Η Hedvig πετάει προς την Ευρώπη

Η σουηδική start-up Hedvig με μοντέλο που προσιδιάζει με τη Lemonade συγκέντρωσε € 9,3 εκατ. από την Obvious Ventures στο Σαν Φρανσίσκο και το σουηδικό όμιλο λιανικής πώλησης Axel Johnson D-Ax.

Η Hedvig χρησιμοποιεί εργαλεία αυτοματοποίησης πολλών διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης και των αξιώσεων. Ο Lucas Carlsén συνιδρυτής της εταιρείας δήλωσε: “Αν για παράδειγμα χάσετε το laptop σας στην Κοπεγχάγη, θα ανοίξετε την εφαρμογή Hedvig για να καταγράψετε ένα φωνητικό μήνυμα. Από αυτό το φωνητικό μήνυμα μπορούμε να καθορίσουμε τι συνέβη και στη συνέχεια να ενεργοποιήσουμε μια αυτόματη αποζημίωση μέσα σε λίγα λεπτά”. “Η ασφαλιστική αγορά είναι μία από τις τελευταίες βιομηχανίες που εξακολουθούν να είναι ανέγγιχτες από την καινοτομία και την ισότητα. Αυτό που θέλαμε να κάνουμε ήταν να αλλάξουμε το επιχειρηματικό μοντέλο ασφάλισης, για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα πρέπει ποτέ να κερδίσουμε περισσότερα, πληρώνοντας λιγότερα”, συνεχίζει ο Carlsén.

Η Hedvig έχει ήδη 15.000 πελάτες στη Σουηδία, ωστόσο σχεδιάζει να επενδύσει το νέο κεφάλαιο της για να επεκτείνει την πελατειακή της βάση. Και το σημαντικότερο είναι ότι προσφέρει μια διαφορετική προσέγγιση από τις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες. Έχει προσελκύσει επενδυτές όπως ο Khaled Helioui – ο οποίος είναι επίσης επενδυτής στις Uber, Deliveroo και Bolt – καθώς και η Sophia Bendz, συνεργάτης της Atomico, και ο Victor Jacobsson, ένας από τους συνιδρυτές της Klarna.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]