Η ασφαλιστική εταιρεία που ξεχώρισε στο Super Bowl με ελληνική επιρροή

Το φετινό Super Bowl, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στις Ηνωμένες Πολιτείες διεξήχθη στο Μαϊάμι στις 2 Φλεβάρη. Σύσσωμη η αμερικάνικη αγορά πασχίζει να προβληθεί σε ένα από τα διαφημιστικά διαλείμματα του αγώνα και σύμφωνα με δημοσιεύματα, το πληρώνει πολύ ακριβά καθώς τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κοστίζουν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια.

Η ασφαλιστική εταιρεία New York Life Insurance Company πρόβαλε ένα διαφημιστικό spot που ξεχώρισε στη χώρα μας μιας και βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη.

Πιθανότητα, το ελληνικό χρώμα στην εν λόγω διαφήμιση να έχει σχέση με την ελληνική καταγωγή του CEO της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρείας.

Δείτε το σποτ παρακάτω:

https://www.youtube.com/watch?v=-3LTR32dMgI

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]