Social Media Marketing Metrics: Θα τα έχεις ακουστά… δεν μπορεί!

Ιδανικός συνδυασμός τέχνης και επιστήμης, ισορροπία δημιουργικότητας και ανάλυσης ή με άλλα λόγια Marketing. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά, τα οποία ελκύουν τους marketers στο πεδίο μάχης και δεν απέχει πολύ όταν απευθυνόμαστε στο Social Media Marketing.

Όπως κάθε τομέας έτσι και το Digital Marketing έχει τα δικά του μαγικά νούμερα, τα οποία δείχνουν τη γενική πορεία και εξέλιξη των προσπαθειών προώθησης.  Όσο πιο ξεκάθαρα και διαχειρίσιμα είναι τα metrics, τόσο πιο εύκολη είναι η υπεράσπιση της εκάστοτε προσπάθειας και τόσο μεγαλύτερο είναι το budget, το οποίο μπορεί να ζητηθεί από τον εκάστοτε πελάτη. Παρατηρώντας συνεχώς τα metrics, δίνεται η δυνατότητα εντοπισμού πιθανών λανθασμένων κινήσεων, αλλαγή αυτών και προώθησης ακόμα πιο μελετημένης στόχευσης. Παρόλα αυτά, η επιλογή των κατάλληλων metrics είναι μια σχετικά δύσκολη απόφαση, καθώς υπάρχουν πολλαπλές παραδοχές.

Παρά τις πολλαπλές προκλήσεις που κρύβονται στην επιλογή των metrics, πάντα υπάρχει η κατάλληλη Social Media Στρατηγική, η οποία συνδυαζόμενη με τις κατάλληλες μετρήσεις οδηγεί σε πραγματικές marketing νίκες, οι οποίες αντίστοιχα δείχνουν την απόδοση της επένδυσης (ROI) από τις προσπάθειες του social media marketing.

Είτε η αναφορά γίνεται σε ήδη πεπειραμένους Social Media Marketers είτε σε πρωτοεμφανιζόμενους στον χώρο, ο παρακάτω σκελετός οργάνωσης των metrics θεωρείται απαραίτητος.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]