Πώς μπορείτε να προσελκύσετε νέους πελάτες μέσω ενός webinar;

Το webinar marketing είναι ένας οικονομικός τρόπος να προσελκύσει μια επιχείρηση ένα κοινό που θα έδειχνε ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία της στο διαδίκτυο σε πραγματικό χρόνο, ειδικά σε μία εποχή κοινωνικής αποστασιοποίησης όπως αυτή που διανύουμε. Καθώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τη σελίδα που χρησιμοποιείται για τη προώθηση του διαδικτυακού σεμιναρίου, γίνονται στη συνέχεια μέρος του κύκλου πωλήσεων, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις οι συμμετέχοντες παραχωρούν και τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Από αυτά, η επιχείρηση μπορεί να συνεχίσει τη συνομιλία μαζί τους και να τους τροφοδοτεί μέσω διάφορων ενεργειών πωλήσεων και μάρκετινγκ με τελικό στόχο να γίνουν πελάτες. Σύμφωνα με το Content Marketing Institute , το 58% των επιχειρήσεων και των marketeers χρησιμοποιούν διαδικτυακά σεμινάρια για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Γιατί είναι σημαντικό το μάρκετινγκ διαδικτυακού σεμιναρίου;

Τα διαδικτυακά σεμινάρια διατηρούν την προσοχή των θεατών και βοηθούν τις επιχειρήσεις να διατηρούν ζεστή επαφή με τους δυνητικούς πελάτες, διαδραματίζοντας ουσιαστικό ρόλο στη στρατηγική μάρκετινγκ. Ωστόσο βασικό προαπαιτούμενο είναι η οργάνωση μίας σωστής στρατηγικής μάρκετινγκ για ένα webinar από το αρχικό στάδιο προγραμματισμού του, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος για την προσέλκυση περισσότερων δυνητικών πελατών.

Μάλιστα, σύμφωνα με το ON24 , «το 76% των marketing experts λένε ότι τα διαδικτυακά σεμινάρια τους επιτρέπουν να έχουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες» και «το 75% συμφωνεί ότι τα διαδικτυακά σεμινάρια τους βοηθούν να επεκτείνουν την εμβέλεια της επωνυμίας τους». Συνεπώς η αξιοποίηση των διαδικτυακών σεμιναρίων μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην ενίσχυση της επιτυχίας σου.

Το μάρκετινγκ μέσω διαδικτυακών σεμιναρίων είναι ένας, αν όχι ο καλύτερος τρόπος, για την προώθηση μιας επιχείρησης και τη δημιουργία δυνητικών πελατών το 2021. Ευτυχώς, δεν είναι τόσο δύσκολο να το εφαρμόσετε αν ακολουθήσετε τη στρατηγική 4 βημάτων που αναφέρεται παρακάτω.

  • Σωστό πλάνο και δημιουργία περιεχομένου

Χρειάζεστε ένα εργαλείο λογισμικού για να συνδεθείτε με το κοινό σας ζωντανά. Μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε δωρεάν επιλογές ή το ClickMeeting, το οποίο θα σας προσφέρει κάθε δυνατότητα που χρειάζεστε σε ένα εύχρηστο και προσιτό πακέτο. Ποια θέματα όμως θα αναπτυχθούν στο διαδικτυακό σεμινάριο; Καλύτερη ερώτηση: Τι θέλει το κοινό σας να ακούσει κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού σας σεμιναρίου; Είναι σημαντικό να έχουμε πάντα υπόψη τους θεατές κατά τη δημιουργία του περιεχομένου του διαδικτυακού σεμιναρίου γιατί σε αυτούς απευθύνεται και αρκετοί από τους συμμετέχοντες θα μπορούσαν να είναι υποψήφιοι πελάτες. Εάν όμως δεν είστε σίγουροι τι θέλει το κοινό σας, κάντε πρώτα λίγη έρευνα. Με ποια ιστολόγια και κοινωνικές αναρτήσεις αλληλεπιδρούν περισσότερο; Ποια βίντεο έχουν τις περισσότερες προβολές; Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να εντοπίσετε ποια πρέπει να είναι τα κύρια θέματα του περιεχομένου σας, στείλτε ένα γρήγορο email στους συνδρομητές σας και ρωτήστε τους κυριολεκτικά τι θέλουν.

Τώρα που γνωρίζετε για τα θέματα που πρόκειται να αναπτυχθούν στο webinar, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα διαδικτυακών σεμιναρίων. Απλά φροντίστε να αφήσετε λίγο χώρο σε περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε ακριβώς σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο. Προτείνουμε το διαδικτυακό σεμινάριο να διαρκεί 45 λεπτά με 1 ώρα για να αφιερώσετε περίπου 15 λεπτά για να απαντήσετε σε ενδεχόμενες ερωτήσεις κοινού.

