Η σωστή χρήση του τηλεφώνου, εκτός από ένα άρτιο δείγμα επιχειρηματικής κουλτούρας, αποτελεί ένα κομβικό σημείο για τη διατήρηση μιας σταθερής σχέσης της επιχείρησης με το κοινό της. Το γεγονός όμως, ότι όλοι διαθέτουμε μια τηλεφωνική σύνδεση δε συνεπάγεται ότι γνωρίζουμε και πώς να τη χρησιμοποιούμε προς όφελος της επιχείρησής μας. Γνωρίζετε άραγε ότι σε μια επαγγελματική τηλεφωνική επαφή τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα μπορούν να κρίνουν την έκβασή της και ο μεγαλύτερο ποσοστό της επιτυχίας της κρίνεται από το ύφος και την ποιότητα της φωνής σας;

Το insurancewebinars.gr και ο Γιώργος Χανός, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, κατανοώντας την αξία της τηλεφωνικής επικοινωνίας, καλούν τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές να γνωρίσουν και να αποκτήσουν Καινοτόμες Τεχνικές Τηλεφωνικής Επικοινωνίας παρακολουθώντας το επόμενο χρήσιμο webinar που διοργανώνουν τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020, στις 18:00 με τίτλο «Καινοτόμες Τεχνικές Τηλεφωνικής Επικοινωνίας για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές».

Στο συγκεκριμένο webinar οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια της τηλεφωνικής επικοινωνίας και θα έχουν στη διάθεσή τους μια δομημένη τηλεφωνική προσέγγιση σε έναν υποψήφιο πελάτη, με τη χρήση σύγχρονων τεχνικών.

Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης: AEGEAN INSURANCE, AIG, EUROCOVER INSURANCE LTD, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΠΑΝΟΡΜΟΣ και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020, στις 18:00 – 19:30.

Για δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής

Πιο συγκεκριμένα, η θεματολογία θα κυμανθεί στα εξής:

  • Ιδιαιτερότητες τηλεφωνικής επικοινωνίας και Στυλ Τηλεφωνικής Συμπεριφοράς
  • Στόχοι Εξερχομένων Κλήσεων
  • Γενικές Αρχές Τηλεφωνικής Προσέγγισης, Κανόνες που διέπουν την συνομιλία μας με τον πελάτη και Στάδια στην Τηλεφωνική Προσέγγιση
  • Παροχή Κινήτρου για να μας ακούσει & ερωτήσεις που υποχρεώνουν σε Θετική Απάντηση
  • Χειρισμός πιθανών Αντιρρήσεων του Πελάτη
  • Αναγνώριση Μηνυμάτων Αγοράς και επιλογή του Πότε και Πώς θα κλείσουμε

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Γιώργος Χανός είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων, πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στην Επικοινωνία. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης σε μεγάλο χρηματοοικονομικό Όμιλο και Διευθυντής στο Ινστιτούτο Τουριστικής Ανάπτυξης Μακεδονίας. Έχει  πραγματοποιήσει πάνω από 1.000 σεμινάρια με περισσότερες από 18.000 εκπαιδευτικές ώρες ως Εισηγητής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς και σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης. Επιστημονικός Υπεύθυνος και Συνεργάτης στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Έχει κληθεί σε συνέδρια και ημερίδες ως ομιλητής. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από τον ΕΟΠΠΕΠ για τα αντικείμενα marketing, management, χρηματοοικονομικά, πωλήσεις και επικοινωνία. Τακτικό μέλος του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης και της ΕΕΔΕ. Συνεργάζεται με το ΕΙΑΣ από το 2006. Τα τελευταία 20 χρόνια έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πάνω από 250 επιχειρηματικών projects (Marketing Plans, Sales Action Plans, Recruiting και Training Projects) για πολλές επώνυμες επιχειρήσεις.

Print Friendly, PDF & Email