CoV-2; Διαμαρτυρία του ΕΕΘ για τις ελλείψεις του προγράμματος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Latest News: Διαμαρτυρία του ΕΕΘ για τις ελλείψεις του προγράμματος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Η INTERAMERICAN χορηγός Φοιτητικού Διαγωνισμού του CSR Hellas Latest News: Η INTERAMERICAN χορηγός Φοιτητικού Διαγωνισμού του CSR Hellas Μερικές αλήθειες για τα δημόσια νοσοκομεία Latest News: Μερικές αλήθειες για τα δημόσια νοσοκομεία Carglass® | Κάτι παραπάνω από απλή επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτου Latest News: Carglass® | Κάτι παραπάνω από απλή επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτου Ο Παναγιώτης Τόλιας στο δυναμικό της Eurolife FFH Latest News: Ο Παναγιώτης Τόλιας στο δυναμικό της Eurolife FFH Insur…Trends! Η νέα εκπομπή του insuranceforum web tv! Latest News: Insur…Trends! Η νέα εκπομπή του insuranceforum web tv! Τριπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στα Impact BITE Awards 2020 Latest News: Τριπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στα Impact BITE Awards 2020 Μαρία Δημητριάδη: Οι ασφαλιστικοί πράκτορες της Αττικής να πλαισιώσουν τον ΣΠΑΤΕ Latest News: Μαρία Δημητριάδη: Οι ασφαλιστικοί πράκτορες της Αττικής να πλαισιώσουν τον ΣΠΑΤΕ ΔΝΤ: Θα χρειαστούν χρόνια για την επιστροφή ορισμένων χωρών στην ανάπτυξη εξαιτίας της πανδημίας Latest News: ΔΝΤ: Θα χρειαστούν χρόνια για την επιστροφή ορισμένων χωρών στην ανάπτυξη εξαιτίας της πανδημίας Κατερίνα Καψάλη | “Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελούν εργαλείο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών” Latest News: Κατερίνα Καψάλη | "Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελούν εργαλείο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών" ΣΕΣΑΕ: Ενα εξαιρετικά ενδιαφέρον Virtual Event με ομιλητή τον κ. Α. Δρυμιώτη! Latest News: ΣΕΣΑΕ: Ενα εξαιρετικά ενδιαφέρον Virtual Event με ομιλητή τον κ. Α. Δρυμιώτη! Άκυρη η οδήγηση μηχανής έως 125 κυβικά με δίπλωμα αυτοκινήτου Latest News: Άκυρη η οδήγηση μηχανής έως 125 κυβικά με δίπλωμα αυτοκινήτου «Επί ποδός» η INTERAMERICAN για τους πελάτες της που επλήγησαν από τον «Ιανό» και τη «Θάλεια» Latest News: «Επί ποδός» η INTERAMERICAN για τους πελάτες της που επλήγησαν από τον «Ιανό» και τη «Θάλεια»

Έβαζε το παραδάκι στην τσέπη πουλώντας πλαστά ασφαλιστήρια Ι.Χ. στα ανυποψίαστα θύματά του

Η απάτη φαίνεται να είναι αγαπημένο “σπορ” όσων κοιτούν να τη βγάλουν οικονομικά βλάπτοντας άλλα άτομα! Από την καθημερινή ελληνική πραγματικότητα, κλασική περίπτωση απάτης είναι αυτό που κάνουν κάποιοι “καλοντυμένοι κύριοι”, που εμφανίζονται σε γεροντάκια στην επαρχία και τους λένε ότι «είμαστε από την εφορία» ή «από κάποιο κατάστημα» και «το παιδί σας χρωστάει» τόσα και εκείνοι τα δίνουν για να εξοφληθεί το ανύπαρκτο χρέος.

Μια όμως άλλη περίπτωση απάτης έχει κάνει πρόσφατα την εμφάνισή της στο Ηράκλειο, ενώ δεν αποκλείεται να έχει επεκταθεί και σε άλλες περιοχές της Κρήτης αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδας, κάτι που μένει να διερευνηθεί και να αποκαλυφθεί…

Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα δύο θυμάτων που ως φαίνεται έπεσαν άθελά τους σε μια καλοστημένη παγίδα και όταν το κατάλαβαν ήταν πολύ αργά, η απάτη έχει να κάνει με ψεύτικα ασφαλιστήρια οχημάτων. Ανυποψίαστοι λοιπόν έπεσαν στα δίχτυα “γιαλαντζί” ασφαλιστή, ο οποίος, ως φαίνεται και σύμφωνα με τα όσα εκείνοι ισχυρίζονται, τους παρέδιδε πλαστά ασφαλιστήρια τρίμηνης, εξάμηνης και ετήσιας ασφάλισης σε πολύ δελεαστικές τιμές, προσφέροντάς τους δε “της Παναγιάς τα μάτια” από άποψη ασφαλιστικής κάλυψης, οπότε και εκείνοι εύκολα δέχτηκαν την προσφορά και έκλεισαν τη συμφωνία. Ο δε συγκεκριμένος ασφαλιστής εμφανιζόταν ως εξωτερικώς συνεργάτης πολλών ασφαλιστικών εταιρειών, οπότε και το υποψήφιο θύμα του είχε να επιλέξει μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογής ασφαλιστηρίου που θα φτιαχνόταν στα μέτρα του και σε πολύ καλή τιμή.