  • Προώθηση μέσω newsletter και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Πώς σκοπεύετε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας; Υπάρχουν πολλά διαφορετικά κανάλια στη διάθεσή σας. Εδώ είναι μερικά από τα αγαπημένα μας: Εάν έχετε μια λίστα email τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να τη χρησιμοποιήσετε για να στείλετε μήνυμα στους συνδρομητές σας και να τους ενημερώσετε για το επόμενο διαδικτυακό σας σεμινάριο, ποια θέματα θα καλύψετε και γιατί πρέπει να το παρακολουθήσουν. Ζωτικής σημασίας είναι επίσης η προώθηση από τα κοινωνικά μέσα. Εξετάστε το ενδεχόμενο να δώσετε στους ακολούθους σας έξτρα υλικό πριν την διεξαγωγή του σεμιναρίου με τη μορφή σύντομης ιστορίας παραδείγματος χάριν στο Instagram, για να πάρουν μια γεύση από τη διαδικασία σχεδιασμού. Εάν αισθάνεστε σίγουροι για τις πληροφορίες που σκοπεύετε να μοιραστείτε κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού σας σεμιναρίου και ότι αυτές οι πληροφορίες θα οδηγήσουν σε μελλοντικές πωλήσεις, δοκιμάστε να προβάλλετε διαφημίσεις επί πληρωμή.

Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε κάθε τρόπο που αναφέρεται παραπάνω. Επιλέξτε αυτά που γνωρίζετε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά και με συνέπεια και ξεχάστε τα υπόλοιπα. Μιλώντας για συνέπεια δώστε βάση στην σωστή προώθηση του webinar. Αυτό είναι το κλειδί!  Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, οι άνθρωποι πρέπει να ακούσουν ένα μήνυμα μάρκετινγκ τουλάχιστον επτά φορές προτού αναλάβουν δράση. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι προωθείτε το διαδικτυακό σας σεμινάριο τακτικά.

  • Αλληλεπίδραση με το κοινό κατά την διάρκεια του webinar

Ένα πετυχημένο μάρκετινγκ διαδικτυακού σεμιναρίου περιλαμβάνει πρωτίστως την αλληλεπίδραση με το κοινό! Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εμπειρία, λάβετε υπόψη τα εξής: Μελετήστε το περιεχόμενο που σκοπεύετε να μοιραστείτε, ώστε να το γνωρίζετε άριστα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μιλήσετε με αυτοπεποίθηση κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού σας σεμιναρίου. Προτείνουμε ακόμη και να εξασκήσετε την παρουσίασή σας στον καθρέφτη πριν ξεκινήσετε τη ζωντανή προβολή! Οι ερωτήσεις αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να προσελκύσετε το κοινό σας κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Αυτό γίνεται εύκολα στο ClickMeeting μέσω της δυνατότητας ψηφοφορίας. Ακόμη και απλές ερωτήσεις όπως, “Αυτό έχει νόημα;” Ενισχύουν την αλληλεπίδραση με τους συμμετέχοντες.

Σημαντικό είναι να συμπεριλάβετε οπτικά βοηθήματα για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον. Ξέρετε τι δεν είναι διασκεδαστικό; Να παρακολουθούμε κάποιον να μιλά για μια ώρα. Βεβαιωθείτε ότι η παρουσίασή σας περιλαμβάνει γραφήματα, βίντεο ή άλλα είδη οπτικού περιεχομένου για να διατηρήσετε τους συμμετέχοντες αφοσιωμένους και να τους βοηθήσετε να εσωτερικεύσουν τις πληροφορίες που μοιράζεστε.

  • Παρακολούθηση και ανάλυση

Το διαδικτυακό σας σεμινάριο μόλις τελείωσε και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία αλλά μην ξεχνάτε ότι η δουλειά σας δεν τελειώνει εδώ! Η διαδικασία παρακολούθησης μετά το διαδικτυακό σεμινάριο είναι υψίστης σημασίας για το μάρκετινγκ διαδικτυακών σεμιναρίων. Γράψτε ένα ευχαριστήριο email για να δείξετε την εκτίμηση σας στο κοινό για τη συμμετοχή του. Εξετάστε το ενδεχόμενο να τους δώσετε κάτι επιπλέον, όπως επισημάνσεις από την παρουσίαση και να ενημερώσετε αυτούς που έχασαν το σεμινάριο ότι έχουν την δυνατότητα να το παρακολουθήσουν μαγνητοσκοπημένο στον σύνδεσμο που θα τους στείλετε.

Στην Insurance Innovation δίνουμε έμφαση στη διεξαγωγή επιμορφωτικών webinars ήδη από το 2013, και συνεχίζουμε για μια ακόμα χρονιά με ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή ανά σεμινάριο, φτάνοντας τους εκατοντάδες συμμετέχοντες ανάλογα τη θεματολογία του εκάστοτε σεμιναρίου. Παράλληλα, η προβολή των χορηγών επιμόρφωσης εμπλουτίζεται συνεχώς με νέο υλικό, το οποίο μας αποστέλλουν οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα τελευταία μας webinar ΕΔΩ και να γίνετε συνδρομητές στο newsletter μας για να ενημερωθείτε πρώτοι για τα επόμενα διαδικτυακά μας σεμινάρια και τους εισηγητές μας!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]