Θέλετε να ασφαλίσουμε το σάντουιτς σας;

Η γνωστή αλυσίδα fast food Popeyes υιοθετεί μία πρωτότυπη πρακτική μάρκετινγκ για την προώθηση του νέου της σάντουιτς, προτείνοντας στους πελάτες της το νέο της πιάτο δελεάζοντάς τους μέσω της ασφάλισης του. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δίνει την επιλογή στους καταναλωτές με κάθε αγορά του νέου της σάντουιτς ψαριού Cajun Flounder Sandwich να το ασφαλίσουν με κόστος μόλις 15 cent, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα, εάν δεν τους αρέσει, να πάρουν δωρεάν το αγαπημένο τους Chicken Sandwich.

Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού ξεκίνησε το λανσάρισμα του νέου της σάντουιτς την Πέμπτη, υποσχόμενη ότι θα αποτελέσει μία νέα αγαπημένη επιλογή για τους λάτρεις του σάντουιτς, οι οποίοι περιμένουν στην ουρά προκειμένου να γευτούν το σάντουιτς κοτόπουλου της εταιρείας που πρωταγωνιστούσε στα πρωτοσέλιδα πριν από δύο χρόνια.

Το νέο σάντουιτς διαθέτει ένα τηγανητό φιλέτο ψαριού, καρυκευμένο σε ένα μείγμα από μπαχαρικά Cajun και σερβίρεται πάνω από ένα ψητό κουλούρι, γεμάτο με τουρσιά και σάλτσα ταρτάρ από παπάγια.

«Αφού είδαμε την ανταπόκριση στο σάντουιτς κοτόπουλο το 2019, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα παραδώσουμε ένα ακόμη νόστιμο σάντουιτς στους θαυμαστές μας, το οποίο είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει τα δεδομένα της βιομηχανίας φαγητού», δήλωσε ο Sami Siddiqui, πρόεδρος της Popeyes, στους δημοσιογράφους για το τελευταίο του σχέδιο μάρκετινγκ.

Όπως συμβαίνει με όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια, η ασφάλιση προσφέρεται με εκτύπωση στο καταναλωτή και φυσικά ισχύει μόνο για μία μέρα.

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]