Τη θαλάσσια εξόρμηση-θεσμό, πραγματοποίησαν από 5 έως 8 Σεπτεμβρίου, οι Συνεργάτες του Εξειδικευμένου Δικτύου της Generali, που κέρδισαν τη συμμετοχή τους στο  9ο Generali Τrophy 2019.

Το Generali Trophy, έχοντας διαγράψει μια επιτυχή πορεία εννιά ετών, αποτελεί ένα από πιο αντισυμβατικά και ελκυστικά έπαθλα επιβράβευσης, σε διαγωνισμό πωλήσεων στην ελληνική, και όχι μόνο, ασφαλιστική αγορά.

Οι κορυφαίοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, της Generali, οι οποίοι αναδείχθηκαν μέσα από διαγωνισμό επιβράβευσης, είχαν την ευκαιρία, να ζήσουν συναρπαστικές, στιγμές δράσης και να συσφίξουν μακροχρόνιους δεσμούς φιλίας και συνεργασίας. H ομάδα της Generali επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά ότι παραμένει «παντός καιρού», αφού αν κι ο αρχικός προορισμός ήταν η γραφική Αμοργός, οι καιρικές συνθήκες επέβαλαν αλλαγή πορείας, προς άλλα λιμάνια.

Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές επιλέγουν Generali

Το Δίκτυο Εξειδικευμένων Συνεργατών της Generali, έχει αποδείξει εξάλλου στην πολυετή του πορεία, τις δυνατότητες προσαρμοστικότητάς του στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και στις γρήγορες αλλαγές που προστάζει η εποχή.

Όπως σημειώνει ο κ. Κωνσταντίνος Χομόνδονζλης, Στέλεχος Διεύθυνσης Πωλήσεων της Generali: «Έχουμε δημιουργήσει μία ομάδα νικητών, που μπορεί να εξελίσσεται, χαράσσοντας πορεία ακόμη και στις πιο προκλητικές συνθήκες. Είναι χαρακτηριστικό ότι καταφέραμε στην μετά-αποκλειστικού δικτύου εποχή, να αποτελούμε όχι υποχρέωση, αλλά επιλογή για τους συνεργάτες μας και αυτό είναι αξιοσημείωτο σε μια εποχή έντονου ανταγωνισμού.

Συστήσαμε ένα νέο μοντέλο με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους συνεργασίας, παρέχοντας παράλληλα την ευελιξία στη χάραξη της επιχειρηματικής τους στρατηγικής και απόλυτη ελευθερία στην οικονομική διαχείριση και την αξιοποίηση των πόρων τους. Το Δίκτυο Εξειδικευμένων Συνεργατών μας αποτελεί για εμάς έναν πολύτιμο συνοδοιπόρο. Μαζί, θα  ανοίξουμε νέους δρόμους και θα διαμορφώσουμε την Generali του αύριο».

Τιμώντας τη διαχρονική αυτή συνεργασία, η Generali συνεχίζει να επενδύει στην Ομάδα Εξειδικευμένων Συνεργατών της, παρέχοντας σταθερά κίνητρα και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης. Τα ανθρωποκεντρικά δίκτυα, αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της, να αποτελέσει ένα Lifetime Partner των ασφαλισμένων της, με την Generali να επενδύει τόσο στην ψηφιακή τεχνολογία όσο και στην ανθρωποκεντρική επικοινωνία, για την υλοποίηση του οράματός της.

Οι συμμετέχοντες στο 9ο Generali Trophy, υποδέχονται την νέα σεζόν με ανανεωμένες δυνάμεις και στόχο την κατάκτηση νέων υψηλών, παραγωγικών στόχων.

  

Print Friendly, PDF & Email