Νέα συνεργασία της Αmazon με ασφαλιστική εταιρεία

amazonΣυνεργασία με την ασφαλιστική εταιρεία John Hancock που εξειδικεύεται στον κλάδο ζωής σύναψε η Amazon για το νέο wearable Halo band και την ψηφιακή πλατφόρμα Halo. «η Amazon μας πλησίασε, το φθινόπωρο του 2018, περίπου τη στιγμή που ξεκινήσαμε τη στρατηγική Vitality for All», αναφέρει ο Brooks Tingle, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της John Hancock Insurance.

Οι ασφαλισμένοι μπορούν να συνδέονται με την πλατφόρμα κερδίζοντας πόντους για τους στόχους που καλύπτουν και στη συνέχεια μπορούν να τους εξαργυρώνουν σε εκπτώσεις.«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει επιλογή και εναλλακτικές λύσεις για τους πελάτες μας» σημειώνει ο επικεφαλής συνεργασιών και καινοτομίας για την John Hancock καθώς η υγειονομική κρίση δημιούργησε μεγαλύτερη ασφαλιστική συνείδηση στους καταναλωτές που σκέφτονται πλέον με σύνεση την υγεία τους.

Υπάρχουν συνολικά 19.000  πόντοι που οι ασφαλισμένοι μπορούν να κερδίσουν. Χρειάζονται 7.000 για να φτάσουν στο Gold status και να έχουν πρόσβαση σε σειρά από οφέλη.

Remote fileTo Halo band εστιάζει περισσότερο στη συνολική υγεία του χρήστη και όχι τόσο σε λειτουργίες που αφορούν το fitness. Tο Amazon Halo διαθέτει αισθητήρα θερμότητας, αισθητήρα μέτρησης καρδιακού παλμού, δύο μικρόφωνα και επιταχυνσιόμετρο, αλλά δεν έχει οθόνη. Τα μικρόφωνα αναγνωρίζουν τη φωνή του χρήστη και αντιλαμβάνονται την ψυχολογική κατάσταση του από τον τόνο της φωνής του.

Μια άλλη σημαντική λειτουργία του Amazon Halo είναι η δυνατότητα 3D χαρτογράφησης του σώματος του χρήστη με τη βοήθεια της κάμερας του smartphone, ώστε να δημιουργηθεί τρισδιάστατο μοντέλο και να υπολογισισθεί το συνολικό ποσοστό λίπους στο σώμα.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]