ALLIANZ: Νέα προνόμια ασφάλισης my health.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης των προϊoντικών  λύσεων της ALLIANZ και με σκοπό την ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών της, η εταιρεία προχωρησε στην προσθήκη δύο νέων δυνατοτήτων στα προγράμματα My Health οι οποίες προσφέρουν περισσότερη ευελιξία σε νέους και υφιστάμενους πελάτες.

Πιο συγκεκριμένα, από 02/04/2018 θα προσφέρεται:

Δυνατότητα μελλοντικής μείωσης του ποσού απαλλαγής, χωρίς επανεκτίμηση της κατάστασης της υγείας του πελάτη.

Με την προσθήκη ειδικού επασφαλίστρου, παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη που σήμερα επιλέγει κάποια απαλλαγή στο πρόγραμμά του, να βελτιώσει την ασφάλισή του μειώνοντας το ποσό της απαλλαγής, χωρίς να απαιτείται η επανεκτίμηση της υγείας του.

Η επιλογή αυτή θα μπορεί να εφαρμοστεί και για τους υφιστάμενους πελάτες που διαθέτουν πρόγραμμα My Health μετά από την κατάλληλη εκτίμηση κινδύνου.

Η επιλογή αυτή προσφέρεται με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο πελάτης από την έναρξη της ασφάλισης, καταβάλλει επασφάλιστρο 5% για τη μείωση κατά ένα επίπεδο απαλλαγής ή 9% για τη μείωση κατά δύο επίπεδα.
  • Η μείωση της απαλλαγής μπορεί να ενεργοποιηθεί μετά την παρέλευση τουλάχιστον τριών ετών από την έναρξη ισχύος της ασφάλισης ή της επαναφοράς του συμβολαίου σε ισχύ ή της προσθήκης της δυνατότητας αυτής, με κατάλληλο αίτημα του πελάτη.
  • Η ενεργοποίηση μπορεί να υλοποιηθεί μέχρι την ασφαλιστική ηλικία των 65 ετών του ασφαλισμένου. Άρα, ανώτατη ηλικία που μπορεί να προσφερθεί τη δυνατότητα αυτή είναι το 62ο έτος.
  • ενεργοποίηση μπορεί να γίνει μόνο στην ετήσια επέτειο του συμβολαίου.
  • Έχει εφαρμογή για μία μόνο φορά και η χρέωση του επασφαλίστρου διακόπτεται μετά την επέτειο εκείνη.
  • Σημειώνεται ότι η δυνατότητα και η είσπραξη επασφαλίστρου αφορά σε όλους τους ασφαλισμένους ενός συμβολαίου (κυρίως ασφαλισμένους και εξαρτώμενα μέλη).

Δυνατότητα άρσης αναμονών υποψήφιου πελάτη, ήδη ασφαλισμένου με νοσοκομειακό πρόγραμμα.

Παρέχεται η δυνατότητα σε πελάτες που διαθέτουν πρόγραμμα υγείας το οποίο βρίσκεται σε ισχύ τουλάχιστον ένα έτος, να ωφελούνται από την άρση των αναμονών 30 ημερών (ορισμός ασθένειας), 3 μηνών & 6 μηνών όπως αυτές περιγράφονται στον Οδηγό Ασφάλισης Υγείας My Health.

Προϋποθέσεις εφαρμογής άρσης αναμονών:

  • Με την υποβολή της Πρότασης Ασφάλισης, ο υποψήφιος πελάτης μας ενημερώνει για προηγούμενη ασφάλιση της υγείας του (εταιρία, τύπος & ύψος παροχών νοσοκομειακού, τυχόν ειδικοί όροι-εξαιρέσεις, διάρκεια ασφάλισης).
  • Η Πρόταση Ασφάλισης υποβάλλεται πλήρως συμπληρωμένη & κατάλληλα υπογεγραμμένη ενώ παράλληλα διενεργείται προασφαλιστικός έλεγχος υγείας όπου αυτός απαιτείται. Δηλαδή, η εκτίμηση του κινδύνου πραγματοποιείται κανονικά.
  • Η περίοδος ασφάλισης του πελάτη στο προηγούμενο συμβόλαιο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ενός έτους και να μην υπάρχει κενό διάστημα ασφάλισης.
  • Στον πελάτη προτείνεται πρόγραμμα ασφάλισης My Health, ανάλογων παροχών του προηγούμενου νοσοκομειακού του προγράμματος.
  • Η άρση των αναμονών δεν αναιρεί κανέναν από τους υπόλοιπους όρους του προγράμματος, όπως περί δηλώσεων υγείας, προϋπαρχουσών κοκ.
  • Η άρση δεν ισχύει μετά από ακύρωση συμβολαίου και επαναφοράς του σε ισχύ.
  • Η άρση αφορά μόνο δαπάνες δευτεροβάθμιας περίθαλψης στην Ελλάδα.

Ετικέτες

[adrotate banner="18"]
[adrotate banner="5"]
[adrotate banner="6"]

Πρόσφατα Άρθρα

Follow Us

[et_bloom_inline optin_id="optin_3"]