Εξαπάτησαν τουρίστα που δεν είχε μικτή ασφάλιση από εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων

Περίπτωση εξαπάτησης τουρίστα από εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων διευθέτησε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας καθώς διαπιστώθηκε υπερβολική χρέωση για αποκατάσταση ζημιών που προκάλεσε ο ίδιος στο ενοικιασμένο όχημα.

Συγκεκριμένα Γάλλος τουρίστας νοίκιασε αυτοκίνητο για το διάστημα από 2 έως 6 Ιουνίου 2016 από εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στην Αθήνα. Στις 3.6.2016 ο καταναλωτής προκάλεσε βλάβες στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, χτυπώντας το σε μια πέτρα στο οδόστρωμα (έσπασε το ψυγείο, το κάρτερ και κάποια άλλα εξαρτήματα). Η εταιρία παρέλαβε το αυτοκίνητο και του έδωσε όχημα αντικατάστασης για το διάστημα της ενοικίασης. Επισημαίνεται ότι στη σύμβαση ενοικίασης δεν είχε προβλεφθεί ασφαλιστική κάλυψη. Μετά την επιστροφή του στη Γαλλία ο καταναλωτής ανακάλυψε ότι είχε χρεωθεί η πιστωτική του κάρτα με το ποσό των 1.286 ευρώ για την αποκατάσταση της ζημίας του αυτοκινήτου.

Ο καταναλωτής, θεωρώντας το ποσό υπερβολικό, προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, ζητώντας διαμεσολάβηση. Ύστερα από επικοινωνία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας με την εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων και έλεγχο των τιμολογίων και των αποδείξεων πιστώθηκε από την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στον Γάλλο καταναλωτή το ποσό των 591 ευρώ, ποσό το οποίο δεν μπορούσε να αιτιολογηθεί από τα παραστατικά του συνεργείου που αποκατέστησε τις βλάβες.

πηγή: www.asfalisinet.gr

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]