Έλα σου όμως που το ασφαλιστήριο ήταν πλαστό και ο κύριος αυτός έβαζε το “ζεστό” παραδάκι στην τσέπη ενώ από την άλλη οι πελάτες του, που νόμιζαν ότι ήταν καλυμμένοι ασφαλιστικά, στην ουσία ήταν ακάλυπτοι και κυκλοφορούσαν με ανασφάλιστο όχημα, χωρίς καν να υποψιάζονται κάτι…

Η αποκάλυψη της κομπίνας –  Ο έλεγχος της Τροχαίας έφερε στο φως την απάτη

Και πώς ήρθε στο φως η απάτη; Εντελώς τυχαία και ειδικά στην περίπτωση του ενός θύματος του “γιαλαντζί” ασφαλιστή μετά από σχεδόν τρία χρόνια, οπότε, όπως διαπίστωσε, ενώ πλήρωνε κανονικά από το 2017 την ανανέωση του ασφαλιστικού του συμβολαίου ερχόμενος σε επικοινωνία πάντα με τον συγκεκριμένο ασφαλιστή, τελικά ασφάλεια Ι.Χ. δεν είχε… Επιπλέον, με το να μην έχει χρειαστεί ποτέ όλο αυτό το διάστημα να χρησιμοποιήσει κάποια κάλυψη ώστε να διαπιστώσει νωρίτερα την απάτη, πλήρωνε και δεν είχε καταλάβει τίποτα. Σε τυχαίο έλεγχο λοιπόν της Τροχαίας που του έγινε προ ημερών και ενώ εκείνος χωρίς να μπορεί να φανταστεί τίποτα ανησυχητικό έδειξε ως όφειλε την άδεια κυκλοφορίας, την ασφάλεια και τα λοιπά χαρτιά που του ζήτησαν οι αστυνομικοί,  “έπεσε από τα σύννεφα” όταν εκείνοι, ψάχνοντας τα στοιχεία του οχήματος στο σύστημα, του είπαν ότι το όχημά του εμφανίζεται ως ανασφάλιστο όλα αυτά τα χρόνια. Όπως ήταν φυσικό, στο άκουσμα της είδησης αυτής ο άνθρωπος απόρησε, αφού ήξερε ότι πλήρωνε κανονικά την ασφάλειά του και ήταν συνεπέστατος στην ανανέωση του ασφαλιστηρίου του, οπότε και αμέσως κατάλαβε πως κάτι δεν πήγαινε καλά στην όλη υπόθεση. Κάπως έτσι, λοιπόν, άρχισε να αναζητά την άκρη του νήματος.

Λίγο διάστημα μετά εμφανίστηκε και το δεύτερο θύμα του εν λόγω “γιαλαντζί” ασφαλιστή, ο οποίος επίσης πλήρωνε κανονικά την ασφάλεια του οχήματός του, όμως τα παραστατικά φαίνεται να ήταν πλαστά, και έτσι άρχισαν από κοινού τα δύο θύματα να αναζητούν τον ασφαλιστή, ο οποίος όμως το τελευταίο διάστημα είναι άφαντος και δεν απαντά στα τηλεφωνήματά τους.

Ψάχνουν το δίκιο τους

Αγανακτισμένοι, ψάχνουν να βρουν το δίκιο τους και, συνειδητοποιώντας πλέον την απάτη, σκέφτονται να κινηθούν διά της νομικής οδού, προχωρώντας σε αγωγή κατά του συγκεκριμένου ασφαλιστή. Προχώρησαν δε στην κοινοποίηση τους γεγονότος μέσω της εφημερίδας “Ν.Κ.”, ούτως ώστε αφενός κάνοντας γνωστό το όλο θέμα να προστατέψουν πιθανά υποψήφια νέα θύματά του και αφετέρου, αν κάποιοι διαβάσουν το ρεπορτάζ και υποψιαστούν ότι έχουν πέσει και εκείνοι στην παγίδα, να κινηθούν ανάλογα.

Πραγματικά πάντως, είναι χιλιάδες οι περιπτώσεις απατεώνων και ο καθένας μπορεί να φανταστεί ένα παράδειγμα. Για τον λόγο αυτό, και ειδικά στις μέρες μας, όλοι μας πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί. Να μην εμπιστευόμαστε εύκολα, ενώ σε ό,τι αφορά τις ασφάλειες καλύτερα να απευθυνόμαστε σε κάποιο κατάστημα ασφαλιστικής εταιρείας από το να συνάπτουμε συμφωνίες με αγνώστους που μας προσέγγισαν αυτοπαρουσιαζόμενοι ως ασφαλιστές.

Πηγή: neakriti.gr

Print Friendly, PDF & Email