Επιχειρώντας στην Digital εποχή

Ένας οδηγός επιβίωσης για μικρές επιχειρήσεις και start ups.

Μαζί θα προσπαθήσουμε να βάλουμε μια τάξη στον χαοτικό κόσμο του διαδικτύου και να δούμε ποιες είναι οι ενέργειες που πρέπει να κάνουμε, αλλά και ποιες να αποφύγουμε, για να βγούμε κερδισμένοι.

Ξεκινώντας αυτό το ταξίδι θέλω να ξεκινήσω με μια μικρή ιστορία. Ας υποθέσουμε ότι κάποιος θέλει να ταξιδέψει για επαγγελματικούς λόγους σε μια πόλη που δεν έχει ξαναπάει. Ποιες θα ήταν οι ενέργειες του πριν 20-30 χρόνια; Θα έπρεπε να ψάξει χάρτες, να χαράξει διαδρομές, να ρωτήσει γνωστούς και φίλους που πιθανότατα έχουν ξαναπάει ή ακόμα και να ψάξει στον τηλεφωνικό κατάλογο για τη διαδρομή, τη διαμονή, το φαγητό και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.

  «Δεν αρκεί να έχουμε μια σελίδα στο Facebook ή ένα ξεχασμένο site για να αρχίσουμε να πουλάμε.»

Σήμερα ο φίλος μας δε θα χρειαζόταν τίποτα από όλα αυτά. Απλά από το smartphone του θα έβρισκε αμέσως τη διαδρομή, από εφαρμογές όπως το Booking ή τo trivago θα έκλεινε ξενοδοχείο με βάση την τιμή και το rating χιλιάδων χρηστών, από εφαρμογές όπως το trip advisor θα έβρισκε ενδιαφέροντα μνημεία αλλά και μέρη για φαγητό.

Τα πάντα πλέον γίνονται online από την επικοινωνία μέχρι αγοραπωλησίες, υπάρχει ένας ολόκληρος νέος κόσμος στις οθόνες των κινητών μας. Η κάθε επιχείρηση όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι, οφείλει να βρίσκεται online για να μπορούν να την βρίσκουν αλλά και να πουλάει.

Συχνά ακούω από άτομα να μου λένε ότι δεν υπάρχει πολύς κόσμος στο διαδίκτυο.

Πηγή: epixeiro.gr

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]